اخبار تکنولوژی

تقویم Google و تناسب اندام؛ از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در تقویم گوگل!

Google
۰

ویژگی Goals در Google Calander

گوگل در سال گذشته یک ویژگی جدید برای Google Calendar ارائه کرد که به شما اجازه می‌داد به آسانی برنامه‌ریزی کنید و به دنبال اهدافی که برای خود در نظر گرفته‌اید باشید. درست در زمانی هستیم که مردم کم‌کم اهداف سال جدیدشان را فراموش می‌کنند وگوگل همین امروز از به‌روزرسانی جدیدی برای Google Calander خبر داد که سبب ارتباط با Google Fit و Apple Health در راستای اهداف تناسب اندام می‌شود.

زمانی که به هدف مورد نظر برسید، بخش مورد نظر در تقویم گوگل به صورت خودکار تیک می‌خورد. همچنین گوگل این امکان را به شما می‌دهد که با بررسی اهداف تناسب اندام خود ببینید تا کنون تا چه اندازه به اهداف خود رسیده‌اید.

 

 

گوگل همچنین برای هوشمندسازی هرچه بیشتر این سرویس تلاش کرده‌است. به طور مثال اگر متوجه شود که شما هدفتان دویدن روزانه، هر روز صبح راس ساعت ۵ است، اما مشاهده کند که هرگز قبل از ساعت ۷ شروع به دویدن نکرده‌اید، خود به خود برنامه‌ریزی فعالیت شما را اصلاح می‌کند.

این که گوگل دیگر خدمات را به مرور با بخش اهداف ادغام خواهد کرد، اما رسیدن به تناسب اندام‌ نیاز واضحی بود که شروع این ادغام از آن صورت گرفت. علاقه‌مندان به تناسب اندام همیشه حضور دارند و برای استفاده به سخت‌افزار خاصی هم نیاز نیست (به جز یک تلفن هوشمند) و به راحتی می‌توان کار با این سرویس‌ها را از جمله Google Fit شروع کرد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا