معرفی اپ

بهترین های اپ استور در سال ۲۰۱۷ ! (برترین اپ، بازی، موزیک، فیلم و سریال)

بهترین های اپ استور در سال ۲۰۱۷

در این پست نگاهی خواهیم داشت به ۵ عنوانی که در زمینه‌های اپلیکیشن، بازی، آهنگ، فیلم، سریال و کتاب موفق شده‌اند بیشترین دانلود توسط کاربران آیفون و آیپد را در سال ۲۰۱۷ به خود اختصاص دهند.

۰

در این پست نگاهی خواهیم داشت به لیست بهترین های اپ استور در سال ۲۰۱۷ و ۵ عنوانی که در زمینه‌های اپلیکیشن، بازی، آهنگ، فیلم، سریال و کتاب موفق شده‌اند بیشترین دانلود توسط کاربران آیفون و آیپد را در سال ۲۰۱۷ به خود اختصاص دهند. پیش از این در مطلبی از سلسله مطالب ترین های ۲۰۱۷ به معرفی برترین اپ های اپ استور پرداختیم و ۲۰ مورد از محبوبترین اپ های رایگان اپ استور را در سال ۲۰۱۷ معرفی کردیم. در ادامه با بهترین های اپ استور در سال ۲۰۱۷ با نت نوشت همراه باشید:

بیشتر بخوانید: ۱۰ اپ برتر اپ استور در سه ماه اول سال ۲۰۱۸

بهترین های اپ استور در سال ۲۰۱۷

برنامه

بازی

بیشتر بخوانید: برترین اپ های آیفون و آیپد در سال ۲۰۱۷ توسط اپل معرفی شد! ترین‌های ۲۰۱۷

آهنگ

فیلم

سریال

بیشتر بخوانید: برترین اپ های اپل در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند!

کتاب (علمی)

کتاب (غیرعلمی)

بیشتر بخوانید: برترین اپ های اندرویدی برای پیگیری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

حقیقت این است که برخلاف لیست اندرویدی های گوگل ، میتوانیم بگوییم که در لیست بهترین های اپ استور در سال ۲۰۱۷ ، هیچ گونه شگفتی را شاهد نیستیم. همانگونه که مشخص است، برنامه‌های رسانه اجتماعی، محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در میان کاربران اپل بوده است. با این وجود، جالب توجه است که اسنپ چت و بیتموجی توانسته‌اند در صدر این لیست قرار بگیرند.

در بخش بازی در بهترین های اپ استور در سال ۲۰۱۷  نیز، عنوان محبوب سوپرماریو در جایگاه اول قرار گرفته است تا نشان دهد که علاوه بر محبوبیت در میان کاربران اندرویدی، در میان کاربران ios نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

بازی سوپرماریو

بازی سوپرماریو

در بخش موزیک از بهترین های اپ استور در سال ۲۰۱۷ نیز، موزیک خوانده شده توسط Ed Sheeran محبوب‌ترین عنوان در میان کاربران بوده است. نکته جالب توجه در میان فیلم‌ها این است که هر فیلمی که “جنس مؤنث” نقشی محوری در آن بر عهده داشته است، توانسته در این لیست قرار بگیرد! همانگونه که پیش از این نیز انتظار داشتیم، “بازی تاج و تخت” جایگاه اول را به خود اختصاص داده و پس از آن “تئوری بیگ بنگ” بالاتر از “ریک و مورتی” قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: برترین اپ های اندروید ۲۰۱۸ که برای جایزه Google Play نامزد شده اند.

سریال بازی تاج و تخت

سریال بازی تاج و تخت

بخش کتاب در لیست بهترین های اپ استور در سال ۲۰۱۷ را باید به دو زیرمجموعه علمی و غیرعلمی تقسیم کنیم. در بخش علمی کتاب Camino Island نوشته John Grisham در جایگاه اول قرار گرفته است. همچنین در بخش غیرعلمی نیز Hillbilly Elegy نوشته J.D. Vance جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

برای مشاهده سایر ترین های سال ۲۰۱۷ اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین های گوگل پلی در سال ۲۰۱۷ (برترین اپ، بازی، موزیک، فیلم و سریال)

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا