تلفن همراه

و iOS 10 وارد می شود؛ قبل از نصب iOS 10 توجه داشته باشید که …

راهنمای نصب iOS 10

طبق آخرین اخبار منتشر شده iOS 10 از چهارشنبه شب، یعنی شب گذشته در اختیار کاربران قرار گرفته و تنها کافی است برای بروز شدن دستگاهتان به اینترنت منتصل باشید، آپدیت به نسخه ۱۰ رایگان بوده و نیازی به اتصال دستگاه شما به کامپیوتر نیست و به صورت اتوماتیک توسط دستگاه های اپلی این بروز رسانی دانلود و پس از تایید کاربر بر روی دستگاه نصب خواهد شد.

۰

هفته پیش بود اپل در رویدادی که بدون شک اخبارش را در رسانه های مختلف پیگیری کرده اید، از آیفون ۷، اپل واچ ۲ و امکانات و لوازم جانبی تازه برای iPhone 7 رونمایی کرد. طی این کنفرانس اپل به کاربرانش وعده بروز رسانی هر چع سریعتر به iOS 10 را داد که از قضا این اتفاق از دیشب رقم خورده و تمامی کاربران iOS می توانند دستگاه های خود را به نسخه ۱۰هم از سیستم عامل محبوب این کمپانی بروز کنند.

پیش از این و برای اولین بار اپل در کنفرانس برنامه نویس هایش WWDC ار نسخه دهم از سیستم عامل iOS پرده برداشته بود که پیش از این در نت نوشت با شما به بررسی امکانات این نسخه جدید پرداخته بودیم.

طبق آخرین اخبار منتشر شده iOS 10 از چهارشنبه شب، یعنی شب گذشته در اختیار کاربران قرار گرفته و تنها کافی است برای بروز شدن دستگاهتان به اینترنت منتصل باشید، آپدیت به نسخه ۱۰ رایگان بوده و نیازی به اتصال دستگاه شما به کامپیوتر نیست و به صورت اتوماتیک توسط دستگاه های اپلی این بروز رسانی دانلود و پس از تایید کاربر بر روی دستگاه نصب خواهد شد.

ios10-800x585

کدام دستگاه ها به iOS 10 بروز می شوند؟

تقریبا می توان گفت تمامی دستگاه های کنونی و قابل دسترس از اپل به این بروز رسانی دسترسی خواهند داشت، از Phone 5 گرفته تا  iPhone 7 همگی از چهارشنبه شب در صف بروز رسانی قرار خواهند و با توجه به تعداد بسیار زیاد دستگاه های اپل و بالا رفتن تعداد که هر بار به این تعداد افزوده می شود می توان این بروز رسانی را از یکپارچه ترین و بزرگترین بروز رسانی تاریخ تجهزیات الکترونیکی آن هم به صورت در لحظه خطاب کرد!
iPad Mini 2 تا نسخه چهارم iPad Mini 4 و  iPad نسل چهارم و ,  iPad Air و iPad Air 2 و در نهایت iPad Pro، همگی به iOS 10 بروز خواهند شد.

ios-10-notification-center-cleart-alert-iphone-screenshot-001-1200x803

راهنمای بروز رسانی به iOS 10

توجه داشته باشید حتما قبل از بروز کردن دستگاه از تمامی اطلاعات شخصی خود در iCloud پشتیبان تهیه کنید. با این کار هم بابت از دست رفتن اطاعات روی دستگاه مطمئن خواهید بود و هم بخش عمده قایل های روی دستگاه را می توانید برای سبک تر شدن فضای دخیره سازی حذف کنید. اگر قبل از این iCloud را فعال کرده اید نگران نباشید، عملیات بک آپ گرفتن به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و از تمامی اطلاعات شما یک نسخه بر روی آی کلود ثبت خواهد شد.

همه چیز بستگی به تنظیمات پیشین شما دارد، اگر اعلان دریافت iOS 10 را دریافت نکرده اید احتمالا طی دو سه روز آینده این اعلان را خواهید دید که دستگاه شما نسخه جدید را دانلود کرده و می توانید هم اکنون آن را نصب و یا نصب را به وقتی دیگر موکول کنید.

توجه داشته باشید که در حین بروز راسنی باید دستگاه شما از طریق شارژر به برق متصل باشد، این مورد به خاطر امنیت نصب بوده که مبادا در حین نصب iOS 10 باتری دستگاه هب انتها رسیده و فرآیند نصب دچار وقفه و یا اختلال شود.

توجه داشته باشید که برای دانلود نیازی به تایید شما نیست و در صورت داشتن فضای کافی دستگاه به صورت اتوماتیک اخرین نسخه را دانلود خواهد کرد.

اگر اپلی هستید پیشنهاد می کنیم زیاد عجله نکنید چرا که طی دو سه روز آینده تمامی دستگاه ها به iOS 10 بروز می شوند و اخرین نسخه در اختیار شما هم قرار خواهد گرفت.

امیدواریم از آخرین نسخه از iOS 10 که به گفته همه از هیجان انگیز ترین و کاملترین سیستم عامل های گوشی تلفن همراه است کمال لذت را ببرید.

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    لندنت تکنولوژی روز دنیا

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ at ۱۰:۵۳

    با سلام
    سایت لندنت تکنولوژی رو ز دنیا دارای بخش های متنوع جالب در زمینه تکنولوژی و فناوری
    آدرس سایت : http://landnet.ir

    باتشکر از شما

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا