اخبار تکنولوژی

دختر ۱۱ ساله هندی جایزه طراحی لوگوی گوگل را از آن خود کرد!

لوگو گوگل

“اگر من می توانم چیزی یاد کسی بدهیم، باید حتما این کار را انجام بدهم!”

۰

روز ۴ نوامبر در کشور هند به عنوان روز کودک شناخته می شود. (اگر تاریخ دقیق این روز در کشور های مختلف برایتان جالب است به ویکیپدیا سری بزنید، چراکه تاریخ این مناسبت در کشور های مختلف متفاوت است!) گوگل به همین مناسبت از لوگویی که توسط دانش آموز کلاس ششم Anvita Telang طراحی شده برای صفحه اصلی اش استفاده خواهد کرد!

جالب است بدانید لوگوی طراحی شده توسط این کودک که در رقابت Doodle4Google شرکت کرده بود تنها در ۱۰ روز ۱۰۰٫۰۰۰ رای دریافت کرد، شعار این دختر خانم هندی ۱۱ ساله که در زیر این لوگو نوشته بود بیشتر جلب توجه می کرد!

لوگو گوگل

“اگر من می توانم چیزی یاد کسی بدهیم، باید حتما این کار را انجام بدهم!”

این دانش آموز با استفاده از المان های زیبایی نظیر آب، درخت، بالن و بادبادک لذت بردن در لحظه و از همه چیز را در لوگوی طراحی شده اش ترسیم کرده است. رقابت هنرمندان در زمینه طراحی لوگو برای گوگل از سال ۲۰۰۹ در کشور هند برگزار می شود و هر ساله با مشارکت تعداد زیادی از دانش آموزان هندی همراه است، بسیاری از دانش اموزان با خلاقیت های دیدنی و هنرمندانه تواسته اند به خوبی از پس طراحی این لوگو ها بر بیایید، نکته جالب اینکه نقطه مشترک تمام آنها روح زندگی، شادی، رقص هندی و رنگارنگ بودن است!

مدیریت گوگل در هند می گوید، بیش از ۵۰ شهر در این رقابت شرکت می کنند و تمامی افراد همه ساله با ایده ها و طراحی های زیبایشان ما را حیرت زده و دلگرم می کنند!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا