معرفی اپ

برترین اپلیکیشن‌های رایگان اندروید در سال ۲۰۱۶ – بخش دوم

بهترین اپلیکیشن اندروید

با وجود اپلیکیشن‌های بسیار زیاد در گوگل پلی، شاید پیدا کردن چیزی که به آن نیاز دارید سخت باشد. به همین دلیل لیست کاملی از بهترین اپلیکیشن هر دسته‌بندی را همراه با امکان دانلود برای شما قرار داده‌ایم.

۰

با وجود اپلیکیشن‌های بسیار زیاد در گوگل پلی، شاید پیدا کردن چیزی که به آن نیاز دارید سخت باشد. به همین دلیل لیست کاملی از بهترین اپلیکیشن هر دسته‌بندی را همراه با امکان دانلود برای شما قرار داده‌ایم. بعضی از این اپلیکیشن‌ها نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارند اما در کل تمامی برنامه‌هایی که در لیست قرار دارند، نسخه رایگان هستند که کارایی کافی را دارند.

روز گذشته قسمت اول این مطلب را در نت نوشت خواندید، امروز با قسمت دوم از این لیست برترین اپ های اندرویدی رایگان در خدمت شما هستیم.

بهترین اپلیکیشن مدیریت رمز عبور: Dashlane

Dashlane شاید بهترین انتخاب برای اپلیکیشن مدیریت پسورد نباشد، اما اگر دستگاه‌های متعددی دارید و تمایلی به خرید اپلیکیشن ندارید، می‌توان این انتخاب را عالی دانست. از ویژگی‌های قابل انتظار این برنامه لاگین اتوماتیک، انتخاب دو مدل لاگین، خدمات اطلاع از نفوذ، پشتیبانی از یادداشت و اطلاعات بانکی و قابلیت اشتراک لاگین با افراد مورد اعتماد.

اگر کاربر رایگان این اپلیکیشن هستید، امکان قابلیت همگام‌سازی خودکار وجود ندارد، اما امکان اشتراک گذاری رمز عبور تا ۵ مرتبه رایگان است.

دانلود از اینجا

 

بهترین پیام رسان: Whatsapp

یکی از پر استفاده ترین پیام رسان‌ها که تبدیل به بخشی از زندگی بسیاری از افراد شده است، همراه با ویژگی‌های بسیار کاربردی و امکانات مناسب. این برنامه قابلیت‌هایی نظیر کشف افراد جدید که در بسیاری ازشبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود را ندارد و این خود یک ویژگی مثبت و امنیتی این برنامه است. با به روز رسانی‌های اخیر در تماس ویدئویی می‌توان این برنامه را بدون رقیب دانست.

اگر به دنبال چیزهایی مثل استیکر و زنگ های متفاوت هستید بهتر است اپلیکیشن‌های دیگر را امتحان کنید، اما چشم پوشی از این اپلیکیشن واقعا سخت است.

دانلود از اینجا

 

بهترین کیبورد رایگان: SwiftKey

برنامه‌ای مشهور با طیف وسیعی از کاربرانی که به این دلایل از این کیبورد اندروید استفاده می‌کنند: امکان شخصی‌سازی، قابلیت تغییر تم و سایر ویژگی‌های مفید و اساسی به صورت کاملا رایگان.

قابلیت پیش‌بینی این کیبورد بسیار عالی است و به مرور زمان ارتقا می‌یابد. اگر به استفاده از ایموجی علاقه دارید، این کیبورد از همه ایموجی‌های رایج پشتیبانی می‌کند و قابلیت حدس زدن ایموجی مورد نظر را نیز دارد.

دانلود از اینجا

 

بهترین پخش کننده موسیقی: Phonograph

برای مدت زیادی پخش کننده موسیقی اندروید  Winamp بود، زیرا ویژگی‌های خوب و متنوع بی شماری داشت. اما استفاده از آن کمی پیچیده و نامناسب برای کاربران غیرحرفه‌ای بود.

Phonograph در طراحی نقطه مقابل Winamp است. طراحی بسیار ساده و آسان برای کاربرانی که فقط می‌خواهند موسیقی گوش دهند. شاید ویژگی‌های آن خیلی زیاد نباشد، اما برای اغلب کاربران کافی است و از همه مهم تر قابلیت استفاده آسان از آن است.

اما اگر این اپلیکیشن چیزی که شما می‌خواهید نیست، Winamp  را امتحان کنید.

 

دانلود از اینجا

 

بهترین اپلیکیشن تناسب اندام و سلامتی: RunKeeper

اگر از دستبندهای سلامتی استفاده می‌کنید، حتما به غیر از برنامه داخلی آن به یک اپلیکیشن دیگر نیاز دارید. در این حالت ایده‌آل شما خدمات، اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌ها را باهم در یک دستگاه جمع کرده‌اید. RunKeeper اغلب ویژگی‌های لازم را به نسبت سایر برنامه‌ها در خود جای داده است.

علی رغم نام این برنامه، RunKeeper تنها محدود به دویدن نیست و فعالیت‌های ورزشی دیگر که در برنامه وجود ندارد را می‌توانید خودتان اضافه کنید. این برنامه یک ویجت صفحه اصلی جالب نیز دارد که کار را آسان‌تر می‌کند. برای استفاده از برخی ویژگی‌های این برنامه نیاز به پرداخت دارید، اما اکثر موارد معمول که مورد نیاز است، کاملا رایگان می‌باشد.

دانلود از اینجا

 

بهترین اپلیکیشن پخش ویدئو: MX Player

MX Player یک اپلیکیشن پخش ویدئو با قابلیت پشتیبانی از تعداد کثیری از انواع فرمت‌ها و ویژگی‌ها متنوع نیست، اما مجموعه‌ای از ویژگی‌های واقعا مفید و محسوس را در خود جای داده است.

به طور مثال، زیرنویس را به سادگی می‌توان به ویدئو اضافه کرد و شکل ظاهری دلخواه را برای آن اعمال کرد. می‌توان بین روش کدگذاری سخت افزاری یا نرم افزاری انتخاب کرد، تم را به شکل دلخواه تغییر داد، با اشاره‌های مختلف حالت پخش را کنترل کرد، یا حالت قفل را فعال کرد تا لمس تصادفی یا زدن یک دکمه باعث وقفه در پخش نشود. همچنین یک حالت انتخابی وجود دارد که می‌توانید به جای تصویر ویدئو تنها به صدای آن گوش دهید.

دانلود از اینجا

 

بهترین اپلیکیشن دوربین: Open Camera

اگر برای عکس گرفتن به ویژگی‌های کاربردی زیادی نیاز دارید، همچنین اعمال تنظیمات دستی و افکت‌ها و اگر همه این‌ها را بدون پرداخت هزینه می‌خواهید، Open Camera انتخاب با ارزشی می‌تواند باشد.

این اپلیکیشن نه بهترین طراحی واسط کاربری را دارد و نه استفاده از آن بسیار آسان است. اما چیزی که آن را از سایر برنامه ها متمایز می‌کند همان ابزار متداولی است که هنگام عکس گرفتن با گوشی خود به آن نیاز دارید. مثلا چیزهایی مثل زمان و موقعیت عکس، حالت پشت سر هم و ویجت کاربردی روی صفحه اصلی که با زدن یک دکمه امکان عکس برداری را فراهم می‌کند.

برنامه‌های مفیدتری با ویژگی‌های بهتر در زمینه عکس برداری وجود دارد، اما باید برای آن‌ها پول بپردازید در حالی که Open camera کاملا رایگان است.

دانلود از اینجا

 

بهترین ویرایشگر ویدئو: Kinemaster

ویرایشگر ویدئو در دسته برنامه‌های حرفه‌ای قرار دارد. اگر به دنبال یک اپلیکیشن با همه ویژگی‌های کاربردی هستید و تمایل به پرداخت هزینه ندارید Kinemaster پیشنهاد خوبی است، هر چند که اپلیکیشن‌های کامل‌تری وجود دارند اما رایگان نیستند.

این ویرایشگر فوق‌العاده از عکس، کلیپ، موسیقی و انواع دیگر محتوا پشتیبانی می‌کند. با این برنامه به راحتی و بسیار سریع می‌توان دو ویدئو را در کنار هم قرار دارد، تنظیمات آن را ویرایش کرد و یک تم برای آن قرار داد. در فایل خروجی در گوشه تصویر یک علامت برنامه وجود دارد که اگر بخواهید نباشد باید پرداخت انجام دهید.

با پرداخت بسیار اندک می‌توان امکانات کنترلی تکمیلی را به این برنامه اضافه کرد.

اگر یک برنامه ویرایشگر ویدئو ساده‌تر نیاز دارید می‌توانید Quik را امتحان کنید.

دانلود از اینجا

 

بهترین اپلیکیشن کنترل خواب: SleepBot

برای این دسته بندی ما فرض را بر این میگذاریم که شما از دستبند کنترلی یا ساعت‌های هوشمند استفاده نمی‌کنید. اما اگر در هنگام خواب از این دستبتند استفاده می‌کنید، برنامه‌هایی مثل Jawbone، Fitbit و غیره مناسب تر هستند. اما در غیر این صورت در پیشنهاد SleepBot شکی نیست. مانند سایر اپلیکیشن‌ها در این مورد نیز شما با پرداخت هزینه می‌تواند از ویژگی‌های بهتری بهره‌مند شوید.

SleepBot ویژگی‌های قابل انتظار کنترل خواب را به خوبی ارائه می‌کند. (شامل چند زنگ ساعت، تنظیمات انتخاب هدف و توصیه های مناسب برای خواب)

دانلود از اینجا

 

بهترین اپلیکیشن تصویر پس زمینه: Muzei

این برنامه به دلیل سهولت استفاده و مجموعه ویژگی‌های فوق‌العاده و قابلیت مجتمع شدن با سایر اپلیکیشن های تصویر پس زمینه گوی سبقت را از رقیبان خود ربوده است. چیزی که Muzei را بسیار کاربردی می‌کند، امکان کنترل میزان شفاف یا مات بودن تصویر و دیگر تنظیمات تصویر است که اجازه می‌دهد تا شما تصویر پس زمینه مورد نظر خود را به همان شکلی که دوست دارید، و مناسب برای بهتر دیده شدن متن و آیکون هاست تغییر دهید. شما می‌توانید تصویر دلخواه را انتخاب کنید و با امکانات برنامه آن را تغییر دهید.

در صورتی که از اپلیکیشن دیگری در کنار Muzei استفاده نکنید، امکان تغییر تصویر صفحه قفل را نخواهید داشت، در حالی که دیگر برنامه های تصویر پس زمینه این قابلیت را دارند. این برنامه کاملا رایگان است.

دانلود از اینجا

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا