دانستنی‌های سلامتی

میوه لاغری : میوه های لاغر کننده شکم و مواد غذایی چربی سوز که بهتر از قرص لاغری هستند

میوه لاغری میوه های لاغر کننده شکم

برای کم کردن وزن از میوه های لاغر کننده شکم به جای استفاده از قرصهای شیمیایی لاغری و رژیم های سخت بهره ببرید که علاوه بر رساندن خواص زیاد به بدن شما در کاهش وزن تان نیز بسیار موثر هستند

۱+

اگر قصد لاغر شدن دارید به احتمال خیلی زیاد میوه های لاغر کننده شکم را جایگزین غذاهای چرب و فرآوری شده می کنید. انتخاب میوه لاغری جهت کاهش وزن بسیار مهم است. میوه های لاغر کننده شکم که علاوه بر لاغر شدن شما میزان فروکتوز را در بدن شما بالا نبرند یا میوه هایی که دیگر ویتامین های بدن شما را تحت تاثیر قرار ندهند. این بار در نت نوشت به شما میوه های لاغر کننده شکم را معرفی می کنیم که شما می توانید به عنوان یک قرص لاغری از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: راه های چربی سوزی طبیعی بدن

میوه لاغری و میوه های لاغر کننده شکم و مواد غذایی چربی سوز

خیار

خیار حاوی آنتی اکسیدانی به نام کورستین است. وظیفه کورستین در بدن، تبدیل چربی ذخیره شده در بدن (به ویژه چربی موجود در شکم) به انرژی است. این میوه بهترین میوه لاغری و از میوه های لاغر کننده شکم است.

بیشتر بخوانید: خواص خیار

قارچ

قارچ به عنوان تنها منبع غذایی طبیعی ویتامین D و یک میوه لاغری بسیار حائز اهمیت است.

ویتامین D در از دست دادن چربی ها نقش بسیار چشمگیری دارد. نکته مهم دیگر در مورد قارچ این است که، شما می توانید مقدار زیادی قارچ بخورید بدون این که کالری زیادی مصرف کرده باشید. و اما دلیل دیگر محبوبیت قارچ این است که این ماده غذایی شاخص گلیسمی پایینی دارد.به این معنی که بدن شما آنها را به آرامی هضم می کند، در نتیجه شما مدت زمان طولانی احساس سیری خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: نوشیدنی چربی سوز : این چند نوشیدنی و میکس قوی و سم زدا را بشناسید

زغال اخته

زغال اخته یکی از میوه های لاغر کننده شکم و یک آنتی اکسیدان قوی می باشد و جهت درمان التهاب بدن بسیار مفید است. با این میوه لاغری می توانید در بهبود حافظه و یادگیری خود بکوشید به یاد داشته باشید این میوه در کاهش وزن به شما بسیار کمک می کند همچنین مبارز سرسخت افسردگی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: مواد غذایی ضد التهاب بسیار قوی را بشناسید

تمشک

این میوه نیز یکی از میوه های لاغر کننده شکم و جز دسته میوه های سرشار از آنتی اکسیدان می باشد تمشک می تواند در برابر پیشرفت تومورها عکس العمل درمانی قوی انجام دهد. بیماریهای آلزایمر و استخوان نیز با تمشک بسیار بهبود می یابد.

بیشتر بخوانید: خواص هندوانه : سوپرمیوه‌ای برای جلوگیری از فشار خون ، انواع سکته و سرطان !

توت

میوه لاغری میوه های لاغر کننده شکم

انواع توت ها از جمله شاه توت خواص درمانی زیادی دارند. شاه توت سرشار از آنتی اکسیدان می باشد. سلامت قلب و عروق و بهبود گرفتگی عروق با شاه توت امکان پذیر است. این میوه لاغری می تواند در سوزاندن چربی ها و جلوگیری از چاقی کمک کند.

میزان آهن در زالزالک بسیار بالا است. اثرات ضد التهابی و ضد باکتری این میوه لاغری هم بسیار مفید می باشد. زالزالک در سلامت کبد و تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین سلامت تیروئید یک ابزار مهم محسوب می شود. زمانی که کبد شما سالم کار کند به راحتی می توانید کاهش وزن داشته باشید.

بیشتر بخوانید: درمان طبیعی نفخ

آلبالو

دو آنتی اکسیدان قوی آنتوسیانین و کوئرستین در آلبالو موجود است. آلبالو همچنین حاوی مقادیر زیادی فیبر، ویتامین C، کاروتنوئیدها و ملاتونین می باشد و به همین خاطر یکی از میوه های لاغر کننده شکم است. تمامی مواد مغذی در این میوه لاغری جهت بهبود قلب و التهابات و  آلزایمر مفید است.

بیشتر بخوانید: خواص توت فرنگی و هر آن چه باید در باره توت فرنگی بدانید

کیوی

کیوی سرشار از ویتامین C، ویتامین E، ویتامین K، فولات، پتاسیم و فیبر است. این میوه لاغری یک درمانگر فوق العاده قوی در کاهش فشار خون و کلسترول است. کیوی می تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشیده و کیفیت خواب و سروتونین را متعادل نگه دارد.

بیشتر بخوانید: خواص کیوی : خواص درمانی میوه کیوی بی بدیل و شگفت آور است

 پاپایا ( نوعی میوه استوایی)

میوه های لاغر کننده شکم

این میوه لاغری جهت مبارزه و از بین بردن انگل بسیار مفید است. اگر مشکلات کلیوی و هضم غذا نیز دارید از این میوه استفاده کنید. پاپایا می تواند نفخ و یبوست را به خوبی درمان کند و از بهترین میوه های لاغر کننده شکم است.

بیشتر بخوانید: ویتامین های ضروری زنان برای حفظ سلامتی را بشناسید

 آووکادو

آووکادو یک منبع چربی است البته چربی های بسیار مفید و اشباع نشده. تنها میوه ایست که حاوی مقادیر زیادی از چربی مفید است. مواد مغذی و ویتامین های موجود در آووکادو می تواند در کاهش وزن و کاهش التهاب و چاقی کمک کند. آووکادو کالری بالایی دارد و باید در مصرف آن دقت کرد.

بیشتر بخوانید: خواص آووکادو : سوپر میوه ای که بیماری ها را سر جای خود می نشاند!

 گریپ فروت

طی مطالعات به عمل آمده گریپ فروت در کاهش فشار خون بسیار مفید است البته سطح کلسترول را نیز متعادل نگه می دارد. این یک رژیم غذایی بزرگ در کاهش وزن و یکی از بهترین میوه های لاغر کننده شکم محسوب می شود.

 پرتقال

پرتقال سرشار از فلاونوئیدها و دیگر ترکیبات مرتبط با خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی می باشد. این میوه لاغری برای کاهش فشار خون و قلب و عروق مفید است.

 لیمو

لیمو یکی از منابع بزرگ  و مفید ویتامین C و تیامین است. آهن و منیزیم در لیمو به وفور یافت می شود. فیبر و ویتامین B6، کلسیم و پتاسیم که در لاغر شدن بسیار مهم هستند نیز در لیمو بسیار زیاد وجود دارد و از بهترین میوه های لاغر کننده شکم  است. این مواد غذایی در این میوه لاغری نیز به عنوان یک رژیم مناسب در کاهش وزن به شما کمک می کند.

سالاد میوه

میوه های مختلف مخصوصا میوه های نامبرده را در یک کاسه قطعه قطعه کنید. پرخوری در این مورد مشکلی ندارد حتی می تواند در کاهش وزن به شما کمک زیادی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: خواص ازگیل : ازگیل بخورید و این همه خاصیت برای بدن‌تان به ارمغان بیاورید!

آب میوه های طبیعی

آب میوه های پاکتی هر چند بسیار طعم و رنگ خوبی دارند اما میزان شکر اضافی که در این آب میوه ها وجود دارد در سلامتی شما تداخل ایجاد می کند. آبمیوه های خانگی حاوی فیبر فراوان است و ویتامین و مواد معدنی میوه در آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: درمان طبیعی یبوست با چای گیاهی و آبمیوه

میوه های خشک

میوه های خشک شده نیز در کم کردن وزن به شما کمک می کند. خودتان نیز با روشهای ساده در منزل می توانید میوه های بسیاری را خشک کنید. استفاده از میوه های لاغر کننده شکم می تواند علاوه بر حفظ سلامتی شما جایگزین خوبی برای قرص های لاغری باشد.

مارچوبه

مارچوبه در رفع نفخ شکم و داشتن شکم صاف و تخت بسیار موثر است. مارچوبه به دلیل دارا بودن سطح بالای فیبر و کمی سدیم در عمل دفع مواد زائد و هضم نشده به بدن کمک می کند. علاوه بر این ها، انسولین موجود در مارچوبه به عنوان یک پروبیوتیک عمل کرده و در کنترل چربی دستگاه گوارش بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: بهترین روش کوچک کردن شکم

 کانولا

کانولا نیز مانند سایر غلات سبوس دار، سرشار از فیبر و پروتئین بوده و خیلی زود به شما احساس سیری داده و مانع از پرخوری می شود. همچنین با مرطوب نگه داشتن روده، مانع از بروز مشکل یبوست و سایر اختلالات گوارشی می شود و شما را یک قدم به داشتن شکم صاف و تخت نزدیک می کند.

بیشتر بخوانید: مضرات روغن کانولا

انار

انار یکی از میوه های ضد سرطان، ضد التهاب و دارنده خواص آنتی اکسیدانی است. انار می تواند با بیماری ها به خوبی مبارزه کند. انار به طرز شگفت انگیزی در تولید استروژن تخمدان زنان فعال است. با اضافه کردن انار به رژیم غذایی خود می توانید نوسانات خلقی را درمان کنید. همچنین این میوه لاغری در مبارزه با سرطان و بیماری های قلبی بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: خواص انار

سیب

از دیر باز سیب نماد سلامتی در میان میوه ها بوده است. سیب حاوی یک  فلاونوئید می باشد. این ماده یک آنتی اکسیدان فوق العاده قوی محسوب می شود. همچنین به عنوان یک آنتی هیستامین در بدن کار می کند.

بیشتر بخوانید: میوه های حاوی آنتی اکسیدان بالا و آنتی اکسیدان های بسیار قوی را بشناسید

کلم بروکلی

ممکن است شما کلم بروکلی را زیاد دوست نداشته باشید. ولی این سبزی مفید مقدار زیادی ایندول دارد. ایندول نقش مهمی در متابولیسم استروژن دارد. یک محیط مناسب برای سوخت و ساز در بدن آماده سازی می کند. بروکلی خطر ابتلا به سرطان استروژن را کم کرده و در برابر سرطان پستان و پروستات از بدن دفاع می کند. این مواد غذایی نقش به سزایی در سلامتی بدن شما دارند. می توانید با مخلوطی از اینها یا اینکه مصرف جداگانه این مواد از بسیاری بیماریها جلوگیری کنید. مصرف این مواد غذایی شما را در حفظ وزن بدن بسیار کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: خواص جوانه کلم بروکلی

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    یک خواننده ی طرفدار

    ۱۳ آذر ۱۳۹۵ at ۲:۵۵

    عکس اول بسیار نامناسب است

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا