سینما

بازی تاج و تخت در فصل هفت چگونه نفس گیر می شود؟! + تریلر رسمی همراه با زیرنویس فارسی

game of thrones

حمله دشمنان شرق و غرب و درگیری های شمال از اتفاقات جالب فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت است

۰

اگر از طرفداران سریال بازی تاج و تخت یا همان  Game of thrones باشید حتما در جریان هستید که فصل هفتم این سریال در راه است. فصل هفتم این سریال در تابستانی که پیش روست عرضه خواهد شد و روز گذشته شاهد اولین تریلر رسمی از فصل جدید این سریال پر آوازه بودیم:

در این فصل سرسی لنیستر با بازی لینا هیدی که درفصل ششم ضربه شدیدی خورد،  نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بعد از شایعات صحیح و غلطی که در مورد خویشاوندی کالیسی و جان اسنو پیچید در این فصل شاهد مواجه شدن این دو نفر خواهیم بود. جنگ بزرگی نیز در این فصل رخ خواهد داد که بین طرفداران جان اسنو و قبیله بزرگ کالیسی است.

از دیگر خبرهای خوبی که در این فصل شاهد هستیم حضور بازیگر هنرمند و زبده به نام جیم برودبنت است. گویا جیم برودبنت که پیش از این کسب جایزه اسکار را در کارنامه اش دارد، در فصل هفتم این سریال نقش مهمی را به عهده خواهد گرفت.

بازی تاج و تخت در گوشی های همراه

game of thrones

در ضمن مژده ای نیز برای دوستداران بازی های رایانه ای داریم. شرکت AT & T اعلام کرده است که به زودی بازی game of thrones مخصوص گوشی های همراه به بازار خواهد آمد.

طرفداران این سریال می توانند این بازی را تنها در سایت رسمی AT & T برای گوشی های خود دریافت کنند. گویا شایعاتی هم منتشر شده مبنی بر اینکه ظاهرا فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت فصل نهایی یا حتی فصل یکی مانده به آخر نخواهد بود.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا