گوناگون

امن ترین شهر های جهان کدامند ؟

امن ترین شهر های جهان

آرامش و ایمنی دو پارامتر اصلی و مهم برای سکونت در یک شهر محسوب می شود. بیشتر مردم جهان ایمنی را اولویت اول برای سکونت به شمار می آورند. در بین مردم امنیت دیجیتال، امنیت سلامت، ایمنی زیرساخت و از همه مهمتر امنیت شخصی نکات مهم به حساب می آید. این بار در نت نوشت امن ترین شهر های جهان را برای شما لیست کرده ایم!

۰

آرامش و ایمنی دو پارامتر اصلی و مهم برای سکونت در یک شهر محسوب می شود. بیشتر مردم جهان ایمنی را اولویت اول برای سکونت به شمار می آورند. در بین مردم امنیت دیجیتال، امنیت سلامت، ایمنی زیرساخت و از همه مهمتر امنیت شخصی نکات مهم به حساب می آید. این بار در نت نوشت امن ترین شهر های جهان را برای شما لیست کرده ایم!

 

بارسلون

سه سال پیش شورای شهر بارسلونا برای تبدیل این شهر به امن ترین شهر جهان تصمیم به افزایش حضور پلیس در این شهر گرفت. در حال حاضر میزان امنیت در خیابان ها و مترو این شهر ۳۲ درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین میزان جرم و جنایت نیز رو به کاهش رفته است.

مونترال

کانادا یکی از امن ترین محیط کسب و کار محسوب می شود. کانادا توانسته است رتبه چهارم کسب و کار امن و رتبه هشتم امنیت غذایی در جهان را کسب کند.

تایپه

امن ترین شهر های جهان - تایپه

امن ترین شهر های جهان – تایپه

در تایپه ایمنی در کلیه صفوف از جمله شغل، شخصیتی، دیجیتال و سلامت به طور کامل حکم فرماست و بهترین حالت در تایپه ایمنی شخصی شهروندان می باشد.

سان فرانسیسکو

در سان فرانسیسکو افسران انعطاف پذیر بسیار دیده می شوند. این افسران بر بسیاری از موارد نظارت کامل دارند. رسیدگی به تراکم جمعیت، مهاجرت، تغییرات آب و هوا و موارد دیگر از جمله وظایف این افسران است.

هنگ کنگ

امن ترین شهر های جهان - هنگ کنگ

امن ترین شهر های جهان – هنگ کنگ

هنگ کنگ در کل جهان رتبه پنجم امنیت  را دارد و البته برای بالا بردن میزان رتبه بندی امنیت در تلاش است.

نیویورک

ایالات متحده رتبه دوم در سرمایه داری مالی را در جهان به خود اختصاص داده است. امنیت بهداشتی در نیویورک بسیار دقیق کنترل می شود. واحدهای پیشگیری شیوع بیماریها در این شهر بسیار فعال هستند.

ملبورن

امن ترین شهر های جهان - سیدنی

امن ترین شهر های جهان – سیدنی

استرالیا یکی از بهترین مکان ها جهت امنیت زیر ساختی به شمار می رود. در استرالیا حوادث جاده ای و راه آهن در حالت حداقل رخ می دهد.

تورنتو

تورنتو یکی از پنج شهر برگزیده جهت کسب و کار می باشد. در تورنتو هزینه های زندگی و کسب و کار در بهترین حالت در نظر گرفته شده است.

زوریخ

شهر سوئیس هر دو عامل امنیت زیرساختی و امنیت سلامت را دارا می باشد. در سوئیس تلاش می کنند امنیت ایمنی را نیز افزایش دهند.

سیدنی

سیدنی امنیت زیر ساختی بسیار خوبی دارد. سیدنی سومین گزینه امنیت حمل و نقل را در جهان به خود اختصاص داده است.

آمستردام

هلند با جمعیتی کمتر از ۸۰۰،۰۰۰ نفر شهری امن و آرام محسوب می شود.

استکهلم

پایتخت سوئد تنها شهر اروپایی است که میانگین امنیت آن از تمامی شهر های آسیایی و امریکایی بالاتر است.

اوزاکا

پیش بینی می شود که اوزاکا با تلاشی که در پیش گرفته است به زودی رتبه دوم در امنیت شهری را کسب کند.

سنگاپور

دولت سنگاپورجهت امنیت شخصی و محیط کسب و کار تلاشهای بسیاری انجام داده و واضح است که مسیر نچندان طولانی را پیش رو خواهد داشت.

توکیو

امن ترین شهر های جهان - توکیو

امن ترین شهر های جهان – توکیو

توکیو از پرجمعیت ترین شهرهای جهان است و از امن ترین شهرها نیز به شمار می رود. در توکیو با جمعیتی در حدود ۳۸ میلیون نفر گرانی حرف اول را می زند ولی امنیت در حد بالایی است.

آرامش در تمامی شهرهای در دنیا از مسائل حائز اهمیت می باشد. به نظر شما در ایران کدامیک از شهر های از امینت و آرامش بیشتری برخوردار است؟

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا