تلفن همراه

نگاهی به اولین رندر‌های Galaxy S9، جایگاه جدید سنسور اثر انگشت و صفحه نمایش بزرگتر!

رندر‌های Galaxy S9

سامسونگ با گوشی گلکسی اس ۸ توانست به فروش و موفقیت درخوری در سطح جهان دست پیدا کند. حال انتظارات از پرچمدار بعدی این شرکت یعنی S9 بسیار بالا رفته است. پس از مدت‌ها شایعات و گمانه زنی‌ها اولین رندر از گوشی S9 منتشر شده است.

۰

سامسونگ با گوشی گلکسی اس ۸ توانست به فروش و موفقیت درخوری در سطح جهان دست پیدا کند. حال انتظارات از پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Galaxy S9 بسیار بالا رفته است. پس از مدت‌ها شایعات و گمانه زنی‌ها به تازگی اولین رندر از گوشی S9 منتشر شده است.

Samsung Galaxy S9

Samsung Galaxy S9

شرکت ۹۱Mobiles با همکاری OnLeaks این رندر را معرفی کرده است. اگرچه سامسونگ آن را به عنوان طرح نهایی S9 تأیید نکرده است، اما مطابقت بالایی با سایر گزارش‌هایی که در این چند وقت در رابطه با طرح S9 مطرح شده بود دارد.

Samsung Galaxy S9

Samsung Galaxy S9

طرح کلی S9 بسیار شبیه به S8 است. با این حال یک تغییر قابل توجه در مقایسه با نسل قبل داشته و آن هم تغییر جایگاه “سنسور تشخیص اثر انگشت” میباشد که از “کنار دوربین” به “زیر آن” منتقل شده است.

Samsung Galaxy S9

Samsung Galaxy S9

طبق این رندر، S9 تنها دارای یک دوربین در عقب است. اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ گوشی S9+ را با دوربین دوگانه روانه بازار خواهد کرد.

Samsung Galaxy S9

Samsung Galaxy S9

بر اساس شایعات، S9 بسته به اینکه آن را از کدام کشور خریداری کنید، به پردازنده Snapdragon 845 یا Samsung Exynos 9810 مجهز خواهد بود. مقدار ۶ گیگابایت رم، وجود اندروید Oreo به صورت پیش فرض و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت از جمله خصوصیاتی است که میتوان برای این گوشی متصور بود.

Samsung Galaxy S9

Samsung Galaxy S9

از دیگر نکات بارز S9 باید به وجود جایگاه جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری اشاره کرد که میتوانیم آن را یک ویژگی مثبت برای کاربران بدانیم.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا