اخبار تکنولوژی

اپل آیفون ریفربیشد می فروشد ! فروش گوشی‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس ریفربیشد توسط اپل

اپل آیفون ریفربیشد می فروشد ! فروش گوشی‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس ریفربیشد توسط اپل

اپل آیفون ریفربیشد می فروشد درست متوجه شدید، اگر به دنبال گوشی جدید هستید ولی می خواهید آن را با قیمت مناسب تر خریداری کنید و مقداری از پول خود را پس انداز کنید ما به شما گوشیهای آیفون ۷ و ۷ پلاس ریفربیشد (ریفر یا مرمت شده) را پیشنهاد می دهیم. اپل هم اکنون فروش آیفون ریفربیشد را در وبسایت خود آغاز کرده است.

۰

اپل آیفون ریفربیشد می فروشد درست متوجه شدید، اگر به دنبال گوشی جدید هستید ولی می خواهید آن را با قیمت مناسب تر خریداری کنید و مقداری از پول خود را پس انداز کنید ما به شما گوشیهای آیفون ۷ و ۷ پلاس ریفربیشد (ریفر یا مرمت شده) را پیشنهاد می دهیم. اپل هم اکنون فروش آیفون ریفربیشد را در وبسایت خود آغاز کرده است. (برای اطلاعات بیشتر راجع به گوشی های ریفربیشد این مطلب را در نت نوشت مطالعه کنید.)

آیفون ریفربیشد توسط اپل با یک باتری جدید و پوسته بیرونی تست و تایید شده اند. همانند آیفون های تازه خریداری شده، گوشی های آیفون ۷ و ۷ Plus ریفربیشد از تاریخ خریداری گارانتی یکساله می شوند که می تواند تا دو سال دیگر با AppleCare + (با پرداخت هزینه اضافی ۱۲۹ دلار برای آیفون ۷ و ۱۴۹ دلار برای آیفون ۷ پلاس) تمدید گردد.

برای یک آیفون ۷ ریفربیشد ، شما ۴۹۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگ، ۵۸۹ دلار برای ۱۲۸ گیگابایت و ۶۷۹ دلار برای یک گوشی ۲۵۶ گیگابایتی باید هزینه پرداخت کنید که از قیمت اصلی آیفون ۷، ۵۰ تا ۷۰ دلار کمتر می باشد. همچنین آیفون ۷ پلاس ۵۹۹ دلار برای یک مدل ۳۲ گیگابایتی یا ۶۸۹ دلار برای ۱۲۸ گیگابایتی قیمت دارد که ۷۰ تا ۸۰ دلار از قیمت اصلی آیفون ۷ پلاس کمتر می باشد

این شرکت فروش گوشی های آیفون ریفربیشد را در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶، با آیفون ۶s آغاز کرد دقیقا پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه آیفون ۷٫ اما با توجه به اینکه چند ماهی از زمان عرضه آیفون ۸ می گذرد، این شرکت نسبت به سال گذشته در فروش گوشی های ریفربیشد آیفون ۷ تاخیر داشته است.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا