معرفی اپ

اپ جدید Files Go از گوگل امکان جابجایی فایل بین گوشی‌های اندرویدی را به شما خواهد داد!

اپ مدیریت فایل گوگل

اپلیکیشن Files Go تمام قابلیتهای یک برنامه مدیریت فایل را دارد. Files Go همچنین امکان ارسال و دریافت فایل بصورت آفلاین و از طریق بلوتوث و پیدا کردن فایلها حجیم و اپلیکیشن های بلا استفاده و بدرد نخور شما را هم در خود جای داده است.

۱+

شما هم احتمالا یک اپ برای مدیریت فایلها در گوشی اندرویدی تان نصب کرده اید که احتمالا خوب هم کار می کند. اما گوگل برای این کار ابزار جدیدی را طراحی کرده که اگر شما می خواهید کنترل بیشتری روی فایلهای تان داشته باشید، ارزش امتحان کردن را دارد. اپلیکیشن Files Go تمام قابلیتهای یک برنامه مدیریت فایل را دارد. Files Go همچنین امکان ارسال و دریافت فایل بصورت آفلاین و از طریق بلوتوث و پیدا کردن فایلها حجیم و اپلیکیشن های بلا استفاده و بدرد نخور شما را هم در خود جای داده است.

اپ جدید File Go از گوگل

اپ جدید Files Go از گوگل

این اپلیکیشن هنوز در مرحله بتا قرار دارد و در همه کشورها از طریق Play Store قابل دسترسی نیست اما شما می توانید آنرا از این لینک از طریق سایت APKMirror دریافت و نصب کنید.

اپ مدیریت فایل گوگل

اپ مدیریت Files Go فایل گوگل

File Go اپلیکیشن بسیار قدرتمندی است و احتمالا جایگزین خوبی برای اپ های مدیریت فایلی خواهد بود که توسط سازندگان گوشیها بر روی آنها نصب می شود.

بنا بر اعلام سایت Android Police این اپلیکیشن احتمالا قسمتی از پلاتفورم Android Go گوگل خواهد بود. این پلاتفورم در حقیقت نسخه ساده شده سیستم عامل اندروید است که برای گوشی های ارزان قیمت و پایین رده بازار طراحی شده است. هنوز مشخص نیست که این اپلیکیشن در سیستم عامل تعبیه خواهد شد یا به طور جداگانه از طریق Play Store در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا