رپرتاژ آگهی

بهترین ایرلاین های دنیا (۲۰۱۸)

بهترین ایرلاین های دنیا (2018)
۰

امروزه می توانید بلیط اتوبوس و بلیط قطار برای سفر های خود تهیه کنید و اگر می خواهید به مقصد خود زودتر برسید خطوط هوایی بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای سفرهای خود استفاده کنید ولی بعضی از ایرلاین ها از نظر کیفیت پروازی دارای رتبه های بالایی می باشند و می توانید از این ایرلاین های برای سفرهای مهم و کاری خود استفاده کنید بعد از آن باید به فکر رزرو بلیط هواپیما باشید که یکی مهم ترین بخش های سفر شما می باشد.

سفر، تجربه ای بسیار عالی که انسان را به پختگی می رساند. به هر کجا و با هر وسیله که به مسافرت بروید، با هر کسی که این تجربه را سهیم باشید، خاطرات آن تا پایان عمر با شما همراه خواهد بود.

برای اینکه بلیط هواپیمای خود را ارزان تر و در شرایط بهتری خریداری کنید باید زمان مناسب برای خرید بلیت خود را انتخاب نمایید تا با گرانی و دیگر مشکلاتی که ممکن است برای خرید شما شکل بگیرید مواجه نشوید و بلیط هواپیمای خود را در زمان مناسبی خریداری کرده باشید بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما عصرهای سه شنبه می باشد.

یکی از مواردی که باعث می شود مسافرت آنچنان که می خواهیم نباشد، خطراتی است که ممکن است با آن ها رو به رو شویم. بر خلاف آن چه به نظر می رسد سفر هوایی یکی از کم خطر ترین راه های سفر کردن است.

به هر حال در هر لحظه از زندگی خطر در کمین است و با اقدامات امنیتی می توان با آن ها مقابله کرد. در زمینه سفر هوایی نیز انتخاب یک ایرلاین امن و مناسب بهترین کمک کننده خواهد بود.

در ادامه با برترین ایرلاین های جهان که در سال ۲۰۱۸ توسط سایت AirlineRatings.com از بین ۴۰۹ شرکت هوایی بررسی شده معرفی شده اند، آشنا می شویم.

یکی از مهم ترین مواردی که باید در مورد بلیط هوایپما بدانید این است که باید تاریخ هایی که ممکن است برای شما مناسب باشد را مورد جستجو قرار دهید واین مطلبی زمانی مهم می شود که شما زمانی قطعی را برای مسافرت خود مد نظر ندارید و در هر صورت می خواهید مسافرت کنید و در این حالت می توانید بهترین ایرلاین را نیز برای خود در نظر بگیرید.

خطوط هوایی آلاسکا

این ایرلاین که توسط شرکت تحقیقاتی J. D. Power در سیاتل آمریکا از ۱۰ سال پیش راه اندازی شده است، توانسته تا امتیاز بالایی از نظر میزان رضایت مشتریان به دست آورد.

خطوط هوایی آل نیپون

این ایرلاین بزرگ ترین شرکت هوایی کشور ژاپن است و از سال ۲۰۱۸ میلادی اینترنت رایگان را برای پرواز های داخلی ارائه نمود.

خطوط هوایی امارات متحده عربی، دبی

این ایرلاین با گسترش شبکه هوایی خود به ۱۵۶ مقصد بار دیگر توانست در لیست امن ترین خطوط هوایی جهان قرار گیرد.

ایرلاین کانتاس

 این ایرلاین استرالیایی طی ۴ سال متوالی به عنوان یکی از ایرلاین های امن جهان برگزیده شده است. این ایرلاین در طول ۶ دهه گذشته همواره سعی در ارائه پرواز هایی امن داشته و موفق به کسب امتیاز های بالایی در فاکتور های مختلف مربوط به امنیت شده است.

شرکت هواپیمایی نیوزلند

همان گونه که از اسمش پیدا است، این شرکت متعلق به کشور نیوزلند است و عنوان بزرگ ترین شرکت هوایی این کشور را نیز توانسته از آن خود کند.

خطوط هوایی بریتیش

این خطوط همواره تلاش بسیاریی برای برقراری امنیت پرواز های خود انجام داده است به طوری که با وجود مشکلات کامپیوتری که منجر به تاخیر پروازی بسیار و ضرر میلیون ها دلاری شد، هنوز یکی از خطوط هوایی امن جهان به شمار می رود.

شرکت هواپیمایی اتحاد امارات متحده عربی

این شرکت همواره سعی در جذب مشتری دارد و ارائه خدمات مسافرتی با کیفیت یکی از کار هایی است که برای رسیدن به این هدف انجام می دهد. برای مثال، این شرکت به مسافران خود این امکان را می دهد تا در طول سفر خود آثار هنری و یا الماس و جواهرات خریداری نمایند.

اگرچه این ایرلاین جزو گران ترین ایرلاین ها محسوب می شود، اما با رائه خدمات با کلاس و منحصر به فرد و امنیت بالای پرواز جزو برترین ایرلاین ها نیز قرار می گیرد.

فین ایر

این شرکت هوایی امن متعلق به کشور فنلاند است. در سال ۲۰۱۴ میلادی با ساخت یک سونا در سالن انتظار خصوصی در فرودگاه هلیسنکی توانست تا مسافران زیادی را به خود جذب نماید.

شرکت هواپیمایی کاتای پاسیفیک

جالب است بدانید این شرکت حمل و نقل آسیایی با ارائه پرواز های منظم و امن توانسته است تا هر ساله یکی از شرکت های هوایی موجود در لیست این سایت باشد.

خطوط هوایی آوا

علاوه بر قرار گیری در لیست شرکت هوای امن جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی، کسب مقام اول جهان از نظر تمیزی و راحتی کلاس بیزینس در سال ۲۰۱۷ میلادی از موفقیت های بالای این شرکت تایوانی محسوب می شود.

خطوط هوایی هاینان چین

علاوه بر توجه بالا به امنیت، این شرکت به خلاقیت نیز اهمیت زیادی می دهد. برای مثال، لباس های خدمه در سال ۲۰۱۷ را طراح معروف چینی، لورنسسو طراحی نموده است.

خطوط هوایی هاوایی

با گذشت بیش از ۹۰ سال از شروع به کار این شرکت و پیشرفت های چشمگیر، قرار گیری در جمع بزرگ ترین ایرلاین های جهان خارج از انتظار نیست.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

این شرکت آلمانی که پس از شرکت رایان ایر ایرلند توانسته در جایگاه دوم بزرگ ترین شرکت هواپیمایی اروپا قرار گیرد نیز در این لیست دیده می شود.

خطوط هوایی ژاپن

این شرکت ژاپنی که دفتر مرکزی اش در توکیو است، پرچم کشورش را  نیز حمل می کند.

شرکت هوایی رویال جوردانیان

این ایرلاین اردنی در سال ۱۹۶۳ میلادی کار خود را آغاز نموده است و هم اکنون توانسته تا تعداد پرواز های خود را به ۵۰۰ پرواز در هر هفته به مقصد های مختلف در جهان برساند.

شرکت هواپیمایی KLM

قدیمی ترین شرکت هواپیمایی جهان است که در سال ۱۹۱۹ میلادی کار خود را در کشور هلند آغاز نمود.

خطوط هوایی سنگاپور

 این شرکت موفق شده است تا همیشه جزو یکی از نام های این لیست باشد. علاوه بر آن در زمینه ارائه خدمات وکیفیت نیز توانسته تا جایزه های متنوعی را به دست آورد.

ویرجین آتلانتیک

بیشتر مقصد های این شرکت بریتانیایی آمریکا، کارائیب و مکزیک است.

یکی از مواردی که ممکن است شما به عنوان مسافر با آم رو به رو شوید این است که می خواهید در زمان کمی بلیط ارزان قیمت هواپیما خریداری کنید یکی از راه هایی که می توانید بلیط هواپیما ارزان قیمت خریداری کنید این است برای خرید بلیط هوایپما خود روز یا هفته ی خاصی را در نظر نگیرید ما به شما پیشنهاد می کنیم که کل ماه را برای خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت در نظر بگیرید.

 

تهیه شده در استودیو تولید محتوا: آژانس دیجیتال مارکتینگ آویژه

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا