تلفن همراه

بررسی Essential Phone ؛ وقتی پدر اندروید از گوشی جدیدش رونمایی می کند!

بررسی Essential Phone

یش از هر چیز، و قبل از بررسی Essential Phone  اگر دنبال اطلاعات دقیقی از این محصول و سایز محصولاتی که در آینده از این برند روانه بازار خواهند شد هستید، به وبسایت Essential سری بزنید.

۰

نام Andy Rubin را حتما شنیده اید، اگر هم برایتان نا آشناست باید بدانید که آقای Andy Rubin اولین توسعه دهنده اندروید به حساب می آیند و چندی پیش از گوگل جدا شده و اقدام به برنامه ریزی برای تولید نسل جدیدی از گوشی های اندرویدی کردند. قبلا راجع به پیش بینی های صورت گرفته از تلفن همراه اندرویدی ایشون در نت نوشت برایتان نوشتیم: یک گوشی موبایل هیجان انگیز با این ویژگی ها از سوی خالق اندروید «اندی روبین» در راه است! در این مطلب با بررسی Essential Phone با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی اندروید ۲۰۱۸

بررسی Essential Phone

روز گذشته در خبر ها اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر شده که با هم به بررسی آنها خواهیم پرداخت و به رندر ها و تصاویر این گوشی ۶۹۹ دلاری با هم نگاهی خواهیم کرد! پیش از هر چیز، و قبل از بررسی Essential Phone  اگر دنبال اطلاعات دقیقی از این محصول و سایز محصولاتی که در آینده از این برند روانه بازار خواهند شد هستید، به وبسایت Essential سری بزنید.

بیشتر بخوانید: سریعترین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۸

بررسی مشخصات Essential Phone

برای بررسی Essential Phone این گوشی رده بالای ۶۹۹ دلاری باید گفت که این گوشی قرار است آغازگر نسل جدیدی از تلفن های اندرویدی باشد. صفحه نمایش ۵٫۷۱اینچی با کیفیت QHD، پردازنده Qualcomm Snapdragon 835 همراه با ۴ گیگابایت رم  و ۱۲۸GB حافظه داخلی و باتری ۳,۰۴۰ mAh، دوربین اصلی  ۱۳MP و دوربین سلفی  ۸MP  که گویا هر دو فیلم برداری ۴K را به خوبی انجام خواهند داد از جمله مشخصات این دستگاه تازه معرفی شده هستند.

بیشتر بخوانید: بررسی Nokia 6 ؛ اولین گوشی اندرویدی نوکیا نمایی خوب و شروعی ناامید کننده!

محل قرار گیری دوربین سلفی کمی ناخوشایند به نظر می رسد و در بطن صفحه نمایش در قسمت بالا قرار دارد و در ضمن مثل آیفون های جدید خبری از جک هدفون ۳٫۵mm در این گوشی نیست!

نکته حائز اهمیت در بررسی Essential Phone اینکه در پشت گوشی شاهد قرار گیری دو پین هستیم که توانایی های اختصاصی را برای این گوشی در اتصال به تجهیزات جدید به امغان خواهند آورد. از جمله این توانایی ها دوربین ۳۶۰ درجه و شارژری است که به بدنه متصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بررسی Nokia 3 ؛ آیا زیبایی این گوشی اجازه میدهد عیوب آن را ببینیم؟

جالب است بدانید که بدنه این گوشی ترکیبی زیبا از تیتانیوم و سرامیک می باشد!

همانطور که خوب میدانیم در حال حاضر سیستم عامل اندروید به عنوان پرمخاطب ترین و محبوب ترین سیستم عامل در میان کاربران سرتاسرجهان به حساب می آید، اندی رابین به عنوان آغاز گر و اولین توسعه دهنده این سیستم عامل بدون شک ایده هایی را در سر دارد که خواهد توانست آینده تلفن های همراه را دچار تحول های اساسی کند. گوشی هایی که با نام Essential Phone معرفی شده و روانه بازار خواهند شد، شاید به این زودی ها به ایران نیایند، اما مسلما خواهند توانست بازار های جهانی را به سرعت تحت تاثیر خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: بررسی Axon M از ZTE ؛ اعجوبه‌ای با نمایشگر دوگانه، تاشو و خلاق!

البته در انتهای بررسی Essential Phone باید اعتراف کرد که این قدم اول آنچنان اغوا کننده نبوده و نیست و همه چیز روی کاغذ با تلفن های همراه و رده بالای بازار همخوانی دارد. اگر از این تلفن تازه معرفی شده خوشتان امده سریعا برای پیش خرید آن از طریق سایتی که در ابتدای مطلب معرفی شد اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی Dooge Mix 4 ؛ گوشی کشویی با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۷ درصد!

بیشتر بخوانید: بررسی Xiaomi Mi 6 ؛ تازه وارد شیائومی، خوش قیمت، بی ادعا و کامل

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا