علمی

تغییرات عجیب یک پارک با تغییر فصل ؛ این پارک با تغییر فصل تبدیل به یک دریاچه می شود

تغییرات عجیب یک پارک با تغییر فصل

در فیلمها دیده ایم که شخصی به مکانی که قبلا مراجعه کرده می رود ولی ساختمان و محیط آن مکان را آن طور که قبلا دیده بود نمی یابد. این پارک عجیب نیز با تغییرات فصلی و بارش باران تبدیل به یک دریاچه می شود که تمامی پارک در آن مدفون می گردد.

۰

بسیاری از مردم اقیانوس را آخرین مرز نهایی آبهای وسیع می دانند. همه فکر می کنند کشتی های عظیم و جزایر تنها در اقیانوسها هستند که غرق می شوند. اما دریاچه ها و دریاهایی نیز هستند که گنجینه های زیبا و با ارزشی را در دل خود پنهان کرده اند. در ادامه با تغییرات عجیب یک پارک با تغییر فصل با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ماجرای آماده‌سازی قلب نهنگ به وزن ۲۰۰ کیلوگرم برای نمایش در موزه!

تغییرات عجیب یک پارک با تغییر فصل

شاید باورتان نشود ولی یک پارک در نزدیکی شهر Tragoess از اتریش وجود دارد که با تغییر فصل به زیر آب می رود و کاملا غرق می شود. تغییرات عجیب یک پارک با تغییر فصل ما را بر آن داشت تا این پارک را به شما معرفی کنیم. و جالب اینکه دوباره در فصل گرم سر از آب بیرون می کشد و برای تفریح و قدم زدن مهیا می گردد.

بیشتر بخوانید: اختراعات عجیب و غریب در تاریخ بشر که اکنون خنده دار به نظر می رسند!

پارک Gruner See

austrian-park-1

در نزدیکی Tragoess پارک زیبا و تقریبا وسیعی به نام Gruner See وجود دارد. مناظر این پارک بسیار زیبا و دلنشین است. مسافران و بازدیدکنندگان از قدم زدن بین درختان بلند و سر سبز لذت می برند. دریاچه کوچکی با عمقی در حدود یک متر زیبایی خاصی بین مراتع سبز این پارک به چشم می خورد.

راجع به تغییرات عجیب یک پارک با تغییر فصل می توان گفت در فصل بهار و اوایل تابستان که برفها و یخ های کوههای اطراف شهر آب می شوند عمق آب این دریاچه پارک بیشتر و بیشتر می گردد. به حدی عمق آب دریاچه بالا می رود که تمامی پارک و مناظر دیدنی اش را در خود غرق می سازد. تمامی نیمکت ها، درختان و مناظر سر سبز پارک دریاچه سبز در آب مدفون می شود.

تابستان در پارک دریاچه سبز

austrian-park-1

در تابستان عمق دریاچه این پارک یا شاید بهتر است بگوییم عمق پارک غرق شده به دوازده متر می رسد. کل تابستان این پارک به بهشتی مدفون شده تبدیل می شود که محل غواصی علاقمندان است. بیشتر گردشگران در این فصل ترجیح می دهند با لباس غواصی به زیر آب رفته و بقایای تاریخی پارک را مشاهده کنند. بسیاری از آثار تاریخی و باستانی که به عنوان نماد در این پارک مورد استفاده قرار می گیرد در تابستان در زیر آب پنهان می شود.

بیشتر بخوانید: کشف قبرستان غول های ۵۰۰۰ ساله در چین +ویدیو

کشف یک آرامگاه

austrian-park-1

در ادامه تغییرات عجیب یک پارک با تغییر فصل جالب است بدانید که چند سال گذشته غواصان کاوشگر که در حال تحقیق و بررسی آثار تاریخی این دریاچه بودند یک آرامگاه در این منطقه کشف کردند. یک آرامگاه از سلسله اقوام شرق چین در عمق دریاچه پارک کشف شد.

آنان بر این نظریه هستند که شاید چنین قطعه هنرمندانه و زیبا به طور عمدی در این دریاچه به شیوه پنهان قرار گرفته است. کسانی که با غواصی از پارک مدفون شده دیدن می کنند بسیاری از آثار چین را که در فصل خشکی دیده نمی شود می یابند.

بیشتر بخوانید: مجموعه کامل آرشیو تصاویر NASA اینجا در دسترس است!

متصدیان این پارک تصمیم دارند یک تونل برای گردشگران تهیه کرده تا حتی زمانی که پارک خشک هست نیز بتوانند آثار باستانی زیر دریاچه را مشاهده کنند. این پارک که به پارک دریاچه سبز مشهور شده است هرساله بسیاری از علاقمندان به آثار باستانی و غواصی را به خود جذب می کند. اگر شما هم به اتریش سفر داشتید حتما در پارک دریاچه سبز غواصی کنید و یا قدم بزنید.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا