تکنولوژی

تغییر برای موفقیت؛ این ۱۰ شرکت محصولات قدیمی را با ظاهری جدید بهتر می فروشند!

تغییرات

عامل موفقیت برخی از تجارت‌‎های قابل توجه در چند سال اخیر، نه ارائه یک محصول جدید بوده و نه یک ایده جدید، بلکه آن‌ها یک محصول قدیمی دوست داشتنی (یا پر استفاده) را با اعمال تغییرات تازه و جذاب دوباره عرضه کرده‌اند.

۰

عامل موفقیت برخی از تجارت‌‎های قابل توجه در چند سال اخیر، نه ارائه یک محصول جدید بوده و نه یک ایده جدید، بلکه آن‌ها یک محصول قدیمی دوست داشتنی (یا پر استفاده) را با اعمال تغییرات تازه و جذاب دوباره عرضه کرده‌اند.

چگونه برندهای نوستالژی، با تکنولوژی مدرن آمیخته می‌شوند و خدمات یا محصولاتی موفق را ارائه می‌دهند؟ پاسخ این سوال را از ده شرکت پیشگام در شورای کارآفرینان جوان پرسیده‌ شده که پاسخ‌های آن‌ها در این مطلب به تشریح آمده است.

 

Nest

Nest با موفقیت توانست تغییرات اساسی در صنعت کساد ترموستات ایجاد کند. آن‌ها به شکایت‌ها و درخواست‌های مردم توجه کردند و در همین راستا تغییراتی را اعمال کردند. وقتی اقدام شما در مسیر خواست عموم باشد و روش مناسب به کار ببرید، موفق خواهید شد.

 

Nintendo

Pokemon Go یک مثال فوق‌العاده است برای بازگشت دوباره Nintendo و بازسازی خود از طریق یک بازی پیشرفته که علاقه مندان به بازی را در همه سنین و هر جنسیتی سرگرم کرد. Pokemon Go  ویژگی‌های واقعیت مجازی، کاربرد عوامل بازی و تجارت را در مقیاسی که هرگز صورت نگرفته بود، با چنین دقتی در هم آمیخت. دلیل موفقیت Nintendo اجرای خوب زمانبندی بود.

 

Snapchat

Snapchat در نسل جدید خود امکان اشتراک گذاری عکس را ارائه کرد و جذابیت حقیقی در عکس‌ها و برقراری ارتباط به واسطه عکس را فراهم نمود. موفقیت آن‌ها به خاطر ترکیب ویژگی‌های اجتماعی و افزودن روش‌هایی برای ویرایش عکس‌ها و سرگرم کردن مخاطبان بود. همچنین مفهوم اشتراک گذاری عکس در قالب دیجیتال را ارائه کردند و آن را تعاملی ساختند.

 

Slack

چت روم‌های اینترنتی بسیار فراگیر بودند و در گذشته تنها کاری که در آن صورت می‌گرفت پرسیدن سن، جنسیت و محل زندگی (ASL) بود. Slack بعد از انجام تغییرات، چت روم‌هایی را آورد که پربارتر بودند. امروزه به سختی شرکتی را پیدا می‌کنید که از Slack استفاده نمی‌کند.

 

Polaroid

دوربین‌های Polaroid معمولا زشت و نامناسب بودند. بعد از دیجیتالی شدن دوربین‌ها، به نظر نمی‌رسید این شرکت آینده‌ای داشته باشد. اما با تغییرات جدید دوربین‌‌های جذاب و محبوب ارائه شدند که در بین زیبا‌ترین‌ها قرار گرفتند.

 

Unwelcome Greeting

تیمی که پشت Unwelcom Greeting بودند نیز می‌دانستند که کارت تبریک‌های مرسوم، بسیار کسل‌کننده هستند. آن‌ها دریافتند که راه‌های بهتری برای تبریک گفتن به یک دوست و یا به اشتراک گذاشتن یک یادداشت جالب وجود دارد و حالا کارت‌های تبریک آن‌ها از محبوبیت زیادی نزد مشتریان برخوردار است.

 

Dollar Shave Club

Dollar Shave Club امکان خرید ماشین‌های ریش‌تراش را با قیمتی پایین‌تر فراهم کرد و سبکی خاص را ارائه داد. این شرکت به خاطر نوآوری‌اش در تبلیغات موفق بود، اما موفقیت اصلی بعد از تغییرات اساسی و ارزان‌تر شدن و کاربردی‌تر شدن محصولات صورت گرفت.

 

Go Pro

Go Pro یک محصول قدیمی و یک دوربین با کیفیت بود که بعد از اعمال تغییرات جذاب‌تر شد و جایگاه ویژه‌ای نزد مشتریان به دست آورد و یک دسته‌بندی جدید برای خود ایجاد کرد.

 

Netflix

یکی از بنیادهای صنعت سرگرمی خانگی که اساس مغازه‌های اجاره DVD از آن شکل گرفت. سپس Netflix ایجاد شد و در ادامه به جای اجاره دادن DVD فیلم، خدمات استریم را ارائه کرد.

 

Adidas

Adidas از رشد علاقه مردم به تجهیزات و البسه ورزشی بهره زیادی برد. اشخصا و تیم‌های ورزشی مشهوری که از لباس‌های Adidas استفاده کردند، این برند را به صدر رساندند.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا