آموزشی

فالو کردن هشتگ در اینستاگرام ؛ چیزی را از قلم نخواهید انداخت!

فالو کردن هشتگ در اینستاگرام

اینستاگرام نحوه ارتباط شما با هشتگ ها را تغییر داده است. هشتگ ها در فیس بوک و توییتر، اساسا یک ابزار جستجو هستند، اما در اینستاگرام، شما می توانید هشتگ ها را مثل یک حساب کاربری فالوو کنید. هشتگ ها پس از فالوو شدن در فید شما ظاهر می شوند.

۰

هشتگ ها در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام معمولا برای پیدا کردن موضوعی خاص به کار می آیند. اگر به یک هشتگ ضربه بزنید، تمام موضوعات public که با همان هشتگ به اشتراک گذاشته شده اند را می توانید مشاهده کنید. اینستاگرام نحوه ارتباط شما با هشتگ ها را تغییر داده است. هشتگ ها در فیس بوک و توییتر، اساسا یک ابزار جستجو هستند، اما در اینستاگرام، شما می توانید هشتگ ها را مثل یک حساب کاربری فالو کنید. هشتگ ها پس از فالو شدن در فید شما ظاهر می شوند و می شود گفت تقریبا از حساب های کاربری که فالو کردید، غیر قابل تشخیص هستند. در این مطلب هر آنچه که باید از فالو کردن هشتگ در اینستاگرام بدانید را خواهیم گفت.

در مطالب دیگر نت نوشت می توانید با ۱۱ ترفند اینستاگرام و ۱۰ ترفند مخفی اینستاگرام و ۴ ترفند امنیتی اینستاگرام و ۶ نکته اینستاگرام و ۷ ویژگی مخفی اینستاگرام  آشنا شوید. برای دستیابی به این مجموعه روی هشتگ آموزش اینستاگرام کلیک کنید.

فالو کردن هشتگ در اینستاگرام

اینستاگرام را باز کنید و به تب search بروید. در کادر جستجو هشتگی را که می خواهید فالوو کنید، تایپ کنید یا اینکه روی هشتگی که در زیر یک پست درج شده است ضربه بزنید. سپس در صفحه ای که باز می شود روی دکمه follow ضربه بزنید تا هشتگ برای شما فالو گردد.

فالو کردن هشتگ در اینستاگرام

فالو کردن هشتگ در اینستاگرام

پس از فالو کردن هشتگ در اینستاگرام هر شخصی در اینستاگرام یک عکس یا ویدیو، با آن هشتگ آپلود کند، در فید شما مثل یک پست ظاهر می شود. پست هایی که در فید خود مشاهده می کنید می توانند به شما نشان دهند که مربوط به کدام هشتگ هستند و همچنین توسط کدام اکانت به اشتراک گذاشته شده اند. شما هیچ فیلتری روی این پست ها نمی توانید بگذارید پس واضح است که این پست ها می تواند از هر کشور یا هر زبانی دریافت گردد. فقط به این موضوع توجه کنید که اگر شما یک هشتگ محبوب (بطور مثال food#) را فالو کنید روزانه در فید خود پست های زیادی از آن هشتگ دریافت می کنید که ممکن است بعد از مدتی این برای شما کلافه کننده شود.

فالو کردن هشتگ در اینستاگرام

فالو کردن هشتگ در اینستاگرام

طریقه آنفالوو کردن هشتگ ها در اینستاگرام

برای اینکه یک هشتگ را آنفالوو کنید دوباره روی هشتگ مورد نظر ضربه بزنید تا صفحه هشتگ باز گردد. در بالای صفحه روی دکمه Following ضربه بزنید و سپس دکمه Unfollow را انتخاب کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا