معرفی اپ

برنامه رنگ آمیزی با اعداد (Color By Number) جزو بهترین های اپ استور!

۴+

بازی جدیدی به نام  Color By Number توچه کاربران اپ استور را به خود جلب کرده است، این بازی روندی بسیار ساده دارد و به کاربر اجازه می دهد تمام مربع هایی که شماره ها با رنگ مطابق هستند، را پر کند.

برنامه رنگ آمیزی با اعداد (Color By Number) جزو بهترین های اپ استور

برنامه رنگ آمیزی با اعداد (Color By Number) جزو بهترین های اپ استور

جالب است بدانید که بازی Color-by-numbers در حال حاضر در بین اپلیکیشن های موجود در اپ استور، جزو ۴ برنامه محبوب در بالای لیست برنامه های رایگان قرار گرفته است!
این برنامه محبوب در طول ماه گذشته ۳٫۲ میلیون بار دانلود شده است و جلب تر اینکه اکثر کاربران این اپلیکیشن بزرگسال هستند ،سن متوسط Color-by-numbers حدود ۳۰ است.

Color By Number از بهترین برنامه های رایگان در فروشگاه اپل محسوب می شود و این نرم افزار، همراه با Colorbox ،Pixel Art و Unicorn، در صدر بهترین اپلیکیشن های سرگرمی قرار دارند.

هر چهار برنامه دارای شباهت های قابل توجهی هستند، هرچند این نرم افزارها توسط توسعه دهندگان مختلف ساخته شده اند. این برنامه ها طوری طراحی شده اند که بتوان  تصاویر پیکسلی را با اعداد مختلف پر کرد.

طبق گزارش شرکت اطلاعاتی Apptopia، در طی ماه گذشته تمام چهار برنامه عنوان شده در بالا در مجموع ۳٫۲ میلیون دانلود در iOS را برای خود ثبت کرده اند.

شرکت Apptopia اعلام کرده میانگین سنی کاربران این برنامه رنگ آمیزی محبوب در حدود ۳۰ سال است.

جالب است بدانید هر چند دانلود این برنامه بصورت رایگان است اما برای استفاده دائمی از این برنامه شما باید هزینه پرداخت کنید. پس از دانلود این برنامه، یک اعتبار سه روزه در اختیار شما قرار میگیرد، بعد از سپری شدن این زمان شما باید برای استفاده به مدت یک هفته ۷٫۹۹ دلار پرداخت کنید.

همچنین گزینه های اشتراک ماهانه و سالانه وجود دارد که هزینه های آن به ترتیب ۱۹٫۹۹ و ۹۹٫۹۹ دلار می باشد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا