رپرتاژ آگهی

توریست‌ها در تهران کدام هتل ها را رزرو می کنند؟

۰

شاید فکر کنید که رزرو هتل تهران از نگاه توریست‌ها و مهمانان این شهر کاملا با امکانات هتل و ستاره‌های هتل های تهران در ارتباط باشد، اما بعضی با خواندن این پست متوجه خواهید شد که اصلا این‌طور نیست و توریست‌های شهر تهران ملاک‌های دیگری برای رزرو هتل شهر تهران انتخاب کرده‌اند.

این علاقه‌مندی و امتیازدهی به هتل های تهران از منبع و مرجع معتبری در جهان، به نام سایت https://www.tripadvisor.com/ به دست آمده و قطعا نتایج آن برای همه حتی کسانی که قصد رزرو هتل در تهران را نیز ندارند، جالب است. حضور و امتیاز بعضی از هتل‌های در این لیست، با این‌که شاید معماری و امکانات ویژه‌ای نداشته باشند، نگاه ویژه مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی را نشان می‌دهد.

در این رتبه‌بندی هتل‌های لوکس و لاکچری تهران نتوانسته‌اند همانند تعداد ستاره‌های خود، سر و گردنی بالاتر از هتل‌هایی با ستاره‌های کم‌تر و حتی هتل آپارتمان‌ها بایستند. دانستن درباره این هتل‌های دوست‌داشتنی از نظر توریست‌های ایرانی یا خارجی خالی از لطف نیست، پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

  • هتل اسکان تهران

شاید حضور این هتل سه ستاره در این رتبه شما را شگفت‌زده کند، شاید حتی تابه‌حال اسم این هتل را هم نشنیده باشید ولی باید بگوییم که امتیاز ۴٫۵ از ۵ این هتل تهران در سایت معتبر TripAdvisor به خوبی نشان می‌دهد که صاحبین و کادر این هتل تمام تلاش خود را برای ساختن خاطره‌ای خوب برای مهمانان انجام داده‌اند. این هتل با قرار گرفتن در خیابان فردوسی و در مرکز شهر دسترسی به امکانات و مکان‌های رفاهی، تفریحی و گردشی را برای مسافران خود مهیا کرده است.

این هتل از امکانات رفاهی فوق‌العاده و خاصی شاید برخوردار نباشد ولی نظرات اکثر توریست‌ها از بهداشت و نظافت عالی و کیفیت مطلوب خدمات‌رسانی و طعم خوب غذاها در این هتل خبر می‌دهد.

رزرو این هتل در تهران قاعدتا شما را راضی و خوشحال خواهد کرد.

  • هتل آپارتمان نیلو تهران

این هتل آپارتمان تهران که در خیابان ونک تهران قرار دارد، موقعیت مناسبی برای مهمانان تجاری است چرا که دسترسی آسان به همه جای شهر را برایشان سهل می‌کند و به بیش‌تر شرکت‌های معتبر در این حوزه بسیار نزدیک است. همین امکانات باعث شده است تا این هتل آپارتمان تهران امتیاز ۴٫۵ از ۵ را کسب کند.

  • هتل گلستان تهران

این هتل شهر تهران نیز با وجود قدیمی بودن توانسته امتیاز ۴٫۵ از ۵ را کسب کند. هتل گلستان با بازسازی فضای داخلی، محیطی آرام و صمیمانه را با داشتن کادری مجرب برای مهمانان خود به ارمغان آورده است. این هتل که در خیابان حافظ واقع است دسترسی بسیار مناسبی به بازار بزرگ تهران، موزه‌ها و کاخ‌های قدیمی تهران دارد و توجه بسیاری از گردشگران را به‌خاطر همین نزدیکی به خود جلب کرده است، البته قیمت مناسب و خدمات باکیفیت را در رزرو هتل نباید از یاد برد.

  • هتل اسپیناس پالاس تهران

می‌شد حدس زد که این هتل اولین مورد از لیست هتل های تهران باشد که مورد علاقه توریست‌هاست، چون بی‌‌اغراق می‌توان آن را لوکس‌ترین هتل تهران نامید. این هتل امتیاز ۴ از ۵ را از آن خود کرده است.

  • هتل پارسیان آزادی تهران

این هتل که با بازسازی مدرن خود به یک هتل شیک و خاص تبدیل شده است نیز دور از ذهن نیست که جز موارد اول لیست باشد. منطقه خوش آب و هوای این هتل نیز هر آدمی را برای رزرو این هتل در تهران وسوسه می‌کند. این هتل نیز همانند هتل اسپیناس پالاس توانسته ۴ امتیاز از ۵ را کسب نماید.

  • هتل فیروزه تهران

این هتل قدیمی که در سال ۱۳۴۷ ساخته شده است و در بافت قدیمی تهران واقع است، با توجه به نزدیکی به اکثر مکان‌های تاریخی و مهم تهران و قیمت مناسب و ارائه خدمات با کیفیت نظر بسیاری از توریست‌ها را برای رزرو هتل فیروزه جلب کرده است. این هتل در شهر تهران توانسته امتیاز ۴ از ۵ را به خود اختصاص دهد.

  • هتل رامتین تهران

هتل رامتین با قرار گرفتن در یکی از خیابان‌های همیشه شلوغ و پر از زندگی تهران، یعنی خیابان ولیعصر(عج) و کمی پایین‌تر از پارک ساعی، حال و هوای خوب و دسترسی آسانی را برای مسافران خود فراهم کرده است. این هتل در تهران به‌خاطر کافه و رستورانش نیز بسیار محبوب و مورد توجه است.

نظرات مثبت بسیاری درباره اقامت خوب و رفاه مناسب در این هتل، توریست‌ها و گردشگران را مشتاق رزرو این هتل در تهران می‌کند.

  • هتل بین‌المللی ایبیس فرودگاه امام خمینی(ره)

این هتل که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی شهر تهران به تازگی میزبان مسافران شده است، به لحاظ قیمت اسکان و اقامت و همچنین سطح خدماتی که ارائه می‌دهد به شدت در زمان کوتاهی مورد توجه مهمانان در بین هتل‌های شهر تهران قرار گرفته است.

این هتل با ارائه خدمات مربوط به معلولین برای اقامت راحت‌تر و آسایش آن‌ها و در نظر گرفتن امکانات ویژه برای آن‌ها در این موضوع تلاشی جدی کرده است. در کل هتل ایبیس توانسته از طرف مسافرانی که اقدام به رزرو این هتل کرده‌اند، امتیاز ۴ از ۵ بگیرد.

 

 

احتمالا شما هم مثل ما بعد از خواندن این مطالب دیدتان به رزرو هتل تهران عوض شده است. همیشه همه چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد، نیست.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا