خودرو

با خودرو خودران پژو آشنا شوید؛ دورخیز فرانسوی ها برای آینده بازار اتومبیل

پژو خودران

طبق اطلاعاتی که اکنون در اختیار ما قرار گرفته می دانیم که کمپانی فرانسوی پژو که در ایران مشتریان اجباری و انحصاری! فراوانی دارد هم آستین بالا زده و قصد کرده برای اتومبیل های خودران هم برنامه ریزی صورت دهد،

۱+

این روز ها خودرو های هیبریدی به خوبی جایگاه خودشان را در میان تمامی رده های تولیدی اتومبیل باز کرده اند و گویا قدم بعدی به کار گیری تکنولوژی رانندگی اتوماتیک یا همان اتومبیل های خودران است که در آینده ای نچندان دور شاهد ورود اتومبیل هایی خواهیم بود که نیازی به توجه و حتی فرمان در دست گرفتن از سوی راننده را نداشته و خودشان با کمک گرفتن از هوش مصنوعی شما را ایمن و سریع به مقصد خواهند رساند.

پژو خودران

 

جایگاه فرمان در اتومبیل های خودران

شرکت های خودرو سازی این روز ها با تمام قوا مشغول پیشروی در این بازار هستند، گویا قرار است اتومبیل ها دوباره ابداع شوند، بسیاری از کمپانی ها بر سر اینکه اتومبیل های خودران نیاز به فرمان دارند یا خیر دچار تردید هستند، بسیاری قرار گرفتن فرمان در کنار جایگاه راننده و به صورت تاشو را ایده و بیس کار قرار می دهند و اغلب هم فرمان را برای هر اتومبیلی ضروری می دانند.

قدم های نخست پژو برای اتومبیل خودران

طبق اطلاعاتی که اکنون در اختیار ما قرار گرفته می دانیم که کمپانی فرانسوی پژو که در ایران مشتریان اجباری و انحصاری! فراوانی دارد هم آستین بالا زده و قصد کرده برای اتومبیل های خودران هم برنامه ریزی صورت دهد، گویا ایده این کمپانی همانند تویوتا در نمونه Toyota 86 این است که فرمان اتومبیل خودران به صورت تاشو در داشبورد قرار داده شود تا در مواقع لزوم راننده بتواند از ان استفاده کند.

همانطور که در تصاویر بالا می بینید اتومبیل خودران پژو اتاقی مانند یک واگن چهار درب دارد که در نگاه اول فرمان به چشم نمی آید!

پژو اسم پروژه اش را PEUGEOT INSTINCT یا “پژوی هوشمند” گذاشته و گویا قرار است سیستم مرکزی اتومبیل خودران اطلاعات مختلفی را در لحظه جمع اوری کند و برای این مهم حتی به ساعت هوشمند افراد سرنشین نیز متصل شده و قبل از هر قرار ملاقات و یا رویدادی که در تقویم تلفن هوشمند تعریف شده باشد فرد را بر حسب موقعیت مکانی ردیابی کرده و به مقصد خواهد رساند.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا