آموزشی

با Photos در ویندوز ۱۰ روی شخص مورد نظر در story remix فوکوس کنید!

استوری ریمیکس

مایکروسافت امروز به روز رسانی جدیدی برای اپلیکیشن Photos ویندوز ۱۰ عرضه کرده است. این به روز رسانی امکان فوکوس کردن روی یک شخص خاص در Story Remix را به شما می دهد.

۰

مایکروسافت امروز به روز رسانی جدیدی برای اپلیکیشن Photos ویندوز ۱۰ عرضه کرده است که امکان فوکوس کردن روی یک شخص خاص در Story Remix را به شما می دهد.Story Remix یکی از ویژگی های اپلیکیشن Photos است که در ماه اکتبر با آپدیت Fall Creators ویندوز ۱۰ عرضه شده است و به کاربران اجازه می دهد تا مجموعه ای از عکس ها و ویدیوها را به صورت خودکار میکس کنند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ راه ساده برای افزایش سرعت ویندوز ۱۰

اکنون کاربران می توانند ستاره (ُstar) فیلم را انتخاب کنند. Story Remix کلیپ ها را با فوکوس روی شخص مورد نظر به وجود می آورد، بنابراین شما می توانید “روی تصویر فرزند خود در یک مونتاژ بازی فوتبال فوکوس و سپس آن را دنبال کنید، یا دوستتان را در فیلم روز تولدش هایلایت کنید”.

بیشتر بخوانید: پشتیبان گیری در ویندوز ۱۰ را حرفه‌ای بیاموزید!

برای استفاده از این ویژگی جدید، یک ویدیو را به همان شیوه ای که شما به طور معمول انجام می دهید، ریمیکس کنید. تصاویر و فیلم هایی را که می خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید، سپس Remix it for me را انتخاب و یک استوری که دوست دارید انتخاب کنید. پس از انجام این کار، از دکمه Choose a star استفاده کنید تا ریمیکس روی فرد مورد نظر فوکوس می کند.

به روز رسانی Photos در حال حاضر موجود می باشد و شما برای استفاده از آن باید آپدیت Fall Creators ویندوز ۱۰ را دریافت کرده باشید. برای به روز رسانی اپلیکیشن خود از طریق store نیز، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: مشکل کندی ویندوز ۱۰ را اینگونه برطرف کنیم؟

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت USB بوتیبل برای سیستم عامل‌های دسکتاپ!

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از تایم لاین ویندوز ۱۰ ؛ سبک جدید کار با ویندوز در راه است!

بیشتر بخوانید: منتظر این ویژگی های Photos در ویندوز ۱۰ باشید!

بیشتر بخوانید: چگونه کدک ها را در ویندوز ۱۰ نصب و حذف کنیم؟

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا