تلفن همراه

چرا اکنون بهترین زمان برای فروش آیفون است؟

بهترین فروش آیفون

اگر اپلی هستید باید در جریان رویداد آتی این شرکت باشید. به زودی قرار است پرچمدار جدید این کمپانی تحت عنوان آیفون ۸ معرفی شود. طبق تجربه معرفی آیفون جدید باعث افت قیمت زیاد آیفونهای قدیمی میشود لذا اگر در فکر فروش گوشی اپلی خود هستید، بجنبید که وقت کم است!

۰

اگر دارنده آیفون هستید و به هر دلیلی قصد فروش آن را دارید، اکنون بهترین زمان برای اینکار است. همانطور که در جریان هستید زمان زیادی تا معرفی آیفون جدید باقی‌ نمانده است. اپل قرار است به زودی از محصول جدید خود یعنی آیفون ۸ رونمایی کند. تجربه نشان داده است هر زمانی کمپانی اپل آیفون جدید معرفی میکند، محصولات پیشین افت قیمت زیادی پیدا میکنند طوری که در برخی موارد حتی قیمت تا ۱۰۰ دلار نیز کاهش داشته است.

برخلاف گوشیهای اندرویدی که تنوع بالایی دارند، معدود بودن مدلهای آیفون در بازار سبب میشود تا چنین رویدادهایی به صورت واضحی تاثیر خود بر قیمت فروش را نشان دهد. پس بهتر است هر چه زودتر دست به کار شده و قبل از اینکه پس‌لرزه‌های مالی آیفون به کشورمان برسد گوشی خود را با قیمت مناسبی به فروش برسانید. البته تا زمان معرفی آیفون ۸ به فکر یک گوشی جایگزین باشید. این را هم بدانید که طبق شنیده‌ها آیفون ۸ گرانترین آیفون شرکت اپل خواهد بود.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا