اخبار تکنولوژی

تعطیلات کریسمس را در هتل ایستگاه فضایی بین المللی بگذرانید !!

هتل ایستگاه فضایی بین المللی

به گزارش Popular Mechanics کشور روسیه به دنبال ساخت هتل لوکسی در خارج جو زمین و دقیقا در ایستگاه فضایی بین المللی است. هزینه اقامت در هتل ایستگاه فضایی بین المللی چیزی معادل با ۴۰ میلیون دلار برای هر نفر است!

۰

با ۴۰ میلیون دلار، شما می توانید خیلی لوکس در هتل ایستگاه فضایی بین المللی وقت بگذرانید!

به گزارش Popular Mechanics کشور روسیه به دنبال ساخت هتل لوکسی در خارج جو زمین و دقیقا در ایستگاه فضایی بین المللی است. هزینه اقامت در هتل ایستگاه فضایی بین المللی چیزی معادل با ۴۰ میلیون دلار برای هر نفر است!

این هتل که قرار است در ایستگاه فضایی بین المللی مستقر شود، زوایا و ویو های بسیار نفس گیری دارد. خبر خوب این است که اگر ۲۰ میلیون دلار به این مبلغ اضافه کنید می‌توانید از خدمات گشت در فضا نیز بهره ببرید که با همراهی یک فضانورد حرفه ای انجام می‌شود!

در حالی که گردشگری فضایی ایده جدیدی نیست، ولی ساخت یک هتل تمام عیار پیش از این مطرح نشده بود و تمرکز شرکت ها بر روی آسان ساختن انتقال انسان به فضا است ولی اگر شما شوق فضانوردی را دارید شرکت فضایی روسیه برای تحقق آرزوی شما آماده است.

همانطور که در گزارش Popular Mechanics آمده، امکانات پیشنهادی شامل یک مجموعه لوکس با پنجره های بزرگ، امکانات بهداشت شخصی، تجهیزات ورزشی و از همه مهمتر Wi-Fi می باشد. در این روز ها اگر شما نتوانید تجربه خودتان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید این سفر و اتفاقاتش چندان لطفی نخواهد داشت!

البته، منطق پشت هتل ایستگاه فضایی بین المللی فقط برای سرگرمی و بازی نیست. ظاهرا، هزینه گردشگری فضایی ممکن است بتواند به روس ها برای پرداختن به یک ماژول دیگر برای افزودن به ایستگاه فضایی بین المللی کمک کند. پیمانکار فضایی روسیه، RKK Energia، در حال ساخت نخستین پیمانگاری است که دانشمندان یک ایستگاه آزمایشی و آزمایشگاهی را برای انجام آزمایشات فراهم می کنند.

منافع این هتل به هر کجا که قرار است برسد، برسد. روسیه باید عجله کند و هرچه زود تر تا قبل از سال ۲۰۲۸ این هتل را راه اندازی کند چراکه گردشگرهای پولدار برای رفتن به فضا، زیاد صبرنخواهند کرد، هرچند که پیمانکار این پروژه اعلام کرده که برای ساخت این هتل نیاز به دریافت هزینه از ۱۲ مسافر را دارد که مبلغی معادل با  ۴،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰  است!!

این مبلغ پیش پرداخت مبلغی غیرقابل تصور است!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا