معرفی اپ

با بهترین بازی‌های واقعیت مجازی (VR) برای اندروید آشنا شوید

واقعیت مجازی

درزمینه بازی‌های ویدئویی، تکنولوژی بعدی که فراگیر خواهد شد، واقعیت مجازی است. چندین شرکت در حال حاضر برای کنسول‌های بازی، کامپیوتر و اندروید، عینک‌های واقعیت مجازی را ارائه کرده‌اند. همچنین بازی‌های واقعیت مجازی متعددی برای تلفن‌های هوشمند اندروید در پلی استور گوگل موجود می‌باشد. در این مطلب به معرفی بازی‌های برتر واقعیت مجازی برای اندروید پرداخته‌ایم.

۳+

درزمینه بازی‌های ویدئویی، تکنولوژی بعدی که فراگیر خواهد شد، واقعیت مجازی است. چندین شرکت در حال حاضر برای کنسول‌های بازی، کامپیوتر و اندروید، عینک‌های واقعیت مجازی را ارائه کرده‌اند. همچنین بازی‌های واقعیت مجازی متعددی برای تلفن‌های هوشمند اندروید در پلی استور گوگل  موجود می‌باشد. در این مطلب به معرفی بازی‌های برتر واقعیت مجازی برای اندروید پرداخته‌ایم.

 

بازی‌های واقعیت مجازی برای اندروید

بازی‌های واقعیت مجازی، رویای دیرین علاقه‌مندان به بازی و سازندگان بازی بود که چند سالی است به موفقیت‌های محدودی دست پیدا کرده، زیرا قیمت عینک یا کلاه واقعیت مجازی بسیار گران است و تعداد بازی‌های موجود برای آن اندک.

بازی‌های واقعیت مجازی برای اندروید در سه پلت فرم موجود است:

CardBoard متعلق به گوگل (عینک ساده و اولیه شرکت گوگل)

Daydream متعلق به گوگل (عینک همراه با هدست، سیستم پیشرفته)

Gear VR متعلق به سامسونگ (پشتیبانی تنها به وسیله تلفن‌های هوشمند Galaxy که اخیرا تولید شده اند)

 

بازی‌های واقعیت مجازی برای Daydream شرکت گوگل

Mekorama VR

Mekorama یک بازی معمایی است که در این بازی باید یک ربات کوچک را هدایت کنید. در ابتدا بسیار ساده است و با جابه‌جا کردن چند سنگ به مرحله بعدی می‌روید. سختی بازی مرتبا در هر مرحله افزوده می‌شود. در نسخه واقعیت مجازی، اتفاق‌ها در محیط اطراف شما رخ می‌دهد و با استفاده از دکمه‌های کنترل سنگ‌ها را حرکت می‌دهید و راه را برای ربات باز می‌کنید.

قیمت این بازی ۳٫۹۹ دلار بوده و پرداخت درون برنامه‌ای ندارد.

دانلود از اینجا

Hunters Gate

Hunters Gate یک بازی اکشن و جذاب است. دنیا به وسیله شیاطین مورد حمله قرار گرفته و شما باید در این بازی جهان را نجات دهید. یک بازی جالب با گرافیک قوی. المان‌های موجود در بازی باعث رشد و قوی شدن و کسب توانایی‌های جدید برای کاراکتر بازی می‌شوند. به لطف امکانات کنترلی Daydream به سرعت این بازی را یاد می‌گیرید.

قیمت این بازی ۵٫۹۹ دلار است.

دانلود از اینجا

Polyrunner VR

یک بازی بی‌پایان که شما را در میان یک گرافیک انتراعی هدایت می‌کند. شما در یک سفینه کوچک می‌نشینید و باید از برخورد با موانع اجتناب نموده و امتیازها را از حلقه‌های انرژی جمع کنید. این بازی المان‌های چندانی ندارد. با این حال ما این بازی را توصیه می‌کنیم زیرا این پرواز سریع و ترسناک شما را سرگرم خواهد کرد.

این بازی رایگان بوده و هیچ گونه پرداخت درون برنامه‌ای ندارد.

دانلود از اینجا

[rml_read_more]

بازی‌های واقعیت مجازی برای Gear VR شرکت سامسونگ

Anshar Wars 2

این یک بازی گرافیکی واقعیت مجازی است. در این بازی جنگجوی کوچک شما برای پیروزی در فضا نبرد می‌کند. این بازی اکشن سرگرمی‌های زیادی دارد، زیرا تاثیر فضای ۳۶۰ درجه Gear VR در آن بسیار عالی است. هرچند که لازم است تا یک دسته کنترلی بازی به تلفن هوشمندتان وصل کنید و در غیر این صورت کنترل بازی آسان نخواهد بود.

این بازی با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار بازی ارزانی به حساب نمی‌آید.

 

Land’s End

این بازی توسط شرکت Ustwo سازنده بازی Monument Valley تولید شده است و بیشتر در دسته بازی‌های معمایی قرار می‌گیرد و به طور خاص برای Gear VR طراحی شده است. در این بازی شما در میان یک تمدن قدیمی بیدار می‌شوید. به دسته کنترل بازی احتیاجی ندارید. این بازی از نظر گرافیکی کاملا انتزاعی است و چندان مناسب طرفداران بازی‌های اکشن نیست.

مثل بیشتر بازی‌های Gear VR قیمت این بازی نیز نسبتا زیاد است. قیمت آن ۷٫۹۹ دلار می‌باشد.

 

بازی‌های واقعیت مجازی برای CardBoard شرکت گوگل

InMind VR

تنظیم این بازی بسیار شبیه فیلم‌های کلاسیک است، یک سفر فوق العاده. شخصیت بازی خود را درون بدن یک انسان می‌یابد. هدف شلیک کردن به نورون هایی است که می‌توانند باعث اختلالات روانی در مغز بیمار شوند. چیزی که قابل تشخیص است ظاهر شیک این بازی به نسبت بازی‌های واقعیت مجازی است. همچنین مکانیزم تیراندازی آن که به خوبی طراحی شده به این صورت است که باید به جهت مورد نظر نگاه کنی.

دانلود از اینجا

 

Lamper VR : Firefly Rescue

این بازی بی‌انتها برای بازی با عینک واقعیت مجازی بسیار مناسب است. در این بازی با حرکات سر یک کرم شب‌تاب کوچک را هدایت می‌کنید و باید دوستان این کرم شب‌تاب را که در زمان حمله عنکبوت‌ها به سرزمینتان گم شده اند، پیدا کنید. در این بازی شما در میان جنگل‌ها و غارها پرواز می‌کنید و با پرتاب گوی‌های آتشین مهاجمان را از سر راه بر می‌دارید.

این بازی رایگان است. اما نسخه Gear VR آن به قیمت ۲٫۹۹ دلار موجود می‌باشد.

دانلود از اینجا

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    اپل استور

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶ at ۷:۵۸

    ممنون بابت پست خوبتون

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا