معرفی اپ

اسکن اسناد با موبایل؛ مروری بر برترین اپ های اسکن اسناد در اندروید!

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی هنوز هم برخی اسناد روی کاغذ چاپ می شود و همیشه نگرانی بابت حفظ و نگهداری آن ها وجود دارد. اپ های بسیار قدرتمندی وجود دارد که با نصب آنها، گوشی موبایل شما به یک دستگاه اسکنر همیشه همراه تبدیل می گردد. پس با این اپ ها به راحتی اسناد کاغذی خود را اسکن و ذخیره کنید تا اطمینان داشته باشید هر گز آن ها را ازدست نمی دهید. در این مطلب ما قصد داریم بهترینهای این اپ ها را به شما معرفی کنیم. با نت نوشت همراه باشید.

۴+

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی هنوز هم برخی اسناد روی کاغذ چاپ می شود و همیشه نگرانی بابت حفظ و نگهداری آن ها وجود دارد. اپ های بسیار قدرتمندی وجود دارد که با نصب آنها، گوشی موبایل شما به یک دستگاه اسکنر همیشه همراه تبدیل می گردد. پس با این اپ ها به راحتی اسکن اسناد کاغذی را انجام داده و ذخیره کنید تا اطمینان داشته باشید هرگز آن ها را از دست نمی دهید. در این مطلب ما قصد داریم بهترینهای این اپ های اسکن اسناد را برای اندروید به شما معرفی کنیم. با نت نوشت همراه باشید.

Adobe Scan

نرم افزار رایگان Adobe Scan دستگاه شما را به یک اسکنر قابل حمل تبدیل می کند که به طور خودکار متن (OCR) را شناسایی می کند. با این اپ شما می توایند رسیدها، یادداشت ها، اسناد، تصاویر، کارت های ویزیت، وایت بردها را اسکن کنید

شما می توانید به طور معمول با اکانت گوگل یا فیس بوک خود وارد این اپ شوید، همچنین می توانید از Adobe ID خود نیز استفاده کنید و اسناد را به حساب Adobe خود اکسپورت کنید. این اپ رایگان است و حتی اگر اسناد شما در بهترین حالت ممکن نباشند قابلیت های زیادی برای اسکن آن دارد.  هنگام اسکن به طور خودکار حاشیه ها و گوشه های متن تشخیص داده می شود. می توانید به راحتی پیش نمایش اسناد اسکن شده را ببینید آنها را مرتب کنید، برش بزنید، بچرخانید، تنظیم رنگ کنید و سپس در  فرمت pdf ذخیره کنید. شما همچنین می توانید اسکن اسناد را به صورت دسته ای انجام داده و ذخیره کنید تا با هم ویرایش و ذخیره شوند.
اپ Adobe Scan

اپ Adobe Scan – اسکن اسناد در اندروید

Office Lens

با اپ Office Lens از کمپانی مایکروسافت می توانید از آنچه که نیاز دارید عکس بگیرید و سپس به PDF، Word و PowerPoint تبدیل کنید و به طور مستقیم در OneNote یا OneDrive ذخیره کنید تا بتوانید بعدا در صورت لزوم آنها را ویرایش کنید. این اپ یک گزینه عالی برای کسانی است که از مجموعه نرم افزارهای مایکروسافت برای پیگیری هر چیزی استفاده می کنند و به دلیل رابط کاربری ساده، استفاده از رابط اسکن اسناد در این اپ بسیار آسان و کارآمد است.
اپ Office Lens اسکن اسناد در اندروید

اپ Office Lens اسکن اسناد در اندروید

Genius Scan

با Genius Scan شما می توانید صفحات را به سرعت اسکن کنید و اسکن های خود را به فایلهای JPEG یا PDF تبدیل کنید. شما می توانید به راحتی چندین صفحه اسکن شده را به یک فایل تبدیل کنید تا ارسال و نگهداری آنها راحت تر گردد. Genius Scan به شما اجازه می دهد اسناد اسکن شده خود را در box، Dropbox، Evernote یا هر سرویس کلود دیگری که روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده اید، ارسال کنید. شما می توانید صفحات اسکن شده را تگ گذاری کنید و به فولدرها انتقال دهید تا سازماندهی و جستجوی آنها برای شما راحت گردد.

اپ Genius Scan اسکن اسناد اندروید

اپ Genius Scan اسکن اسناد اندروید

دانلود Genius Scan

CamScanner

اپ CamScanner با بیش از ۱۰۰ میلیون نصب در ۲۰۰ کشور دنیا جز اپ های محبوب در زمینه اسکن اسناد می باشد. اما این ویژگی های ویرایش CamScanner است که باعث محبوبیت این اپ می شود.  هنگام اسکن یک صفحه، می توانید تصویر را دوباره تغییر و برش دهید. همچنین وقتی شما یک صفحه را اسکن می کنید ۵ حالت انتخابی برای اسکن خود پیش رو دارید. یکی از این موارد روشن تر کردن صفحه اسکن شده است که به خوانایی بیشتر آن کمک می کند. با استفاده از این اپ هنگامی که اسناد را ذخیره می کنید، می توانید آنها را تگ کنید، آنها را در پوشه ها ذخیره کنید، و آنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید اسناد اسکن شده را علامت بزنید و برگه های یادداشتی ضمیمه آن کنید، که باعث می شود این برنامه برای دانش آموزان عالی باشد.

اپ CamScanner اسکن اسناد اندروید

اپ CamScanner اسکن اسناد اندروید

دانلود CamScanner 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا