اخبار تکنولوژی

هک تلویزیون های سری F سامسونگ توسط CIA و MI5/BTSS

هک تلویزیون های سری F سامسونگ

همین چند وقت پیش بود که ویکی لیکس پرده از جاسوسی های صورت گرفته توسط CIA در تلفن های هوشمند برداشت و در میان پرونده های منتشر شده نشانه هایی از استفاده ابزاری از تلویزیون های هوشمند سامسونگ به چشم می خورد.

۰

همین چند وقت پیش بود که ویکی لیکس پرده از جاسوسی های صورت گرفته توسط CIA در تلفن های هوشمند برداشت و در میان پرونده های منتشر شده نشانه هایی از استفاده ابزاری از تلویزیون های هوشمند سامسونگ به چشم می خورد. در ادامه با جزییات جدیدی از هک تلویزیون های سری F سامسونگ با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مقایسه LG E7 و Sony A1E دو تلویزیون محبوب OLED

هک تلویزیون های سری F سامسونگ

در همان بازه زمانی سامسونگ سریعا این موارد را رد کرد و صریحا اعلام کرد که این مورد در تلویزیون های هوشمند این شرکت امکان پذیر نیست، اما گویا باز هم در اسناد منتشر شده شاهد اطلاعات دقیق تری در این رابطه هستیم! که مستنداتی از تهیه ابزار هایی توسط CIA برای هک کردن تلویزیون های هوشمند را همراه دارد.

ابزاری که توسط CIA مورد استفاده قرار می گیرد، “فرشته گریان” یا Weeping Angel نام دارد. طبق اطلاعات موجود این ابزار نسخه ارتقاء یافته ای از ابزار اینچنینی از MI5/BTSS یا همان سازمان اطلاعاتی بریتانیا است.

بیشتر بخوانید: تلویزیون Mi TV 4A شیائومی ۵۰ اینچی و ۴K تنها ۳۷۵ دلار قیمت دارد!!

طبق اطلاعات موجود ابزار معرفی شده توانایی کنترل و هک تلویزیون های سری F سامسونگ را داراست و گویا جهت ضبط بدون هماهنگی صدا توسط میکروفن داخلی تلویزیون و ذخیره دیتا در حافظه به صورت مخفی طراحی شده است. در ادامه آمده است که این امکان تنها در صورتی در تلویزیون فعال می شود که حافظه USB تنظیم شده در سیستم عامل لینوکس به تلویزیون متصل شود. امکان انتقال صدا های ضبط شده هم از طریق USB و یا هات اسپات های نزدیک به تلویزیون ممکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تلویزیون Q9S سامسونگ ۸۵ اینچی ۸K و The Wall معرفی شد!

جالب است که راجع به هک تلویزیون های سری F سامسونگ بدانید ابزار شنیداری زنده ای هم برای شنیدن صدا به صورت زنده طراحی شده که در محیط ویندوز به آسانی قابل استفاده می باشد و امکان استراق سمع به صورت زنده را به سازمان های جاسوسی خواهد داد.

ویکی لیکس دو سازمان را به برنامه ریزی، طراحی و استفاده از این سیستم متهم کرده است. CIA و MI5/BTSS گویا در ورکشاپ های گروهی خودشان توسط تیم های توسعه سیستم های اینچنینی را گسترش و طراحی کرده اند.

بیشتر بخوانید: تلویزیون های ۸K OLED ال جی در سال ۲۰۱۸ سریعتر و با کمک گوگل هوشمندتر هستند!

بیشتر بخوانید: تلویزیون های اندرویدی سونی اینگونه به Google Assistant مجهز می شوند! +ویدیو

بیشتر بخوانید: تلویزیون Frame Tv سامسونگ ؛ یک اثر هنری روی دیوار خانه شما

بیشتر بخوانید: تلویزیون Q9 سامسونگ یک ۸۸ اینچی تازه وارد ؛ ۲۰۰ گلکسی S8 کنار هم!

بیشتر بخوانید: تلویزیونی که در هنگام خاموشی شبیه به یک قاب هنری است !

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا