تلفن همراه

شیائومی Mi Mix گوشی بدون لبه و سبک جدید گوشی ها!

Xiaomi Mi Max

در مطلب قبلی که بلافاصله پس از رونمایی از این گوشی در نت نوشت نوشتیم این گوشی را زیباترین تلفن هوشمند سال ۲۰۱۶ خطاب کردیم، اینبار قصد داریم به بررسی بیشتر و حواشی بیشتر این گوشی زیبا و جذاب بپردازیم!

۰

رونمایی از Xiaomi Mi Note 2 توسط شیائومی که حدود ۳ هفته پیش رخ داد نسبت به همیشه کمی متفاوت بود و البته غیر قابل پیش بینی. شیائومی در این رویداد از گوشی جدید دیگری نیز پرده برداشت که نمی توان آن را نادیده گرفت! Xiaomi Mi Mix. در مطلب قبلی که بلافاصله پس از رونمایی از این گوشی در نت نوشت نوشتیم این گوشی را زیباترین تلفن هوشمند سال ۲۰۱۶ خطاب کردیم، این بار قصد داریم به بررسی بیشتر و حواشی بیشتر شیائومی Mi Mix این گوشی زیبا و جذاب بپردازیم! با نت نوشت همراه باشید!

بیشتر بخوانید: بررسی Mi Mix ؛ با زیباترین گوشی معرفی شده در سال ۲۰۱۶ آشنا شوید

شیائومی Mi Mix

رکورد جدید فروش برای شیائومی! فروش در ۱۰ ثانیه!!!

بنا به گزارشی که توسط خود این شرکت خوش آتیه چینی مخابره شده، رکورد های فروش این کمپانی کاملا جابجا شده و شیائومی Mi Mix این محصول زیبا و بی رقیب این شرکت در تنها ۱۰ ثانیه اول به صورت کامل به فروش رفته است.

جالب است بدانید علی رغم معرفی و آغاز فروش همزمان Xiaomi Note 2 با شیائومی Mi Mix تنها در ۵۰ ثانیه پس از آغاز به فروش این گوشی، ظرفیت فروش به اتمام رسید، این در حالی است که ۱۰٫۰۰۰ ظرفیت فروش ماهیانه شیائومی برای Mi Mix تنها ۱۰ ثانیه به اتمام رسید!

xiaomi-mi-mix-barra-w782

چالش شیائومی برای بازار رقابتی تلفن های همراه

بدون هیچ اغراقی باید اعتراف کنیم که تا کنون تمامی محصولات تولیدی این کمپانی چینی هر یک به نحوی به کپی برداری از اپل محکوم بود! همیشه و تاکنون تاثیر طراحی های اپل را بر روی تک تک محصولات و نمونه های تولیدی تلفن هوشمند شرکت شیائومی می دیدیم، حتی در مواردی گریز هایی از محصولات سامسونگ نیز در میان تولیدات شیائومی قابل ردیابی بود، اما اینبار شیائومی خودش دست به کار شده و قدم هایش را جوری برداشته که در ادامه مسیر باقی رقبا را تحت تاثیر قرار دارد و این محصول را می توان از نمونه های خواند که نمایی از کپی برداری در آن نیست!

بیشتر بخوانید: ۵ دلیل قانع کننده برای نخریدن گوشی هوشمند !

ما در نت نوشت یکی از طرفداران دو آتیشه سیستم عامل MIUI هستیم و البته همیشه به این اتفاق معترف بودیم که این سیستم عامل توسعه یافته از اندروید تشابه بی چون و چرایی به iOS نصب شده روی آیفون دارد!

xioami-mi-mix-tela-w782

باید اعتراف کنیم در نسخه های جدید این سیستم عامل این تشابه نسبت به قبل به کمرنگ ترین حالت ممکن رسیده و اکنون گویی شیائومی با تمام قوا قصد دارد ساز خودش را کوک کند!
محصولات تازه این کمپانی نشان از توسعه و مسیر جدید شیائومی دارد و گوشی این شرکت اکنون قصد دارد به سبک خودش در بازار و محصولاتش قدم برداشته و حرف های تازه ای برای گفتن داشته باشد.

هرچند ایده شیائومی Mi Mix تا پیش از این در نمونه هایی پیاده شده بود و در سال ۲۰۱۵ شاهد نمونه هایی جالب و دیدنی از محصولاتی بدون لبه بودیم، اما خب هیچ یک از این گوشی ها نتوانستند قدم در راه بازار بگذارند و دیده شوند! Aqua Crystal از نمونه هایی بود که با طراحی خوب از سوی شارپ معرفی شد اما خب با اقبال و توزیع خوبی در سطح بازار مواجه نشد!

بیشتر بخوانید: با YunOS آشنا شوید؛ این سیستم عامل، iOS را در چین پشت سر گذاشت!

Sharp Aqua Crysal

Sharp Aqua Crysal

شیائومی در شیائومی Mi Mix هم شاید این ایده را خودش قلم نزده باشد اما به سبک خودش و در بازار لاکچری پسند کنونی با تلفیق بدنه سرامیکی و لبه هایی که دیگر نیستند به سبک خودش نبض بازار گوشی های بدون لبه را به جریان انداخته است.

یکی از مواردی که کاربران را بسیار حریص به دیدن گوشی شیائومی Mi Mix می کند ابعاد مانیتور بر روی صفحه اصلی گوشی می باشد که بیش از ۹۱٫۳ درصد از سطح آن را در بر گرفته و صفحه با گوشه های گرد نمای جالب و در عین حال جذابی به این گوشی داده است.

دوربین سلفی شیائومی Mi Mix هم همانطور که پیش از این گفتیم از نقطه بالایی و معمول همیشگی به قسمت پایین انتقال یافته و در زیبایی قسمت بالای دستگاه خللی ایجاد نکرده است.

بیشتر بخوانید: ۵ رکورد نوکیا در دنیای تکنولوژی که نمی دانید!

سنسور مجاروت در این گوشی برای کنترل خاموش و روشن بودن گوشی حین مکالمه به صورت همیشگی نیست و از تکنولوژی جدیدی که توسط Elliptic Lab استفاده می کند، این روش جدید با تشخیص المان های حرکتی صفحه نمایش را در زمان های مورد نیاز خاموش نگاه می دارد!

اگر از اسپیکر معمول گوشی ها که در بالای صفحه نمایش همیشه جا داشت بپرسید باید گفت این اسپیکر اکنون در پشت مانیتور قرار گرفته و از طریق لزرش صدا را برای شخصی که گوشی را روی گوشش دارد منتقل خواهد کرد! پیش از این این تکنولوژی در IFA و بر روی مچ دست آزمایش شده یود!

با شما در نت نوشت به بررسی ویدئویی این گوشی توسط Marques Brownlee چشم می دوزیم، واقعا گویی یک مانیتور ۶٫۴ اینچی را در دست گرفته ایم!

مشخصات فنی دقیق Xiaomi Mi Mix

fireshot-screen-capture-028-xiaomi-mi-mix_-an-innovation-for-the-future_-androidpit-www_androidpit_com_xiaomi-mi-mix-price-release-date-specs

قیمت Mi Mix

نسخه ۴ GB رو و ۱۲۸ GB حافظه این دستگاه با قیمت حدود ۵۲۰ دلار و نسخه دارای ۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه که منقش به خطوط طلایی نیز هست با ۵۹۰ دلار قیمت روانه بازار های بین المللی خواهد شد!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا