بازی

۶ بازی اندرویدی بی پایان برای تست سرعت عکس العمل !!!

بازی اندرویدی بی پایان

در حال حاضر اندروید محبوب ترین سیستم عامل گوشی های هوشمند در جهان است. یکی از دلایل اینکه اندروید تا این حد محبوب شده است، انبوه برنامه ها و اپ هایی که با تنوعی غیر قابل انکار توانسته اند تمامی نیاز های کاربران را بر طرف کنند، فرای اپ های کاربردی نمی توان تنوع تعداد و نوع بازی اندرویدی را نادیده گرفت.

۵+

در حال حاضر اندروید محبوب ترین سیستم عامل گوشی های هوشمند در جهان است. یکی از دلایل اینکه اندروید تا این حد محبوب شده است، انبوه برنامه ها و اپ هایی که با تنوعی غیر قابل انکار توانسته اند تمامی نیاز های کاربران را بر طرف کنند، فرای اپ های کاربردی نمی توان تنوع تعداد و نوع بازی اندرویدی را نادیده گرفت. در ادامه با معرفی ۶ بازی اندرویدی بی پایان همراه نت نوشت باشید.

بازی اندرویدی بی پایان

یکی از محبوب ترین ژانرهای بازی اندرویدی ، بازی های بی پایان یا Endless Games هستند. همانطور که از نام آنها پیداست، این بازی ها عملا پایان نداشته و می توانید ساعتها آنها را بازی کنید. در ادامه ۶ مورد از برتری های بازی اندرویدی بی پایان را به شما معرفی می کنیم.

۱- ماجراجویی آلتو (Alto’s Adventure)

ماجراجویی آلتو داستان یک پسر کوهستانی است که اسنوبورد را دوست دارد و در مأموریتی قرار دارد که تمام لاماهای خود را که در کوهستان سرگردانند، جمع کند.

بازی اندرویدی ماجراجویی آلتو

بازی اندرویدی ماجراجویی آلتو

شما در این بازی اندرویدی بی پایان باید آلتو را از طریق تمام پیچ و تاب و کوه های برف پوشیده هدایت کنید تا اطمینان پیدا کنید که او وظایف خود را کامل انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: دانلود Fortnite برای اندروید و نحوه نصب بر روی دستگاه های سازگار

بازی اندرویدی ماجراجویی آلتو

بازی اندرویدی ماجراجویی آلتو

این بازی انواع مختلفی از موانع را در سر راه شما می گذارد. از جمله سنگ ها، چاله های مکرر و… تا شما را به چالش بکشد.

بازی اندرویدی ماجراجویی آلتو

بازی اندرویدی ماجراجویی آلتو

این بازی مرحله بندی ندارد، در عوض، بازی دارای سطوح مختلف است. با عبور از آنها، به بازیکنان جدید با استعدادهای جدید دسترسی پیدا می کنید. بعضی از آنها اجازه می دهند که آلتو با سرعت بیشتری حرکت کند و کوه ها را سریع تر طی کند. به طور کلی، قول می دهیم این بازی ساعت ها شما را سرگرم کند و در حین بازی مهارت های جدیدی یاد خواهید گرفت.

دانلود از گوگل پلی

۲- هواپیمای کاغذی ( Papery Planes)

اگر  ساخت و پرواز دادن هواپیماهای کاغذی را دوست دارید، پس این بازی اندرویدی بی پایان قطعا برای شما ساخته شده است. هواپیمای کاغذی مطمئناً شما را به یاد خطرات کودکی تان می اندازد . در این بازی شما، به عنوان بازیکن، مسئول مانور یک هواپیمای کاغذی بین تمام سنگها در راه خود هستید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی اندروید ۲۰۱۸

بازی اندرویدی هواپیمای کاغذی

بازی اندرویدی هواپیمای کاغذی

آسان است؟ نه خوب خیلی هم آسان نیست. هوش مصنوعی که در بازی استفاده می شود، باهوش تر از آن است که شما فکر می کنید. آن در واقع حرکت شما را پیش بینی کرده و چالش های جدیدی را پیش روی شما قرار می دهد. هدف این بازی ساده است. شما یک هواپیما کاغذی دارید که باید از طریق تمام موانع هنگام جمع آوری سکه ها پرواز دهید.

هنگامی که سکه های به اندازه کافی جمع آوری شد، می توانید از آنها برای ارتقاء هواپیمای خود استفاده کنید. هواپیماهای کاغذی کوچکتر و سریع تر، گرانتر هستند، اما به محض پیشرفت، شما به آنها نیاز دارید.

دانلود از گوگل پلی

۳-بازی ۲۰۴۸

این بازی یکی از پرطرفدارتین ها در Play Store می باشد. در این بازی باید شما اعداد یکسان مضارب ۲ را با هم جمع کنید تا به یک عدد بزرگتر برسید

بیشتر بخوانید: بررسی بازی Westworld که بر اساس سریال Westworld ساخته شده است!

بازی اندرویدی ۲۰۴۸

بازی اندرویدی ۲۰۴۸

با تعداد مربع های موجود شروع می کنید و همانطور که ادامه می دهید، تعداد آنها افزایش می یابد. نقش شما به عنوان بازیکن این است که حداقل تعداد مربع را داشته باشید. اساسا، بازی نیاز به پیش بینی دارد. شما باید در مورد نتیجه حرکت خود با توجه به وضعیت فعلی و سناریوی آینده فکر کنید.

اگر چه هدف این بازی اندرویدی بی پایان این است که یک مربع با شماره ۲۰۴۸ ایجاد کنید، ولی من مطمئن هستم برای رسیدن به این تعداد باید زمان زیادی صرف کنید.

دانلود از گوگل پلی

۴-شکست خطوط (Break Liner)

اگر شما عاشق موشک هستید در این بازی شما مسئول یک موشک هستید و مسئولیت تان این است که این موشک را به ارتفاع جدید پرتاب کنید و آن را در یک خط حرکت دهید. به نظر می رسد واقعا ساده است، درست است؟ با این حال، پیچ و تاب وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بازی Fortnite موبایل را از دست ندهید! از محبوب‌ترین‌های AppStore

بازی اندرویدی Break Liner

بازی اندرویدی Break Liner

هوش مصنوعی این بازی اندرویدی بی پایان ، نحوه بازی شما را در نظر می گیرد و هر چه بهتر بازی کنید بازی را برای شما سخت تر می کند.

این بازی چالش های مختلفی از جمله تغییر شکل  و منفجر شدن خطوط و… را پیش روی شما می گذارد. شما باید باید سرعت عمل زیادی داشته باشید تا موفق شوید این بازی قطعا هماهنگی دست و چشم شما را بهبود می بخشد.

دانلود از گوگل پلی

۴- شکستن شیشه ( Smash Hit)

در Smash Hit شما باید اشیاء شیشه ای را با کمک توپ های فولادی بشکنید.

بیشتر بخوانید: ۹ بازی اندرویدی برای گوشی های قدیمی که حتما باید امتحان کنید!

بازی اندرویدی Smash Hit

بازی اندرویدی Smash Hit

این بازی چند مرحله ای است که در طول انجام آن می توانید تاکتیک های گیم پلی را یاد بگیرید.

این بازی را به آرامی انجام ندهید زیرا دائما شگفتی های تصادفی در سر راه شما قرار می گیرد.شما باید خیلی دقت کنید زیرا با یک حرکت اشتباه تمام توپ های خود را از دست می دهید. با این حال، اگر به اندازه کافی مراقب باشید، به خوبی به شما امتیاز داده می شود. اگر شما بدون آسیب زیاد همچنان در حرکت باشید، قدرت بیشتری در قالب چند توپ که می توانید در یک زمان شلیک کنید، به شما اعطا می شود.

دانلود از گوگل پلی 

۶- مار و موانع (Snake vs Block)

فریب کلمه snake (مار) را در نام بازی نخورید. این بازی شبیه بازی مار گوشی های قدیمی نوکیا نیست. بازی Snake vs Block به حساب کتاب دقیق و سرعت عمل دست و چشم شما نیاز دارد.

بازی اندرویدی Snake vs Block

بازی اندرویدی Snake vs Block

در این بازی باید شما مار را طوری حرکت دهید که حین جمع آوری توپ ها به بلوک ها برخورد نکند. هر بار که مار به یک بلوک برخورد کند به اندازه عددی که روی بلوک نوشته شده است از اندازه آن کم می شود.

دانلود از گوگل پلی

بازی اندرویدی بی پایان

همانطور که دیدید بازی های ذکر شده در این لیست بی انتها هستند، آنها با سطح معینی دشواری به شما کمک می کند تا میزان عکس العمل خود را بهبود ببخشید. این بازی ها فقط به دنبال هماهنگی دست و چشم و حرکات دست شما نیستند، بلکه مهارتهای تحلیلی، استدلال و پیش بینی را در شما تقویت می کنند. اینچنین بازی ها یک راه عالی برای بهبود توانایی های ذهنی شما هستند و ما مطمئن هستیم که برای شما سرگرم کننده نیز خواهد بود.

در بخش نظرات به ما اطلاع دهید شما تحت تاثیر کدام یک از بازی های فوق العاده بالا قرار گرفته اید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا