اخبار تکنولوژی

تماس ویدیویی اینستاگرام ؛ اینستا به یک سرویس ارتباطی کامل تبدیل شود!

اینستاگرام می تواند به یک سرویس ارتباطی کامل تبدیل شود

بعد از اضافه کردن قابلیت هایی مانند آرشیو استوری و هایلایت استوری، افزودن گیف ها به استوری، غیر فعال کردن وضعیت فعالیت،هم اکنون اینستاگرام تصمیم دارد تماس های ویدئویی را به قابلیت های اپلیکیشن خود اضافه کند. این ویژگی به شما امکان می دهد همانند واتس اپ یا فیس بوک مسنجر با سایر کاربران اینستاگرام چت های ویدئویی داشته باشید.

۲+

بعد از اضافه کردن قابلیت هایی مانند آرشیو استوری و هایلایت استوری، افزودن گیف ها به استوری، غیر فعال کردن وضعیت فعالیت، هم اکنون مدیران این شبکه اجتماعی تصمیم دارند تماس ویدیویی اینستاگرام را به قابلیت های اپلیکیشن خود اضافه کند. ویژگی تماس ویدیویی اینستاگرام به شما امکان می دهد همانند واتس اپ یا فیس بوک مسنجر با سایر کاربران اینستاگرام چت های ویدئویی داشته باشید.

اینستاگرام همیشه به جای ویژگی های پیام رسانی به طور عمده روی اشتراک عکس و ویدئو کار کرده است و اضافه شدن تماس های ویدئویی می تواند آن را به یک سرویس ارتباطی کامل تبدیل کند. و این نشان دهنده یک تغییر بزرگ در این شبکه اجتماعی اشتراک تصویر می باشد.

اما تماس ویدیویی اینستاگرام چگونه کار می کند؟ 

آیکن این ویژگی در نسخه منتشر نشده این اپلیکیشن توسط کارشناسان سایت WABetaInfo کشف شده است. به گفته آنها اینستاگرام در حال راه اندازی و تکمیل این ویژگی می باشد و هنوز آن را در دسترس عموم کاربران قرار نداده است. برای استفاده از آن هم، دکمه تماس ویدیویی در نوار navigation در صفحه چت ظاهر می گردد. پس شما بعد از چت فعال با کاربران، میتوانید با آنها تماس ویدیویی برقرار کنید. اما اگر قبلا تبادل پیام نداشته باشید، این ویژگی در دسترس نخواهد بود. این تنها چیزی است که ما راجع به این ویژگی می دانیم و هنوز اطلاعات دیگر در دسترس نیست.

در ماه دسامبر، فیس بوک – که صاحب اینستاگرم است – اذعان کرده است که رسانه های اجتماعی می توانند برای شما بد باشند، اما در جایی دیگر اضافه کرده است که همه اینها به نحوه استفاده شما برمی گردد.

با توجه به تحقیقات، این واقعا به چگونگی استفاده شما از تکنولوژی ارتباط دارد. به عنوان مثال، در رسانه های اجتماعی، شما می توانید به صورت غیرمستقیم در پست ها حرکت کنید، به طور فعال با دوستان ارتباط برقرار کنید، پیام ها و نظرها را در مورد پست های یکدیگر ببینید ولی فراموش نکنید زیاده روی در این کار می تواند زمان زیادی از شما تلف کند.

اینستاگرام به طور مداوم ویژگی های آزمایشی زیادی را تست می کند و این احتمال وجود دارد که قابلیت تماس ویدیویی در مرحله تست بماند و در دسترس کاربران قرار نگیرد. با این حال، شما می توانید با ثبت نام در نسخه بتا اینستاگرام، به ویژگی های جدید و آزمایشی این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا