گجت‌ها

جالب‌ترین لوازم جانبی تلفن همراه در CES 2018 ؛ از اسکنرهای پوستی تا هواپیماهای سلفی گیر

لوازم جانبی CES 2018

هرچند که CES بیشتر در جهت راه اندازی محصولات بزرگ شناخته می شود، اما در این نمایشگاه چند تن از تولید کنندگان لوازم جانبی هستند که جدیدترین محصولات خود را ارائه داده اند. ما سالن های CES 2018 را وجب به وجب گشته ایم، و به دنبال بهترین لوازم جانبی موبایل بودیم. در اینجا چند مورد از جالب ترین آنها را برای شما آورده اییم.

۰

نمایشگاه “سی ئی اس” CES 2018 در سوپرایز کردن انسان همیشه خوب عمل می کند. در نمایشگاه “CES 2018” چیزهای استثنایی و خاص، از تلویزیون های “roll-up” گرفته تا ربات های خواب وجود دارد. هرچند که CES 2018 بیشتر در جهت راه اندازی محصولات بزرگ شناخته می شود، اما در این نمایشگاه تعداد زیادی از تولید کنندگان لوازم جانبی هستند که جدیدترین محصولات خود را ارائه داده اند. ما سالن های CES 2018 را وجب به وجب گشته ایم، و به دنبال بهترین لوازم جانبی موبایل بودیم. در اینجا چند مورد از جالب ترین آنها را برای شما آورده اییم.

Neutrogena Skin360

حسگر پوستی

حسگر پوستی

از انواع  لوازم کاربردی- بهداشتی شرکت لورئال ( L’Oréal) تا ماسک های پیشرفته مخصوص صورت شرکت “فورئو” (Foreo)، همه این فناوری های زیبا را می توانید در مکانی بزرگ به نام سی ئی اس ۲۰۱۸ مشاهده کنید. با این حال، “Neutrogena Skin360” یکی از هیجان انگیز ترین لوازم جانبی زیبا بود که ما آن را مشاهده کردیم. این وسیله به گوشی متصل می شود و پوست را آنالیز می کند. Skin360 می تواند اندازه منافذ، رطوبت، و کیفیت پوست را بررسی کند. با Skin360، شما به راحتی می توانید بفهمید که چگونه تغییرات کوچک، مانند نوشیدن آب بیشتر، روی پوست شما تاثیر می گذارد. Neutrogena Skin360 به احتمال فراوان در تابستان در فروشگاه ها عرضه خواهد شد. و قیمت آن ۵۰ دلار می باشد.

Selfly

سلفی گیر پرنده

سلفی گیر پرنده

اگر شما به دنبال یک وسیله با حال برای سلفی گرفتن هستید، ممکن است الان یک پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) “سلف فلای”، درست بالای سر شما باشد. “سلف فلای” در واقع تلفنی متشکل از یک هواپیمای بدون سرنشین، مجهز به دوربینی خودکار و قابل جدا شدن است، و به گونه ایی طراحی شده که شما به راحتی می توانید آن را همه جا با خودتان حمل کنید و در هر زمان از خود سلفی های جذاب بگیرید. شما هم اکنون می توانید پیش سفارش خود را برای این دستگاه که در ماه فوریه روانه بازار می شود، ثبت کنید. قیمت آن هم از ۱۰۹ دلار آغاز می شود.

Osmo Mobile 2

پایه نگه دارنده دوربین

پایه نگه دارنده دوربین

پایه نگهدارنده “Osmo Mobile 2” پیشرفت های زیادی نسبت به مدل سال گذشته خود کرده است. برای شروع، عمر باتری در مدل “Osmo Mobile 2” به بیش از سه برابر رسیده و ۱۵ ساعت می باشد. Osmo Mobile 2 همچنین کنترل زوم، ردیابی فعال و چندین حالت مختلف از قبیل hyperlapse و حرکت آهسته را ارائه می دهد. بهترین قسمت ماجرا در موردOsmo Mobile 2 این است که حدود ۵۰ دلار ارزانتر از نسخه قبلی خود  با قیمت ۱۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

Catalyst Case for Apple AirPods

محفظه لوازم جانبی

محفظه لوازم جانبی

گاهی اوقات این ساده ترین لوازم جانبی همراه هستند که توجه ما را به خود جلب می کنند. نمونه بارز آن “Catalyst Case for Apple AirPods” می باشد. Case Catalyst، محفظه ایی ضد آب و ضد ضربه برای AirPods است. این محفظه از نوعی سیلیکون با کیفیت عالی ساخته شده و دارای یک کارابین (حلقه فلزی) قابل برداشت است، بنابراین شما به آسانی می توانید آن را به کوله پشتی خود متصل کنید. این محفظه تنها ۲۵ دلار قیمت دارد.

PopSockets Car Vent Mount

وسیله ایی که موبایل را ثابت نگه می دارد

وسیله ایی که موبایل را ثابت نگه می دارد

اگر بخواهیم در مورد سادگی صحبت کنیم، فکر میکنم “PopSockets Car Vent Mount” یک موضوع خوب باشد. این پایه پلاستیکی به راحتی به منافذ ماشین شما متصل می شود، و گوشی شما را به طور ثابت نگه می دارد. در حالی که بسیاری از این پایه ها برای نگه داری گوشی های هوشمند وجود دارد، که معمولا مانند PopSockets  گوشی های شما را نگه نمی دارند. “PopSockets Car Vent Mount” در هفته های آتی با ۱۰ دلار در دسترس خواهد بود.

iMate

دستگاه چند کاره iMate

دستگاه چند کاره iMate

اجازه ندهید یک نام فراموش شده شما را فریب دهد، iMate یکی از لوازم جانبی مورد علاقه ما از CES 2018، به خاطر تنوع کارآیی آن است. این یک شارژر، پشتیبان گیر باتری و سیستم چند منظوره قابل حمل است. از آنجا که iMate از پورت های Type-C برای انتقال انرژی استفاده می کند، به سرعت می تواند گوشی های، iPad یا MacBook را شارژ کند. iMate حتی دارای یک پایه شارژ همراه برای ساعت اپل است، بنابراین شما هرگز نباید نگران تمام شدن شارژ هر یک از دستگاه های خود باشید. نحوه دسترسی و قیمت iMate در آینده اعلام خواهد شد.

منع: DIGITAL TRENDS

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا