آموزشی

دانلود برنامه از گوگل پلی ، راهنمای دانلود بدون محدودیت اپ از Google Play

دانلود برنامه از گوگل پلی

در این مطلب با هم به بررسی آسان ترین راه برای دانلود برنامه از گوگل پلی و دسترسی بدون مشکل به Google Play که به عنوان مارکت اصلی برنامه های اندروید توسط گوگل ارائه شده خواهیم پرداخت.

۴+

متاسفانه محدودیت ها و تحریم علی رغم اینکه بسیاری آن را بی فایده می دانند !!! بسیار دست و پا گیر است و مشکلات بسیاری را برای کاربران اینترنتی ایجاد کرده و باید گفت علی رغم محدودیت هایی که کاربران اینترنت از داخل دچار آن هستند (فیلترینگ) محدودیت های خارجی هم برای کاربران ایرانی بسیار آزار دهنده است. در این مطلب راهنمای کاملی برای دانلود برنامه از گوگل پلی را برای شما ارائه خواهیم داد، با نت نوشت همراه باشید.

متاسفانه و یا خوشبختانه همین محدود بودن ها باعث رفع مشکلات و زکاوت بیشتر در کاربران ایرانی شده و شما برای رفع انواع مشکلات چندین و چند راه حل کاربردی خواهید یافت.

بیشتر بخوانید: دلخواه سازی دکمه Home در گوشی های اندرویدی

در این نوبت با هم به بررسی آسان ترین راه برای دانلود برنامه از گوگل پلی و دسترسی بدون مشکل به Google Play که به عنوان مارکت اصلی برنامه های اندروید توسط گوگل ارائه شده خواهیم پرداخت. اگر شما هم به این فروشگاه برای دانلود اپلیکیشنی سر زده باشید متوجه شده اید که دانلود کردن بعضی از اپ ها امکان پذیر نیست و برای کشور ما محدودیت دسترسی قرار گرفته است. نکته قابل اشاره اینکه حتما برای دسترسی باید ip غیر از ایران داشته باشیم تا Google Play امکان دانلود اپ ها را به ما بدهد.

بیشتر بخوانید: ۵ جایگزین Google Play برای دانلود اپ های اندروید

دانلود برنامه از گوگل پلی

مرحله اول 

برای شروع کار و دانلود برنامه از گوگل پلی باید بگوییم که خوشبختانه راه های فراوانی برای گوشی های اندرویدی برای تغییر ip وجود دارد که اکثر کاربرها ندانسته و یا با عنوان فـــیلتــرشـکن آنها را می شناسند. شما با نصب اپ هایی مثل Hotspot Shild و سایفــــون و خیلی های دیگر می توانید با ip های کشور های دیگر در اینترنت شناسایی شوید، (برای دانلود هات اسـپات اینجا کلیک کنید و یا در کانال تلگرام نت نوشت آن را بیابید)

بیشتر بخوانید: ۶ نکته آموزشی developer options , منوی مخفی اندروید!

مرحله دوم

نکته مهمی که باید بعد از تغییر ip مد نظر داشته باشید اینکه هنوز هم Google Play شما را با مشخصات ایران می شناسد برای حل این مشکل هم کافی است دیتای های اپ Google Play Store را پاک کنیم.
برای اینکار ابتدا به Setting گوشی خود بروید و سپس دنبال App Manager بگردید، خب حالا صفحه را به سمت چپ بکشید تا به تب ALL برسید، اکنون در لیست Google Play Store را پیدا کنید:

photo_2015-11-01_22-22-41

طبق تصاویر بعد از پیدا کردن Google Play Store روی آن تپ کنید تا باز شود و در نهایت مثل تصاویر روی گزینه Clear Data تپ کنید.

بیشتر بخوانید: با توانایی های هدفون آیفون آشنا شوید؛ ۱۱ موردی که نمی دانید!

photo_2015-11-01_22-19-56

حالا به آسانی می توانید بدون محدودیت دانلود برنامه از گوگل پلی را آغاز کنید.

سوالی بود در خدمتیم.

بیشتر بخوانید: ۸ ویژگی اندروید ۶ که نمی‌دانید !

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت USB بوت ویندوز ۱۰

بیشتر بخوانید: آموزش ویدیویی حل مکعب روبیک ؛ قهرمان راز سرعت در این بازی را به شما آموزش می‌دهد!

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    علی

    ۲۹ دی ۱۳۹۵ at ۱۹:۳۴

    هکر داری برام ایمیل کنی

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا