خودرو

این خودروهای برقی را تا سال ۲۰۲۰ در خیابان های شهر خواهید دید!

خودرو برقی
۰

شرکت های خودروسازی در تلاش پیوسته برای ساخت خودروهای برقی مدل های مختلفی را از این نوع خودروها تا سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهند داشت. در زیر به خودروهای برقی ساخته شده توسط شرکت های مختلف میپردازیم.

تسلا مدل ۳

قیمت پایه ی این خودرو ۳۵۰۰۰ دلار میباشد. اما خریداران چنانچه تمایل داشته باشند از تکنولوژی هایی همچون Autopilot و دستیار راننده در Tesla Model 3 بهره ببرند باید ۱۰۰۰ دلار بیشتر هزینه کنند. این خودرو در هر بار شارژ قادر به طی مسافتی معادل ۲۲۰ مایل را داراست.

teslas-model-3

teslas-model-3

تسلا مدل Y

تا کنون اطلاعات کمی از این خودرو به بیرون درز کرده است اما ایلان ماسک مدیر اجرایی تسلا میگوید که در ساخت Tesla Model Y از اجزایی مشابه تسلا ۳ استفاده شده است.

تسلا اطلاعاتی در مورد قیمت این خودرو را منتشر نکرده است، اما به نظر که با تعیین کردن قیمتی رقابتی، سعی در به دست گرفتن بازار انبوه را خواهد داشت.

تسلا مدل Y

تسلا مدل Y

خودرو برقی ولوو

این خودرو در سال ۲۰۱۹ وارد بازار میشود و در هر بار شارژ میتواند ۲۵۰ مایل را طی کند. به گفته ولوو قیمت این خودرو چیزی بین ۳۵ تا ۴۰ هزار دلار میباشد.

خودروی برقی ولوو

خودروی برقی ولوو

فولکس واگن ID

این خودروی آلمانی در هر بار شارژ قادر به طی مسافتی معادل ۲۵۰ تا ۳۰۰ مایل است. دارای حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت بوده و فاصله ی بین ۰ تا ۱۰۰ را در کمتر از ۸ ثانیه طی میکند. این خودرو ۳۰ تا ۳۵ هزار دلار قیمت دارد.

خودروی برقی فولکس واگن

خودروی برقی فولکس واگن

فورد

هنوز اطلاعات خاصی از نام و دیگر ویژگی های این خودرو موجود نیست، اما تنها نکته ی واضحی که فورد در این باره گفته است این است که در هر بار شارژ مسافت ۳۰۰ مایل را طی میکند.

خودروی برقی فورد

خودروی برقی فورد

نیسان Leaf مدل ۲۰۱۸

مدل ۲۰۱۸ این خودرو قادر است در هر بار شارژ ۱۰۰ مایل بیشتر از مدل ۲۰۱۷ را طی کند. یعنی در هر شارژ ۲۰۰ مایل را میپیماید.  ورژن ۲۰۱۷ قیمتی حدود ۳۱هزار دلار را داشت و به نظر مدل ۲۰۱۸ به نسبت قیمتی بالاتر را داشته باشد.

نیسان Leaf 2018

نیسان Leaf 2018

شورلت بولت

در هر بار شارژ قادر به طی مسافت ۲۳۸ مایل است. حداکثر سرعت این خودرو ۱۴۶ کیلومتر بر ساعت است و قیمت آن ۳۷۵۰۰ دلار میباشد.

شورلت بولت

شورلت بولت

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا