آموزشی

با رعایت این ۶ نکته اینستاگرام را قورت دهید و یک حرفه ای شوید!

ترفند های حرفه ای شدن در اینستاگرام

در عصر رسانه های اجتماعی، سهولت استفاده یکی از مهمترین عوامل محبوبیت این ابزارهای تعاملی است. از عمده دلایل محبوبیت اینستاگرام و بدل شدن به یکی از برجسته ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در سطح جهانی همین مورد است. اکنون اینستاگرام با بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر، یکی از پرکارترین رسانه های اجتماعی است. در ادامه با ارائه ۶ نکته اینستاگرام را برای شما ساده تر خواهیم کرد.

۵+

در عصر رسانه های اجتماعی، سهولت استفاده یکی از مهمترین عوامل محبوبیت این ابزارهای تعاملی است. از عمده دلایل محبوبیت اینستاگرام و بدل شدن به یکی از برجسته ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در سطح جهانی همین مورد است. اکنون اینستاگرام با بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر، یکی از پرکارترین رسانه های اجتماعی است. در ادامه با ارائه ۶ نکته اینستاگرام را برای شما ساده تر خواهیم کرد.

تا قبل از اکتبر ۲۰۱۰، افزایش فالوورها در اینستاگرام بسیار آسان بوده است. ولی امروز با افزایش رقابت بین کاربران اینستاگرام این روند تغییر کرده است. اکثر کاربران نگران این هستند که چطور می توانند فالوئرهای خود را حفظ کنند؟

بیشتر بخوانید: رفع ریپورت اینستاگرام و بازگرداندن اکانت غیرفعال و یا هک شده

بیشتر بخوانید: آمار کاربران اینستاگرام : اینستاگرام به طور باورنکردنی در دنیا محبوب شده است!

تاکنون با مطالب متعددی پیرامون  ۱۱ ترفند اینستاگرام و ۱۰ ترفند مخفی اینستاگرام و ۴ ترفند امنیتی اینستاگرام و ۷ ویژگی مخفی اینستاگرام انبوه مطالب آموزشی دیگر در این رابطه در نت نوشت همراه شما بوده ایم، برای دستیابی به این مجموعه روی هشتگ آموزش اینستاگرام کلیک کنید.

۶ نکته اینستاگرام

۶ نکته اینستاگرام

با رعایت این ۶ نکته اینستاگرام را قورت دهید

در این مطلب، ما قصد داریم به شما بگوییم که چگونه با رعایت ۶ نکته اینستاگرام را قورت دهید. در ادامه با ماهم در مورد نرم افزاری خاص یا اشتراک پرداختی به سرویس های اتوماسیون که بتواند با دریافت هزینه از شما، کمک کند فالوور بیشتری پیدا کنید، صحبت نمی کنیم. ما ترجیح می دهیم روی فعالیت های روزمره و کارهای روزمره تمرکز کنیم تا بتوانید در اینستاگرام محبوب تر شوید.

قبل از شروع، می توان گفت که برخی از شما ممکن است از قبل این نکات را بدانید. خوب این عالیست. اما اگر نمی دانید، حتما بعد از خواندن این مطلب از آنها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ۵ ترفند بیو اینستاگرام که پیج شما را حرفه ای خواهد کرد!

نکته اینستاگرام ۱ : فید خود را چشمگیر و فوق العاده کنید

یک تصویر خوب به اندازه هزاران کلمه ارزش دارد و در مورد اینستاگرام این حقیقت اول و آخر است. شما می توانید کپشن های فوق العاده ای را با استفاده از تصاویر زیبا خلق کنید و فالوئرهای زیادی پیدا کنید. بنابراین، پس حتما در فید اینستاگرام خود تصاویر جذابی قرار دهید.

-فید خود را چشمگیر و فوق العاده کنید

-فید خود را چشمگیر و فوق العاده کنید

اگر در حال حاضر یک حساب کاربری اینستاگرام دارید یا اگر به تازگی آن را ایجاد کرده اید، بهترین تصاویر خود را پست کنید تا بتوانید چشم های بیشتری را به آن خیره کنید.

بیشتر بخوانید: دانلود اطلاعات اینستاگرام ، چگونه از اطلاعات اکانت اینستاگرام پشتیبان تهیه کنیم؟

نکته اینستاگرام ۲ : اکانت خود را عمومی کنید

اینستاگرام گزینه خصوصی کردن اکانت را پیش روی شما قرار داده است ولی مشکل اینجاست که با خصوصی کردن اکانت، پست های شما در نتایج جستجوی کاربران نمایش داده نمی شود پس اگر کسی تصویری را در اینستاگرام جستجو کند پست های شما را نمی بیند. اگر می خواهید تصویرهای پست شده شما در قسمت جستجوی اینستاگرام نمایش داده شود اکانت خود را عمومی کنید ولی قبل از آن مطمئن شوید که تصویری ندارید که نخواهید همه آن را ببینند.

اکانت خود را عمومی کنید

اکانت خود را عمومی کنید

ولی اگر می خواهید یک لایه امنیتی به اکانت خود اضافه کنید، می توانید follow request های اکانت خود را انتخاب کنید. به این ترتیب، اگر کسی بخواهد شما را در instagram دنبال کند، باید درخواست خود را برای شما ارسال کند. هنگامی که درخواست را تأیید می کنید، تنها پس از آن می توانند ببینند که در فید شما چیست.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام چه هنگامی است؟!

نکته اینستاگرام ۳ : از هشتگ ها استفاده کنید

یکی از ویژگی های جالب instagram جستجوی مبتنی بر کلمه کلیدی یا هشتگ است. با استفاده از این نماد منحصر به فرد، می توانید با استفاده از کلمات کلیدی خاص، میلیون ها عکس را در اینستاگرام پیدا کنید. برای پیوند دادن تصاویر و کلمات کلیدی، اینستاگرام از هشتگ استفاده می کند. به این ترتیب، سیستم یک عکس را از دیگری تشخیص می دهد.

از هشتگ ها استفاده کنید

از هشتگ ها استفاده کنید

بکارگیری هشتگ ها در تصاویر اینستاگرام یک راه جالب برای تبلیغ تصاویرتان است. بنابراین، هر زمان که یک تصویر جدید پست کردید، مطمئن شوید که از کلیه کلمات کلیدی مرتبط یا همان هشتگ ها استفاده کرده اید. به عنوان مثال، اگر شما تصویری از یک گل آپلود می کنید، از کلمات کلیدی مانند طبیعت، گل یا زیبایی بعنوان هشتگ استفاده کنید. هیچ محدودیتی برای استفاده از هشتگها وجود ندارد ولی با فالوورهای خود صادق باشید و از آنها بیش از حد استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ ترفند مخفی اینستاگرام که باید قبل از استفاده از این شبکه اجتماعی بدانید!

نکته اینستاگرام ۴ : علایق خود را دنبال کنید

اینستاگرام دنیای جدیدی از امکانات را برای نشان دادن ابتکار و خلاقیت شما باز کرده است. فالوئرهای شما برای دیدن ابتکار و خلاقیت شما و نگاه شما به جزییات و … اینجا هستند.

 علایق خود را دنبال کنید

علایق خود را دنبال کنید

برخی از محبوب ترین تصاویر در اینستاگرام، تصادفی ترین مواردی هستند که در اطراف شما هر روز وجود دارد. افرادی که این عکس ها را پست می کنند فقط به دنبال علایق شان هستند و اصالت این عکس ها باعث محبوبیت آنها می شود.

هنگام ارسال یک عکس جدید در اینستاگرام، مطمئن شوید چیزی را پست می کنید که دوست دارید. علایق شما همیشه راهی برای ایجاد تصاویر واقعی تر و افزایش اعتبار فید اینستاگرام تان پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام دیگران با این افزونه در کروم!

نکته اینستاگرام ۵ : فراموش نکنید که هر روز استوری بگذارید

هیچ کلید میانبری برای کسب محبوبیت در اینستاگرام وجود ندارد. اما همانند هر رسانه اجتماعی دیگر، instagram نیز یک قاعده بسیار ساده دارد: هرچه بیشتر به اشتراک بگذارید، محبوبیت بیشتری کسب می کنید.

هر روز استوری بگذارید

هر روز استوری بگذارید

پس حتما حتما حداقل روزی یک یا دو تصویر را پست کنید. و حتما هر روز استوری بگذارید. شاید بنظر کار سختی بیاید ولی با اینکار فالوورهای زیادی پیدا می کنید. و سعی کنید هشتگ های مناسب برای پست های خود انتخاب کنید تا کاربران به راحتی تصاویر شما را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: الگوریتم اینستاگرام چگونه فید شما را سازمان دهی و ترتیب بندی می‌کند؟

نکته اینستاگرام ۶ : با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید

تصاویر عالی، هشتگ ها و ایده های جالب یک راه عالی برای پیدا کردن فالوئرهای جدید در اینستاگرام هست ما این روزها به همان سرعت که شما فالوئر جدید پیدا می کنید به همان سرعت هم ممکن است، آنها را از دست بدهید. پس چگونه فالوورهای خود را در اینستاگرام حفظ کنید؟

خوب، خیلی ساده است شما باید همیشه با مخاطبان خود ارتباط داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ۹ نکته اینستاگرامی از موفق‌ترین های اینستاگرام !

با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید

با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید

کاربران دوست دارند که با آنها تعامل داشته باشید پس حتما به سؤالاتی که ممکن است در کامنت ها دریافت کنید، پاسخ دهید. از  اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به دوربین یا گوشی موبایل خود خجالت نکشید. اگر با فالوورهای خود در ارتباط باشید، خواهید دید که آنها شما را ترک نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: ۴ ترفند امنیتی اینستاگرام ؛ این نکات مهم را در اینستاگرام رعایت کنید!

سعی کنید و سعی کنید …

این ۶ نکته اینستاگرام برخی از شیوه های رایجی هستند که بهترین نتایج را برای اکثر کاربران اینستاگرام ارائه می دهند. با این حال، انتظار نداشته باشید تا یک شبه هزار فالوور پیدا کنید. همانطور که در ابتدا گفته شد، رقابت روز به روز افزایش می یابد و کار سخت تر می شود. به یاد داشته باشید که تصویری که در اینستاگرام قرار می دهید ممکن است به هزاران تصویر دیگر که در اینستاگرام هست، شبیه باشد. پس قبول کنید که این کار زمان بر است.

بیشتر بخوانید: چگونه هایلایت اینستاگرام خود و دیگران را دانلود کنیم؟

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا