اخبار تکنولوژی

امکان جالب iOS 11؛ دیگر نیازی به ارائه پسورد وایرلس به دیگران نخواهید داشت!

امکانات iOS 11

در نسخه جدید iOS سیستم عامل تازه معرفی شده اپل برای آیفون و آیپد گزینه جدیدی وجود دارد که شما را از دادن پسورد به سایر کاربران بی نیاز کرده و خواهید توانست راحت تر اینترنت را در اختیار سایرین قرار دهید.

۰

حتما برای شما هم پیش آمده که با ورود مهمان به خانه برای دسترسی دادن به اینترنت وای فای خانگی پسورد وایرلس را بلند گفته و حتی به سختی در گوشی آنها تایپ کرده باشید.

در نسخه جدید iOS سیستم عامل تازه معرفی شده اپل برای آیفون و آیپد گزینه جدیدی وجود دارد که شما را از دادن پسورد به سایر کاربران بی نیاز کرده و خواهید توانست راحت تر اینترنت را در اختیار سایرین قرار دهید.

خیلی از ما در بسیاری از موارد از پسورد های یکسان برای جایگاه های مختلف استفاده می کنیم و اینکه بخواهیم برای دیگران پسورد وایرلس را در اختیار دیگران قرار دهیم در مواردی  خواهد توانست امنیت ما در فضای مجازی را تحت تاثیر قرار دهد.

به لطف بروز رسانی جدید اپل در iOS11 از این پس با فشار دادن یک دکمه خواهید توانست اینترنت را در اختیار سایرین قرار دهید، البته بدون گفتن پسورد!

سناریو طراحی شده برای اشتراک گذاری پسورد وایرلس در iOS 11

یکی از دوستان شما که از دستگاه اپل استفاده می کند و از iOS 11 بهره می برد به منزل شما آمده و درخواست اینترنت می کند. دستگاه اپلی شما هم که از قبل به اینترنت خانگیتان متصل است از iOS 11 بهره می برد، درخواست دوست شما با عنوان Share Your Wi-Fi در صفحه نمایش شما به نمایش در خواهد آمد و اگر شما موافق استفاده ایشان از اینترنت خانگیتان باشید با کلیک روی ‘Send Password’ می توانید اینترنت را در اختیار فرد مورد نظر قرار دهید.

به نظر این امکان یک راه حل ساده و در عین حال جالب به نظر می آید. گفتنی است iOS 11 از اوایل پاییز در اختیار کاربران اپل قرار خواهد گرفت. پیش از این در مطلبی اختصاصی با عنوان هر آنچه که باید از iOS 11 بدانیم؛ آیپد هر روز به مک بوک‌ها نزدیکتر می‌شود! به بررسی امکانات این نسخه جدید از سیستم عامل اپل پرداختیم.

متاسفانه این نسخه از iOS برای iPhone 5 و iPhone 5C و همچنین آیپد نسل چهارم قابل استفاده نخواهد بود.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا