تلفن همراه

بررسی Axon M از ZTE ؛ اعجوبه‌ای با نمایشگر دوگانه، تاشو و خلاق!

بررسی Axon M

امسال شاهد معرفی گوشی‌های پرچمدار و بسیار خوبی بوده‌ایم، با این حال شرکت ZTE از گوشی جدید Axon M رونمایی کرده است که بررسی Axon M خاص نبودن آنچنانی این گوشی خبر می دهد اما باید اعتراف کنیم که این گوشی واقعا گوشی قابل توجهی است. 

۰

امسال شاهد معرفی گوشی‌های پرچمدار و بسیار خوبی بوده‌ایم، با این حال شرکت ZTE از گوشی جدید Axon M رونمایی کرده است که بررسی Axon M خاص نبودن آنچنانی این گوشی خبر می دهد اما باید اعتراف کنیم که این گوشی واقعا گوشی قابل توجهی است. رقبای این گوشی همچون نوت ۸ سامسونگ، OnePlus 5T و آیفون X گوشی‌های زیبایی بوده، از موادی بسیار مرغوب در ساخت آنها استفاده شده و پردازنده قدرتمند و دوربین باکیفیت از جمله دیگر خصوصیات آنهاست. در مقابل Axon M وزن بیشتری داشته و سرعت پایین‌تری دارد. با این حال، اگر از شاخص سرعت بگذریم، Axon M با استفاده از نمایشگری دوگانه یک گوشی کاربردی است. در ادامه با بررسی Axon M همراه نت نوشت باشید.

بررسی Axon M

گوشی با طراحی نه چندان به روز

آکسون M

آکسون M

در همان ابتدای بررسی Axon M باید بگوییم که Axon یک گوشی ضخیم، سنگین و با حاشیه زیاد در اطراف نمایشگر است. در مقایسه با رقبایی که در بالا از آن نام برده شد، این گوشی چندان جالب به نظر نمیرسد. اگرچه طراحی کلی Axon شبیه به گوشی Razer است، اما گوشی Razer نیز از محصول جدید ZTE زیباتر است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی اندروید ۲۰۱۸

با این حال یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن نمایشگر دوگانه است.

آکسون M

آکسون M

نقطه اتصال بسیار خوب

آکسون M

آکسون M

هنگامی که نمایشگر دوم را میبندید، صدایی رضایت‌بخش از محل اتصال دو نمایشگر به گوش میرسد که این نکته نیاید در بررسی Axon M از قلم بیفتد!

بیشتر بخوانید: بررسی Nokia 6 ؛ اولین گوشی اندرویدی نوکیا نمایی خوب و شروعی ناامید کننده!

استفاده‌های بسیار از نمایشگر دوم

آکسون M

آکسون M

شما میتوانید با فشردن دکمه‌ای که در پایین نمایشگر آکسون قرار گرفته است، حالت “نمایشگر دوگانه” را فعال کنید. این دکمه در کنار سه دکمه استاندارد اندروید قرار گرفته است.

حالت “نمایشگر دوگانه” حس استفاده از تبلتی کوچک را به کاربر منتقل میکند.

آکسون M

آکسون M

برنامه‌ها میتوانند از هر دو نمایشگر برای نمایش اطلاعات استفاده کنند.

آکسون M

آکسون M

یک نقص: خط تقسیم بین دو نمایشگر در هنگام مشاهده تصاویر یا خواندن متون واضح است.

بیشتر بخوانید: بررسی Nokia 3 ؛ آیا زیبایی این گوشی اجازه میدهد عیوب آن را ببینیم؟

فیلم‌ها و بازی‌ها قادرند از “قابلیت دوگانه” استفاده کنند.

آکسون M

آکسون M

حالت “نمایشگر دوگانه” آکسون، هنگامی که آن را مورد استفاده قرار میدهید واقعاً چشم نواز است.

آکسون M

آکسون M

در بررسی Axon M متوجه شدیم که اگر در هنگام تماشای ویدئویی از یوتیوب در “حالت دو صفحه‌ای” گوشی را ۹۰ درجه بچرخانید، ویدئو بر روی نمایش بالا پخش شده و نظرات و اطلاعات مربوط به آن بر روی نمایشگر پایین نشان داده میشود.

کاربر میتواند بر روی هر نمایشگر، برنامه متفاوتی را اجرا کند.

آکسون M

آکسون M

این قابلیت واقعاً مفید است. با این حال، به نظر نمیرسد این گوشی توانایی این را داشته باشد تا همیشه به صورت همزمان، برنامه‌هایی متفاوت را بر روی هر نمایشگر اجرا کند. استفاده از حالت دو صفحه‌ای در استفاده سنگین، ممکن است سرعت گوشی را پایین بیاورد.

بیشتر بخوانید: بررسی Essential Phone ؛ وقتی پدر اندروید از گوشی جدیدش رونمایی می کند!

نکته‌ای قابل توجه در این گوشی

آکسون M

آکسون M’,AD

از آنجا که گوشی‌های هوشمند برای اکثر کاربران، تبدیل به جایگزین رایانه‌های شخصی شده است، آنها انتظار دارند همچون کامپیوتر، بتوانند استفاده‌های بسیار گسترده‌تری را از تلفن همراه خود داشته و برنامه‌های مختلف را به صورت همزمان اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی Dooge Mix 4 ؛ گوشی کشویی با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۷ درصد!

شرکت‌های مختلف حالت‌هایی همچون قابلیت تصویر در تصویر که به کاربران اجازه میدهد فیلم ها را در اندازه‌ای کوچک هنگام اجرای دیگر برنامه‌ها مشاهده کنند و “قابلیت split-screen” که نمایشگر را بین دو برنامه تقسیم میکند را معرفی کرده‌اند. با این حال به نظر نمیرسد هیچ کدام از آنها به اندازه نمایشگر دوگانه آکسون M کاربردی باشند. صفحه نمایش دوگانه Axon M واقعاً راه‌حلی بسیار خوب برای این موضوع است.

با این حال قیمت ۷۲۵ دلاری این گوشی ممکن است سبب شود بسیاری از افراد از خرید آن صرف نظر کنند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا