خودرو

خودروهای آینده؛ فناوری چاپ سه بعدی و خودروهای سفارشی به سلیقه مشتری !!

۰

به تازگی یک استارتاپ خوش ذوق عنوان کرده که قصد دارد، خودروهای جدیدش را با طراحی مشتریان خود تولید کند. Hackrod وعده داده است که “رویکرد سنتی تولید خودرو” را به چالش بکشد و در حال توسعه یک روش نوین می باشد که در آن از نظرات مشتری به عنوان همکار در طراحی خودرو استفاده شود و این شرکت را به تولید نمونه اولیه وسایل نقلیه سفارشی قادر سازد. تا پایان با نت نوشت همراه باشید.

خودروهای آینده؛ طراحی خودروهای سفارشی به سلیقه مشتری به کمک فناوری چاپ سه بعدی!!

La Bandita اولین خودروی تولید هکرود

به سادگی می توان گفت، هکرود می خواهد شما طراح اتوموبیل خودتان باشید. این کار به لطف تکنولوژی چاپ سه بعدی امکان پذیر است که در آن نمونه های اولیه به کمک یک نرم افزار اختصاصی طراحی شده و سپس به صورت سه بعدی چاپ می شوند. این شرکت در ابتدا ویترینی از قالب های از پیش طراحی شده خودرو را به مشتریان پیشنهاد می دهد.

خودروهای آینده؛ طراحی خودروهای سفارشی به سلیقه مشتری به کمک فناوری چاپ سه بعدی!!

هکرود در توصیف رسمی خود در وبسایت سرمایه گذاری مشترک MicroVentures بیان می کند:

[rml_read_more]

“این استارتاپ در حال حاضر اولین تولید کننده خودرو در جهان است که محصولات آن، طراحی شده با فناوری واقعیت مجازی، مهندسی شده توسط هوش مصنوعی، ساخته شده با آخرین تکنولوژی روز و تحویل محصولات توسط زنجیره تامین مدرن می باشد.”

این شرکت معتقد است که خط تولید شرکت های خودرو سازی فعلی در قرن بیستم باقی مانده و از فناوری های قرن جدید بهره ای نبرده است. هنگامی که این تکنولوژی به طور کامل توسعه یابد، مشتریان قادر خواهند بود گزینه های سفارشی خود را انتخاب کنند، و پلت فرم دیجیتالی تکمیل شده را به قسمت “سخت کاری ” مانند تامین اجزا، آنالیز مهندسی و ادغام سخت افزاری ارجاع دهند.

خودروهای آینده؛ طراحی خودروهای سفارشی به سلیقه مشتری به کمک فناوری چاپ سه بعدی!!

رودستر La Bandita اولین خودروی تولید هکرود

در حال حاضر تولیدات این شرکت تنها شامل یک خودروی رودستر خوش استایل به نام La Bandita است که بدنه آن به کمک واقعیت افزوده طراحی شده و شاسی آن با اسکن سه بعدی از یک ماشین مسابقه الگو گرفته شده است.

خودروهای آینده؛ طراحی خودروهای سفارشی به سلیقه مشتری به کمک فناوری چاپ سه بعدی!!

شاسی La Bandita با اسکن سه بعدی از یک ماشین مسابقه الگو گرفته شده است

این شرکت قصد دارد فناوری های نوین و در حال ظهور را در مدلی جدید تجمیع کند و هنگامی که این کار انجام شود، سپس به سوی خودکار سازی وظایف کلیدی مانند مهندسی ساخت و ساز و طراحی هندسه تعلیق پیش می رود و در نهایت استفاده از دیدگاه مشتری را به عنوان طراح وسیله نقلیه، به واقعیت نزدیک تر می کند.

اگر طراحی خودروی شخصی تان رویای کودکی شما می باشد، فرصت را از دست ندهید و برنامه بلند پروازانه Hackrod را بررسی کنید و از طریق کمپین تبلیغاتی این شرکت، آن ها را حمایت نمایید.

منبع: motor1.com

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا