اخبار تکنولوژی

با این برنامه واقعا می توانید از موبایلتان پول در بیاورید!

با این برنامه واقعا می توانید از موبایلتان پول در بیاورید!
۵+

شاید در نگاه اول باور اینکه با نصب و استفاده از یک برنامه بتوانید پول در بیاورید کمی خارج از ذهن باشد. اما باید بدانید که امکان پذیر است! شما می توانید با یک سری از برنامه ها حتی کسب در آمد هم بکنید!

شاید اولین ایده شما نصب بازی هایی چون کلش باشد که بسیاری دم از این می زنند که فردی با Level مثلا ۱۰۰ اکانتش را به قیمت خاصی فروخته است، راستش را بخواهید در میان اطرافیانم تعداد بسیاری را سراغ دارم که کلش بازی میکنند اما حتی ۱ نفر را نه من نه هیچیک سراغ نداریم که توانسته باشد از فروش اکانت در این بازی کسب درآمد کند.

از کوبیدن بازی کلش صرف نطر میکنیم و به ادامه مطلب می پردازیم، 😉

برنامه Bitwalking برای شما پول می سازد!

برنامه جدیدی با نام بیتواکینگ به ازای پیاده روی های شما برایتان پول می سازد، پولی که از این برنامه حاصل می شود را Bitwalking dollars یا BW$ می گویند. از سپتامبر سال گذشته تا کنون این پروزه همچنان در فاز بتا قرار دارد. شما می توانید با درخواست دعوتنامه به این برنامه دسترسی پیدا کنید.

بعد از نصب این برنامه شما باید برای دریافت ۱BW$ چیزی حدود ۱۰۰۰۰ قدم بردارید، برنامه به روشی کد نویسی شده که امکان تقلب را به صفر رسانده است و به ازای دریافت مقادیر دریافتی که در حساب مجازی شما قرار خواهد گرفت می توانید از اپ ها و امکانات موجود در فروشگاه این برنامه خرید کنید!

bWW1

حالا سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم از Bitwalking به پول برسیم؟

بسیاری از کاربر ها برای دسترسی به امکاناتی که در فروشگاه این برنامه قرار دارد وقت و یا حس و حال پیاده روی را ندارند و راضی هستند برای دریافت خدمات پول پرداخت کنند، آنها این پول را با BW$ های شما معاوضه کرده و به حساب شما دلار واقعی واریز خواهند کرد.

با توجه به بالا بودن ارزش دلار در کشور های در حال توسعه این برنامه می تواند درآمد زایی بالایی برای شما داشته باشد، مثلا به ازای ۳ یا ۴ ساعت پیاده روی در روز می توانید روزانه ۲ الی ۵ بیتکوین ذخیره کنید و در ماه شما ۶۰ الی ۱۵۰ بیت BW خواهید داشت که به ازای هر کدام ۱ دلار (مبلغ حداقلی) چیزی حدود ۲۰۰ هزار تومان در ماه درآمد خواهید داشت.

البته باید گفت این امکان همچنان در مرحله آزمایشی است و زمان دقیق رونمایی برای استفاده عموم مشخص نیست.

اگر به درآمدزایی با موبایل علاقه دارید این مطلب را که به معرفی ۹ اپ برای درآمدزایی پرداخته مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

6 دیدگاه

  1. Avatar

    Soroush

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ at ۱۶:۴۸

    سلام.ناشر عزیز لطفا بگید این برنامه باید در موقع ی پیاده روی به اینترنت وصل باشه یا نه؟و اینکه در ایران کاربرد داره؟و آیا میشه در ایران حساب پی پال باز کرد و پول داخلش رو به وصیله ی بعضی شرکت های مرتبط در اورد البته به ریال؟

    ۳+
  2. Avatar

    دیاکو

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸ at ۲:۱۲

    ببخشید یه سوال دارم من برنامه رو دانلودش کردم وقتی میرم توی برنامه جیمیلمو با پسوردم میزنم میگه اشتباه چیکار کنم؟لطفا جوابمو بدین ممنون

    ۰
  3. Avatar

    mohamad

    ۵ فروردین ۱۳۹۹ at ۲۲:۳۵

    دوست عزیز ابتدا به سایت این برنامه برید و ایمیل خودت رو انجا ثبت کنید و باید در لیست انتظار باشید تا جوابی برای ایمیلتان بیاد من تازه ثبت نام کردم
    bitwalking.com

    ۰
    • Avatar

      باران

      ۸ بهمن ۱۳۹۹ at ۱۷:۵۶

      سایتی نمیاره!

      ۰
    • Avatar

      ایوب

      ۷ خرداد ۱۴۰۱ at ۱۷:۵۶

      سلام قسمت پسورد رمز جیمل رو میخواد یا یه رمز جدا برای برنامه

      ۰
  4. Avatar

    امین

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ at ۱۵:۰۴

    با سلام آیا این برنامه فقط مختص سیستم ios هستش چون من تو سایتش چیزی راجع با اندروید ندیدم

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا