اخبار تکنولوژی

کینه ورزی مرورگر کروم و افزونه هایش با دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا

افزونه کروم ترامپ

امروز در ایندیپندنت، شاهد خبری بودم با تیتری جالب:

اگر از تصاویر تکراری ترامپ در صفحات وب خسته شده اید، این افزونه در مرورگر کروم شما را نجات می دهد!

۰

تعداد زیادی از امریکایی ها هنوز هم که هنوز است توانایی کنار امدن با دونالد ترامپ را ندارند، این مورد جالب در دنیای فناوری و ارتباطات هم تاثیر هایش را داشته و بر همین اساس شاهد اظهار نظر های جالب و اتفاقات غیر قابل پیشبینی هستیم!

نتیجه آخرین انتخابات صورت گرفته در امریکا تاثیر جالبی بر روی طراحی طراحان و توسعه دهندگان داشته است، هر کسی به زعم خودش قدمی کوچک برای اظهار نظر و عقیده اش بر می دارد.

امروز در ایندیپندنت، شاهد خبری بودم با تیتری جالب:

اگر از تصاویر تکراری ترامپ در صفحات وب خسته شده اید، این افزونه در مرورگر کروم شما را نجات می دهد!

این افزونه با ایده جالبش تمامی تصاویر چهره مربوط به دونالد ترامپ را در صفحاتی که باز می کنید تشخیص داده و قبل از لود شدن آنها را با تصاویر بچه گربه های کوچک و شیرین جایگزین می کند. متاسفانه این افزونه هنوز در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و توییتر کار نمی کند اما بابت خبرگزاری هایی نظیر New York Times و The Wall Street Journalو Business Insider خیال شما را آسوده خواهد کرد.

به عقیده افرادی که این افزونه را تست کرده اند به قدری تصاویر دونالد ترامپ در صفحات وب تکراری و روی اعصاب است که این افزونه واقعا ارزش نصب دارد و می شود بارها بارها تصاویر گربه های امریکایی را به جای انها تحمل کرد.

برای نصب این افزونه تنها کافی است در قسمت افزونه های کروم این نام را جستجو کنید: Make America Kittens Again

نمونه صفحه سیاسی مربوط به وال استریت ژورنال و باقی پایگاه های خبری را در ادامه ببیند، همانطور که متوجه خواهید شد اب نصب این افزونه حال و هوای صفحات سیاسی به کلی دچار تغییر و تحول خواهد شد!

همین هفته پیش بود که در ادامه همین مسیر افزونه ای برای تشخیص دروغ های توییتری ترامپ طراحی شده بود که به بررسی میزان درستی توییت های رئیس جمهور آتی امریکا می پرداخت!

این روند مخالفت و عدم سازگاری می تواند نتایج جالبی را در بر داشته باشد! احتمالا به مرور باید شاهد خلاقیت های بیشتری در این زمینه باشیم.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا