اخبار تکنولوژی

بازی Super Mario Bros را در محیط واقعیت مجازی ببنید! +ویدیو

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کنسول دم دستی که ما در ایران به نام میکرو می شناختیم در خارج از ایران بیشتر با نام نسخه اصلی NES یا Nintendo Entertainment System شناخته می شود و صد البته همانند بسیاری از ما این بازی برای جوانان سرتاسر دنیا خاطره انگیز است.

۰

میکرو و بازی ماریو از جمله نوستالژی هایی است که بسیاری از ما ابدا آن را فراموش نمی کنیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کنسول دم دستی که ما در ایران به نام میکرو می شناختیم در خارج از ایران بیشتر با نام نسخه اصلی NES یا Nintendo Entertainment System شناخته می شود و صد البته همانند بسیاری از ما این بازی برای جوانان سرتاسر دنیا خاطره انگیز است.

واقعیت افزوده این روزها همه ابزار ها و گجت های پیشرو را تحت تاثیر قرار داده و بدون شک در آینده اخبار و حواشی قابل لمس تری از VR خواهیم شنید. HoloLenz پروزه ایست که با برنامه ریزی مایکروسافت برای VR پیشرفت های بسیار خوبی داشته و البته سرکی هم بازی دوستداشتنی Super Mario Bros کشیده است. طبق طراحی انجام شده و تلفیق جالبی که از محیط ساده سه بعدی صورت گرفته اکنون می توانید با زدن عینک واقعیت مجازی به جای کاراکتر ماریو در همان محیط کارتونی بازی کنید.

توسعه دهنده این پروژه Abhishek Singh نام دارد و تست اولیه را در پارک مرکزی New York انجام داده و ویدیویی که در ادامه خواهیم دید تصاویری است که کاربر می تواند از تلفیق گرافیک ۸-bit و محیط بیرون ببیند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا