تلفن همراه

این گوشی ها هنوز هم ارزش خرید دارند؛ این ۳ پیشنهاد را حتما قبل از خرید مرور کنید.

بدون شک همیشه بهترین پیشنهاد برای خرید گوشی تلفن همراه گران ترین گزینه نیست! در بسیاری از موارد باید هوشمندانه تر عمل کنیم، خرید Galaxy S8 یا LG G6 و حتی Huawei Mate 9 کار چندان سختی نیست، تنها کافی است جیبتان پر از پول باشد، اما امان از اکثر مواقع که از لحاظ بودجه دچار مشکل هستیم و همچنین می خواهیم بهترین گوشی را انتخاب کنیم.

۰

دنیایی فناوری مسیری بسیار سریع دارد و خوشبختانه یا متاسفانه هر روز شاهد چشمه ای جدید هستیم که متکی به ایده های پیشین و کاملتر مسیر پیشرفت را می پیماید، اگر خوب دقت کنید خواهید دید که به طور متوسط هر دو ماه یک گوشی پرچمدار جدید روانه بازار می شود و خوشبختانه یا متاسفانه نسل های پیشین مدام و به مرور کم رنگ تر می شوند! در زمینه تلفن های همراه این تاثیر و فاصله نسل ها بسیار کم شده و خب مسلما هزینه ها هم به همین ترتیب برای کاربران افزایش پیدا کرده و اگر بخواهید همیشه بروز باشید بدون شک باید جزو اقلیت پولدار جامعه جای داشته باشید! 😀

بدون شک همیشه بهترین پیشنهاد برای خرید گوشی تلفن همراه گران ترین گزینه نیست! در بسیاری از موارد باید هوشمندانه تر عمل کنیم، خرید Galaxy S8 یا LG G6 و حتی Huawei Mate 9 کار چندان سختی نیست، تنها کافی است جیبتان پر از پول باشد، اما امان از اکثر مواقع که از لحاظ بودجه دچار مشکل هستیم و همچنین می خواهیم بهترین گوشی را انتخاب کنیم.

با ما همراه باشید تا با شما ۳ مورد گوشی قابل اعتنا در بازار را مرور کنیم، این ۳ گوشی هنوز هم ارزش خرید دارند و اگر قصد خرید یگ گوشی میان رده دارید، به این گوشی های رده بالای و شاید قدیمی نگاه بیاندازید.

Nexus 5X

سپتامبر سال ۲۰۱۵ که گوگل خبر از رونمایی دو محصول جدید داد، یکی Nexus 5X و دیگری Nexus 6 روانه بازار شدند و Nexus 5X برای تولید توسط LG پشتیبانی می شد، جنس بدنه این گوشی از پلی کربنات است و به همین خاطر وزن سبک ۱۳۶ گرمی دارد. خوشبختانه از تمامی روش های ارتباطی روز و مخابراتی پشتیبانی می کند و یک دوربین ۱۲٫۳MP همراه با ۱٫۵۵ μm pixels و f/2.0 aperture را در اختیار دارد. این دوربین به صورت ۴K فیلم برداری می کند و در تصویر برداری کند یا همان اسلوموشن می تواند تا ۱۲۰ فریم در ثانیه را پشتیبانی کند. تا یادمان نرفته بگوییم که دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل بوده و پردازنده Qualcomm Snapdragon 808 Processor, 1.8GHz hexa-core 64-bit راه همراه خودش دارد. رم داخلی ۲GB و از نوع LPDDR3 می باشد. این گوشی تقریبا تمامی سنسور های مرسوم در تلفن های همراه را همراه با سنسور اثر انگشت همراه دارد و در ضمن از پورت USB Type-C نیز به همراه جک هدفون پشتییبانی میکند.

این مشخصات در کنار صفحه ۵٫۲ اینچی که به ابعاد (۱۹۲۰x1080) بوده و از Gorilla Glass 3 ساخته شده قابل ستایش است و جالب است بدانید که می توانید نسخه ۳۲ گیگاباتی را به قیمت حدودی ۱٫۱۵۰٫۰۰۰ هزار تومان و نسخه ۱۶ گیگابایتی را ۹۵۰٫۰۰۰ تومان تهیه کنید. (قیمت ها حدودی بوده و مربوط به ۱۸ اردیبهشت ۹۶ می باشد.)

بیشتر بدانید: آیا نکسوس های تازه رونمایی شده ی گوگل ارزش خرید دارند ؟

Samsung Galaxy Note 4

سری نوت در میان گوشی های سامسونگ همیشه از پرطرفدار ترین هاست، بدون هیچ زیاده گویی باید گفت که ابدا از خرید هر یک از گوشی های این سری پشیمان نخواهید شد.

نوت ۴ اولین نسخه از سری نوت بود که به بدنه فلزی مجهز شد، صفحه نمایش ۲K که ۵٫۷-inch است، دارا بودن قلم و همچین انبوه custom ROM هایی که شما را بابت آپدیت های لحظه ای برای اندروید خیال جمع خواهد کرد. وزن ۱۷۶ گرمی در کنار دوربین ۱۶ مگاپیکسلی عالی و قاب پشتی چرمی یک همه چیز تمام به نظر می رسد! پردازنده این دستگاه از نوع Exynos 5433 همراه با ۳ گیگابایت رم بوده است که با قیمت حدود ۱٫۳ میلیون تومانی در این روزها یک پیشنهاد خوب به حساب می آید! البته توجه داشته باشید که با کمی افزایش بودجه و جمع و جور کردن مبلغی معادل ۱٫۷ میلیون تومان می توانید یک نوت ۵ بخرید که بدون شک یک سرو گردن از این نسخه بالاتر است!

بیشتر بخوانید: از Note تا Note 7؛ بررسی توانایی و مشخصات فبلتهای محبوب سامسونگ

LG G4

یکی از پرطرفدار ترین گوشی های LG در بازار تلفن های همراه G4 است. بعد از این گوشی نسل جدیدی با نام G5 روانه بازار شد که با توجه به مازولار بودن در میان کاربران چندان اقبالی پیدا نکرد. اغلب کاربران G4 را با بدنه چرمی به خاطر دارند، این گوشی با باتری قابل تعویض و لیست مشخصاتی که بدون شک در سال ۲۰۱۷ هم مقبول خواهد افتاد روانه بازار شد.

ال جی G4 دارای وزن ۱۵۵ گرم و دوربین ۱۶ مگاپیکسل است و از صفحه ۵٫۵ اینچی با ابعاد ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ بهره می برد. پردازده این گوشی Adreno 418 همراه با ۳ گیگابایت رم بوده و بدون شک با انبوه رام های کاستوم شما را راضی نگاه خواهد داشت.

قیمت این گوشی رنج بسیار متفاوتی دارد و می توانید از حدود ۹۵۰ هزار تومان تا ۱٫۲ میلیون تومان نسخه های صفر آن را بیابید.

اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید.
سپاس

۲ دیدگاه

2 دیدگاه

  1. Avatar

    علیرضا

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ at ۱۲:۲۱

    سلام نوت۴ از نوت ۵ بهتره به سه دلیل
    ۱- باطری جداشونده
    ۲- قابلیت داشتن اس دی کارت
    ۳- داشتن چشم مادون قرمز

    ۰
    • علی پوربافرانی

      علی پوربافرانی

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ at ۱۶:۱۹

      علیرضا جان دلایلتون قانع کننده است!
      اما خب من اصلا سنسور اثر انگشت Note 4 رو نمی پسندم؛
      در ضمن چغر بودن Note 5 هم خیلی دلچسبم نیست 😀

      ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا