اخبار تکنولوژی

این خانم ۸۱ ساله ژاپنی اولین اپ اختصاصی اش را روانه App Store کرده است!

اگر فکر میکنید که برنامه نویسی ویژگی خاصی می خواهد و شما برای شروع این فرآیند نیاز به استعداد و توانایی خاصی دارید کاملا در اشتباهید، در این مطلب شما را با خانمی ۸۱ ساله آشنا می کنیم که به تازگی اولین اپ اختصاصی خودش را روانه اپ استور کرده است!

۰

خانم Wakamiya مطمئنا خیلی بهتر از مادربزرگ شما روش کار با کامپیوتر را میداند، آنقدر که به تازگی اپ ساخته ی خود را برای گوشی های آیفون منتشر کرده است. وی استفاده از کامپیوتر را از ۶۰ سالگی شروع کرده پیش از این به مدت ۴۳ سال در بانک مشغول به کار بوده است.

Wakamiya به افتخار سنت دیرینه ی Hinamatsuri که در خارج از ژاپن به روز دختر مشهور است برای گوشی های آیفون اپی را طراحی کرد به بهترین روش نمایش عروسک های سنتی این کشور بر روی صحنه را نشان میدهد.

وی با ترکیب اسامی hina (عروسک) و dan (ردیف) به واژه ی Hindan رسید و این نام را برای اولین اپ طراحی شده اش انتخاب کرده. در این بازی از بازیکن تقاضا میشود تا ۱۲ عروسک را در جایگاه مربوطه در ۴ ردیف قرار دهند. بازی زمانیکه شما تمام عروسکها را در محل مناسب قرار دهید پایان خواهد یافت.

Wakamiya علاوه بر تخصص تولید اپ, یک وبلاگ دو زبانه ی انگلیسیژاپنی نیز دارد. وی در این وبلاگ شرحی از سفرهای خود را به صورت کلیپ با مردم به اشتراک میگذارد. همچنین به مردم میآموزد چگونه از Excel برای تولید کارهای هنری استفاده کنند.

شما میوانید اپ Hinan را از اپ استور دانلود کنید و اگر علاقه مندید تا درباره ی Wakamiya اطلاعات بیشتری کسب کنید میتوانید TEDx های او را که درباره ی فرایند سالخوردگی فعال در دنیای دیجیتال میباشد را تماشا کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا