معرفی اپ

اپ wego را نصب کنید و با خیال راحت برنامه سفر بریزید!

در این مطلب یک راه حل بسیار جامع و قابل اعتماد برای باقی سوالات برای شما داریم. اگر موافق باشید سوال را کامل تر می کنیم: “چگونه با کمترین هزینه  وبهترین کیفیت سفر کنیم؟”

۰

در روز های ابتدایی فصل تابستان هستیم و این فصل یک موقعیت مناسب برای سفر همراه با خانواده است. از جمله سوالاتی که همیشه بعد از تصمیم راجع به سفر به ذهن افراد خطور می کند این موارد هستند:

  • برای سفر کجا بریم؟
  • چطوری بریم و برگردیم؟
  • کجا مستقر بشیم؟
  • چطوری هماهنگ کنیم تا از هتل یا اقامتگاهمون مطمئن باشیم؟
  • اقامتگاه و جای مناسب برای مقصد رو چطور پیدا کنیم؟

برای پاسخ به سوال اول معمولا به دانسته هایمان، گفته ها و شنیده هایی که از اطراف داریم بسنده می کنیم، در اینترنت گشتی می زنیم و در نهایت با وسواس تمام یک مکان مناسب را برای اوقات فراغت انتخاب می کنیم.

در این مطلب یک راه حل بسیار جامع و قابل اعتماد برای باقی سوالات برای شما داریم. اگر موافق باشید سوال را کامل تر می کنیم: “چگونه با کمترین هزینه  وبهترین کیفیت سفر کنیم؟

اپ Wego یک راه حل جامع برای سفر به صرفه و با کیفیت!

اپی که به شما معرفی می کنیم جزو برترین و جامع ترین نمونه های موجود است که هم برای سفر های خارجی و حتی داخل ایران یک راه حل قابل اعتماد به شمار می رود.

در ابتدای مسیر یعنی سال ۲۰۰۵ ویگو تنها یک وبسایت بود جستجوی سفر ساده بود و موسسانش Ross Veitch (جالب است بدانید که راس سابقه فعالیت در Yahoo! را در کارنامه اش دارد! از متن  مصاحبه ) و Craig Hewett هستند که اکنون هم مدیریت wego را در دست دارند.

Wego تا سال ۲۰۰۸ با نام Bezurk شناخته می شد، یک موتور توانمند جستجو برای سفر که در سنگاپور آغاز به فعالیت کرده و اکنون این اپ در بیش از ۵۲ کشور دنیا (از جمله ایران) امکان رزرواسیون داشته و به ۲۰ زبان مختلف و زنده دنیا (از جمله فارسی) قابل دسترس است و البته به وجه رایج تمامی کشور ها هم قابلیت تبدیل و مبادله پول دارد!

طبق اطلاعات ما ویگو از میان بیش از ۷۰۰ سامانه مسافربری امکان جستجو و مقایسه را برای کاربران فراهم کرده و در لحظه امکان مقایسه کامل قیمت ها و شرایط را برای کاربران فراهم می کند. کاربر می تواند از میان انبوه پیشنهاد هایی که برای مقصدش ارائه شده بهترین قیمت و شرایط را انتخاب کرده و در لحظه ثبت پرواز و هتل را انجام دهد.

چرا ویگو را پیشنهاد می کنیم؟

اگر تابحال برای سفر هایتان دنبال راه حل گشته باشید احتمالا با انبوه سایت ها و مراجع به قیمت ها متنوع و محدودیت های مختلف روبرو شده اید. در wego خیلی آسان خواهید توانست حتی برای سفر های داخلی و هتل های داخل ایران هم به صورت آنلاین رزروایسون را انجام داده و با کمال تعجب و مسرت از طریق اپ ویگو با سامانه شتاب پرداخت هزینه ها را خودتان به انجام برسانید!

نگاهی به محیط اپ ویگو

خوشبختانه اپ طراحی شده به صورت کاملا فارسی ارائه شده و همینطور از طریق wego.ir می توانید از وبسایت و تمامی امکانات این ابزار جستجوی ارزشمند به صورت فارسی استفاده کنید.

درست همانند تمامی سایت ها و محیط های انتخاب پرواز با مشخص کردن مبدا و مقصد و در نهایت تاریخ سفر می توانید به لیست پرواز ها دسترسی پیدا کنید.

پس از ظاهر شدن لیست پرواز ها کاربر به آسانی می توانید انواع سورت را برای لیست ظاهر شده از پیشنهاد ها در نظر بگیرید و در نهایت پس از انتخاب مناسب ترین گزینه به وبسایت مورد نظر متصل شده و با کارت های بانکی ایرانی عضو شتاب عملیات خرید را انجام دهید.

در قسمت رزرواسیون هتل روند کار درست همانند رزرو پرواز بوده و با انتخاب بازه زمانی و مکان می توانید به لیست هتل های ایرانی ثبت شده در پین‌تا‌پین که به عقیده ما یکی از کاملترین مراجع است دسترسی داشته باشید.

کم هزینه ترین سفر!

دغدغه هزینه و مبالغ از عمده مسائلی است که قابل چشم پوشی نیست. در wego شما امکان جستجو در میان تمامی سامانه های پروازی خارجی و همینطور داخلی را داشته و دقیقا می توانید از چارتری ترین حالات ممکن در تاریخ مد نظرتان درست مشابه سایر وبسایت ها مطلع شوید!

در جستجویی که ما انجام دادیم تا مثلا در تاریخ مشخصی کم هزینه ترین پرواز را مشخص کنیم، اپ ویگو با دو مورد وبسایت ایرانی با عملکردی مشابه تنها در قسمت خرید بلیط  آن هم داخلی دارای کمترین میزان مبلغ بود. از این روست که با خیالی آسوده اپ ویگو را به شما پیشنهاد می کنیم تا از امکانات ارزشمند آن بهره ببرید. برای دانلود اپ از بازار روی لینک زیر کلیک کنید:

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا