شبکه‌های اجتماعی

بهترین بازیگر ۲۰۱۷ از دیدگاه جستجوی کاربران در گوگل؛ حاشیه مهم‌تر از متن!

بهترین بازیگر ۲۰۱۷

گوگل لیستی از بازیگران برتر در سال ۲۰۱۷ را به اشتراک گذاشته که در بین آنها نام های متعددی، از جمله آنهایی که به دلیلی غیر از بازیگری مورد توجه واقع شده اند، به چشم می خورد (به دلیل فعالیت هایی نظیر نامزدی شاهانه، احیای یک فیلم کالت (فرقه ایی) و مواردی از سوِء رفتارهای جنسی).

گوگل سالانه لیستی از موضوعات داغ روز، که کاربران آنها را بیشتر دنبال و سرچ می کنند، منتشر می‌کند. در مطالب پیشین و ترین های ۲۰۱۷ به این موضوع و لیست های ارائه شده گوگل پرداختیم، این موارد در سال ۲۰۱۷ در مقایسه با سال ۲۰۱۶، بیشترین رشد را در طی یک دوره داشته است.

۲+

گوگل لیستی از بهترین های ۲۰۱۷  شامل بهترین بازیگر ۲۰۱۷ را به اشتراک گذاشته که در بین آنها نام های متعددی، از جمله آنهایی که به دلیلی غیر از بازیگری مورد توجه واقع شده اند، به چشم میخورد (به دلیل فعالیت هایی نظیر نامزدی شاهانه، احیای یک فیلم کالت (فرقه ایی) و مواردی از سوِء رفتارهای جنسی).

بهترین بازیگر ۲۰۱۷ از دیدگاه جستجوی کاربران در گوگل

گوگل سالانه لیستی از موضوعات داغ روز، که کاربران آنها را بیشتر دنبال و سرچ می کنند، منتشر می‌کند. در مطالب پیشین و ترین های ۲۰۱۷ به این موضوع و لیست های ارائه شده گوگل پرداختیم، این موارد در سال ۲۰۱۷ در مقایسه با سال ۲۰۱۶، بیشترین رشد را در طی یک دوره داشته است.

نتیجه فهرست این موتور جستجوگر در مورد بازیگرانی که بیشترین سرچ را داشته اند، شامل نام هایی که انتظار می رفت مانند مریل استریپ، و در کنار آن ستاره تازه وارد سریال “چیزهای عجیب” میلی باربی برون، باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های تابستان ۲۰۱۸ از نظر منتقدان

اما از ده نام اصلی، پنج بازیگر به خاطر کارهایی غیر از حرفه شان بر سر زبان ها هستند:

اگرچه مگان مارکل در سریال آمریکایی “Suits” به یک ستاره تبدیل شد، اما او  پس از نامزدی با شاهزاده هری از خانواده سلطنتی بزیتانیا به عنوان یک چهره شاخص در دنیای مجازی مطرح شد و نگاه ها را به طرف خود جلب کرد. و گویا در صدر لیست بهترین بازیگر ۲۰۱۷ از نظر کاربران گوگل قرار گرفته است!

Meghan Markle

مگان مارکل

کوین اسپیسی و کمدین لوئی سی. کی. ستاره سابق سریال “خانه پوشالی”، به ترتیب در جایگاه دوم و چهارم برای بیشترین سرچ قرار می گیرند. خبرهای ناخوشایند از اسپیسی و سی. کی. مطمئنا درباره اتهامات مربوط به سوء رفتارهای جنسی جنایی که در ماه های اخیر علیه آنها بوده و حوادثی که متعاقبا در حرفه آنها پیش خواهد آمد، می باشد.

بیشتر بخوانید: برترین فیلم های ۲۰۱۷ از نگاه کاربران گوگل؛ کدام فیلم ها بیشتر جستجو شده‌اند!

Kevin Spacey

کوین اسپیسی

Louis C.K.

لوئی سی.کی.

بازیگر زن مایا کمپ بل، که به خاطر نقشش در فیلم کمدی “در خانه” معروف شد، از سال ۲۰۰۷ تا به حال بازی ستودنی نداشته، در جایگاه شماره نه فهرست دیده می شود. به نظر می رسد او به دلیل یک وایرال ویدیو (که نشان می دهد او در ماه ژوئیه در پمپ بنزینی در آتلانتا، از یک مرد درخواست مواد مخدر می کند)  و همچنین درخواست کمک از هم بازی سابقش ال ال کول جی (جیمز تاد اسمیت) در رابطه با این ویدئو، که او این درخواستش را رد می کند، مورد توجه قرار گرفته است و به همین علت در لیست بهترین بازیگر ۲۰۱۷ از دیدگاه جستجوی کاربران در گوگل قرار گرفته است!

بیشتر بخوانید: ۲۷ حقیقت جالب سینمایی که حتی باور آن ها برای خوره های فیلم هم غیرممکن است!

 Maia Campbell

مایا کمپ بل

در مکان دهم این لیست تامی وایزو ، بخاطر اکران فیلم “هنرمند فاجعه” از جیمز فرانکو که در واقع اقتباسی از فیلم “THE ROOM” اثر تامی وایزو است، به چشم می خورد.

Tommy Wiseau

تامی وایزو

در ادامه لیست بهترین بازیگر ۲۰۱۷ از دیدگاه جستجوی کاربران در گوگل را مشاهده خواهید کرد:

  1. Meghan Markle
  2. Kevin Spacey
  3. Gal Gadot (“Wonder Woman”)
  4. Louis C.K.
  5. Meryl Streep
  6. Bill Skarsgård (“It”)
  7. Millie Bobby Brown
  8. Tom Holland (“Spider-Man: Homecoming”)
  9. Maia Campbell
  10. T ommy Wiseau

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا