بازی

رفع مشکل و راه حل باز کردن بازی PUBG: اجرای پابجی بدون مشکل و فیلتر (آپدیت 30 دی 99)

رفع مشکل و راه حل باز کردن بازی PUBG : اجرای پابجی بدون مشکل و فیلتر
۱۴۳۳+

قطعا یکی از جذاب ترین و اعتیادآورترین بازی های ویدیوی حال حاضر دنیا برای تلفن همراه، بازی PUBGMobile است. می‌توان گفت که هم اکنون تقریبا تمامی گیمرها با این بازی آشنایی کامل دارند، اما متاسفانه چند وقتی است که این بازی برای ایران تحریم شده است. اگر شما هم از طرفداران بازی PUBG پابجی هستید، احتمالا چند ماهی است که در اجرای این بازی جذاب مشکل دارید. شاید برای شما این سوال پیش آمده است که آیا پابجی فیلتر شده است، و یا آیا پابجی تحریم شده است؟ در هر صورت، ما در این مطلب راه حل باز کردن بازی PUBG را به شما آموزش می‌دهیم. در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

نکته‌ی بسیار مهم: پابجی را به هیچ وجه از جایی به غیر از گوگل پلی دانلود نکنید. در غیر این صورت به احتمال بسیار بالا (تقریبا ۱۰۰ درصد!) پس از چند روز دچار مشکل شده و بازی شما از دسترس خارج می شود؛ و یا در به روزرسانی بازی به مشکل برمی خورید. پس اگر موفق به دانلود کردن پابجی از گوگل پلی نشدید، بهتر است تا کلا از خیر این بازی بگذرید!

رفع مشکل عدم اتصال PUBG (آپدیت ۳۰ دی ۱۳۹۹)

حتما این روزها متوجه شده اید که با تغییر DNS هم امکان ورود به بازی نیست، متاسفانه تنها راه چاره استفاده از فیـــلترشکن است که باز هم (متاسفانه) در این بستر آنقدر پینگ ضعیف و بد است که اجرای درست بازی مقدور نیست.

در ادامه باید گفت که پس از تست و بررسی ها مداوم به این نتیجه رسیدیم که راه حل این مشکل هم وجود دارد، یک DNS جدید در ادامه به شما معرفی می کنیم که با کمک آن خواهید توانست با PING خوب وارد بازی شوید:

ابتدا نرم افزار زیر را از پلی استور دانلود کنید: (اینجا کلیک کنید و از گوگل پلی دانلود کنید)

پس از نصب برنامه، وارد قسمت تنظیمات شوید و گزینه های زیر را فعال نمایید:

  • Enable ip v6
  • Check connectivity
  • Debug

سپس در انتهای لیست وارد advanced settings شوید و آن را فعال نمایید. در همان صفحه تیک گزینه custom ports را فعال نمایید.

  • یک بار برنامه را ببندید و سپس دوباره ان را باز کنید
  • بر روی default dnsadresses تپ نمایید
  • در لیست موجود گزینه opendns familyshield را انتخاب نمایید
  • سپس بر روی گزینه start تپ نمایید
  • برنامه را مینیمایز کرده و وارد بازی پابجی شوید

اگر باز هم با ارور منطقه تحریم شده مواجه شدید یک بار گوشی خود را ریست کرده، اپ dns changer را باز کرده و دوباره استارت کنید، سپس وارد بازی شوید.

اگر دی‌ان‌اس opendns familyshield جواب نداد می توانید گزینه verisign را هم امتحان کنید. گزینه های دیگری هم در لیست دی ان اس های این نرم افزار وجود دارند که گاها مشکل شما را مرتفع می نمایند، پس ناامید نشوید و با تغییر dns راهی برای ورود به بازی پیدا نمایید!

 

رفع مشکل اجرای PUBG (آپدیت ۱۲ مهر ۱۳۹۹)

شما می‌توانید با نصب برنامه nextDNS و بدون نیاز به استفاده از فیلترشکن و vpn وارد بازی پابجی شوید. برای این منظور ابتدا اپ nextDNS را از گوگل پلی استور دانلود نموده و نصب نمایید، سپس اپ مذکور را باز کرده و بر روی دکمه‌ای که در وسط صفحه می‌بینید تپ نمایید تا کلمه connected را مشاهده کنید. پس از آن اپ پابجی را باز کرده و بدون مشکل وارد بازی شوید.

راه حل باز کردن بازی PUBG (آپدیت شده در تیر ۹۸)

  1. گوگل پلی استور را باز کنید.
  2. اپ (DSN Changer (not root 3G/WIFI را از قسمت سرچ گوگل پلی پیدا کرده و آن را دانلود کنید.
  3. وارد اپ DSN Changer شده و پس از دادن مجوزهای لازم به آن، از اولین تب آن گزینه cloudflare DNS را انتخاب نمایید (۱٫۱٫۱٫۱).
  4. حال گزینه استارت را انتخاب کنید.
  5. چند ثانیه صبر کنید تا دستگاه کانکت شود.
  6. حال می توانید بازی پابجی را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید! به همین سادگی. این روش در ۹۹ درصد مواقع به خوبی در تبلت ها و گوشی های اندرویدی کار خواهد کرد. همچنین شما می توانید به صورت دستی و یا از دیگر اپ های مشابه، DNS خود را بر روی ۱٫۱٫۱٫۱ تنظیم نمایید.

راه حل باز کردن بازی PUBG (آپدیت شده در بهمن ۹۷)

برای گوشی های اندرویدی، شما می توانید با عوض کردن تنظیمات DSN دستگاه خود، به سادگی تحریم ها را دور بزنید! در ادامه، این روش را به شما توضیح خواهیم داد. خوبی این روش جدید این است که پینگ اینترنت شما در هنگام بازی بدتر نخواهد شد.

  1. گوگل پلی استور را باز کنید.
  2. اپ (DSN Changer (not root 3G/WIFI را از قسمت سرچ گوگل پلی پیدا کرده و آن را دانلود کنید.
  3. وارد اپ DSN Changer شده و پس از دادن مجوزهای لازم به آن، از اولین تب آن گزینه Level3 DSNV را انتخاب نمایید.
  4. حال گزینه استارت را انتخاب کنید.
  5. چند ثانیه صبر کنید تا دستگاه کانکت شود.
  6. حال می توانید بازی پابجی را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید! به همین سادگی. این روش در ۹۹ درصد مواقع به خوبی در تبلت ها و گوشی های اندرویدی کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای اسلحه های پابجی؛ با ویژگی تک تک اسلحه های PUBG آشنا شوید!

می توانید تمامی مراحل بالا را به صورت تصویری از ویدیوی زیر مشاهده بفرمایید: (این ویدیو در نسخه موبایلی وبسایت نمایش داده نمی شود، برای مشاهده ویدیو به نسخه Desktop نت نوشت مراجعه کنید با به کانال آپارات نت نوشت مراجعه کنید.)

بیشتر بخوانید: ضمایم اسلحه در پابجی؛ هر کدام از ضمایم متصل شده بر روی اسلحه‌ی شما چه فایده‌ای دارند؟

راه حل باز کردن بازی PUBG

پیش از ارائه راه حل باز کردن بازی PUBG با توجه به اینکه شرکت سازنده پابجی یعنی Tencent یک شرکت چند ملیتی چینی می‌باشد، امکان تحریم شدن ایران توسط این شرکت خیلی محتمل نیست. از طرفی دیگر تا کنون خبری رسمی مبنی بر فیلتر شدن PUBG توسط عوامل داخلی در ایران منتشر نشده است. همچنین، گزارش ها نشان می‌دهند که اکثر مردم خاورمیانه چند وقتی است که در اجرای بازی پابجی مشکل دارند. پس هنوز به طور دقیق مشخص نیست که عدم اجرای این بازی در ایران به چه دلیلی می‌باشد. اما مهم تر از دلیل قطع شدن PUBG ، راه حل رفع این مشکل می‌باشد که ما برای اولین بار آن را به طور اختصاصی در نت نوشت به شما آموزش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اجرای بازی PUBG بر روی کامپیوتر

اگر کمی در اینترنت راجع به راه حل باز کردن بازی PUBG سرچ کنید، با روش هایی مثل تغییر DNS اینترنت یا استفاده از فیلترشکن برای اجرای بازی پابجی مواجه می‌شوید. ما روش اول یعنی تغییر DNS را بررسی کردیم، ولی متاسفانه باز هم موفق به باز کردن پابجی نشدیم. روش دوم یعنی استفاده از فیلترشکن هم باعث بدتر شدن پینگ بازی شما می‌شود، به طوری که اگر بازی را با فیلترشکن ران کنید، خیلی بعید است که از یک نبرد تن به تن جان سالم به در ببرید! پس برای رفع مشکل اجرا نشدن بازی PUBG چه می‌توان کرد؟

بیشتر بخوانید: بهترین بازی اندروید ۲۰۱۸

حل مشکل تحریم یا فیلتر پابجی

البته تجربه اجرای بازی PUBGMobile بر روی شبکه اپراتورهای مختلف اینترنت و دیتا (مخابرات، همراه اول، ایرانسل و…) متفاوت است، ولی تقریبا هم اکنون تمامی گیمرهای ایرانی برای باز کردن بازی پابجی به مشکل برخورده اند. در حال حاضر وقتی بازی را باز می‌کنیم، قسمتی که در آن می‌توانیم نقشه بازی را تغییر داده و Mode بازی (بازی سریع، بازی تک تیراندازها و غیره) را انتخاب کنیم غیر فعال است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، صفحه اصلی بازی به شکل زیر باز می‌شود و با زدن دکمه شروع بازی هم هیچ اتفاقی نمی افتد! ضمنا شما قادر به تغییر سرورها هم نمی باشید.

بیشتر بخوانید: ۵۰ بازی برتر تاریخ ، بهترین بازی های کامپیوتری دنیا را بشناسید!

باکس موجود در قسمت بالا، سمت راست بازی غیر فعال بوده و دکمه START عمل نمی کند

باکس موجود در قسمت بالا، سمت راست بازی غیر فعال بوده و دکمه START عمل نمی کند

بیشتر بخوانید: مقایسه Fortnite با PUBG : جدال دو بتل رویال در اندروید

حال برای شما از راه حل باز کردن بازی PUBG خواهیم گفت و شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا از بازی خارج شوید، رم گوشی را خالی کرده و تمامی برنامه هایی که در پس زمینه دستگاه اجرا می‌شوند و تمامی برنامه هایی که از اینترنت گوشی استفاده می‌کنند را ببندید.
  2. فیلترشکن خود را فعال کرده و وارد بازی شوید. مطمئن شوید که فیلترشکن شما به خوبی کار می‌کند، زیرا همان طور که می‌دانید، عملکرد فیلترشکن ها مدتی است که با اختلال همراه شده است. برای این منظور می‌توانید اپ thunder vpn را از گوگل پلی دانلود کنید.
  3. پس از باز کردن بازی، شما با صفحه ای مثل صفحه زیر روبه رو می‌شوید. یعنی بازی در حال لود شدن است، اما وارد صفحه اصلی بازی نمی شوید.
    بازی در حال لود شدن است

    بازی در حال لود شدن است

  4. چند لحظه صبر کنید تا با پیغام زیر روبه رو شوید. این پیغام به شما می‌گوید: “سرور پاسخگو نیست. لطفا به صفحه لاگین برگشته و دوباره تلاش کنید.” حال شما ok را انتخاب کنید. بازی دوباره شروع به لود شدن می‌کند و پس از چند ثانیه دوباره همان پیغام قبلی را نمایش می‌دهد.
    نمایش پیغام خطا، وقتی که با فیلترشکن وارد بازی پابجی می‌شوید

    نمایش پیغام خطا، وقتی که با فیلترشکن وارد بازی پابجی می‌شوید

  5. این بار بدون اینکه از بازی خارج شوید، نوار نوتیفیکیشن اندروید را به پایین کشیده و فیلترشکن خود را خاموش کنید. سپس دوباره به صفحه بازی برگشته، گزینه ok را انتخاب کرده و منتظر بمانید. می‌بینید که بازی به سرعت وارد صفحه اصلی شده و دیگر دارای هیچ گونه مشکلی نمی باشد!
    تبریک! شما به سرورهای بازی متصل شده اید!

    تبریک! شما به سرورهای بازی متصل شده اید!

  6. حال شما به راحتی می‌توانید نقشه، تعداد اعضای تیم خود و دیگر حالات بازی را تغییر داده و وارد بازی شوید. پابجی بدون مشکل در اختیار شما می‌باشد.
    تمامی تنظیمات بازی برای شما فعال شده و شما می‌توانید به سرعت و با پینگ عالی، بدون نیاز به فیلترشکن وارد بازی شوید

    تمامی تنظیمات بازی برای شما فعال شده و شما می‌توانید به سرعت و با پینگ عالی، بدون نیاز به فیلترشکن وارد بازی شوید

طبق راه حل باز کردن بازی PUBG شما به همین سادگی موفق به رفع مشکل بازی پابجی شدید! امیدواریم که این مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورت وجود هر گونه مشکل دیگری، با کامنت های خود ما را در جریان بگذارید.

بیشتر بخوانید: دانلود Fortnite برای اندروید و نحوه نصب بر روی دستگاه های سازگار

بیشتر بخوانید: بازی Fortnite موبایل را از دست ندهید! از محبوب‌ترین‌های AppStore

بیشتر بخوانید: ۹ بازی اندرویدی برای گوشی های قدیمی که حتما باید امتحان کنید!

۳۰۲ دیدگاه

302 دیدگاه

  1. Avatar

    ناشناس

    ۵ آذر ۱۳۹۷ at ۱۶:۴۹

    سلام، بازی خیلی خوبیه به شرطی که بشه مشکلات و باگ هاش رو برطرف کرد

    ۱۹+
    • Avatar

      Ehsan

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۸:۴۷

      سلام
      مشکل من در پابجی لطفا جواب بدین
      تا چند ساعت پیش بازی کامل میامد
      ولی الان در همان صفحه اول مپره بیرن
      ۲بارم بازی رو پاک کردم و دوباره دانلود کردم
      ولی بازهم نمیاد چیکار کنم ؟

      تروخدا جواب بدین

      ۵۶+
      • Avatar

        Mo

        ۲۴ مهر ۱۳۹۹ at ۱۱:۴۱

        شما توی متنت میگی این نرم افزار رو دانلود کنید و بدون فیلتر شکن وارد بازی بشید
        مهندس جان خود این نرم افزارت خب فیلتر شکنه
        چرا ملت سرکار میگذاری
        ضمناً با این حال هم وارد بازی نمیشه
        لطفاً دروغ بسه
        ایررررااااااننننننیییب

        ۵۴+
        • Avatar

          ممد

          ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ at ۲۳:۳۸

          اسکل nextDNS اسمش روشه DNS عه فیل بشکن نیس
          شنغلی داپش عاره

          ۳۰+
        • Avatar

          matin

          ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ at ۲۳:۱۶

          فیلتر شکن نیست دی ان اسه و پینگ پاین تری هم میده و اینکه زبان گوشی حتما باید اینگلیسی باشه

          ۱۵+
        • Avatar

          رضا

          ۶ اسفند ۱۳۹۹ at ۱۶:۰۲

          تو چی میگی وقتی اطلاهی نداری.من این روش امتحان کردمعالی بود جواب داد تا زه استاد که میگی این برنامه فیلتر شکنه.این برنامه dnsرو عوض می کنی و فیلترشکن نیست تاجایی که من اطلاع دارم و اینکه بر خلاف همه فیلتر شکن ها این طور برنامه ها نه نت می خورن نه شارژ میخورن نه گوشی داغ می کنن.تازه این من با این برنامه قبلا امتحان کرده بودم وارد نمیشد اما با کار هایی که دوستان تو سایت گفته بودن برا من بازی مشکلش حل شد

          ۸+
        • Avatar

          امیر محمد

          ۳۰ دی ۱۴۰۰ at ۱۱:۴۳

          منظورشون از vpn این که خودشون گفتن نیست vpn های دیگه رو گفتن روشن نکنین
          درضمن مشکل من که حل شد
          تشکر فروان از کسی که این مطلب رو نوشته

          ۱+
      • Avatar

        محمد

        ۸ آذر ۱۳۹۹ at ۱۹:۱۷

        بافیتر شکن
        یا DNSواردشو

        ۱۰+
      • Avatar

        سیما

        ۱۶ دی ۱۳۹۹ at ۰:۴۹

        مال منم اون جوری میشه

        ۱۲+
        • Avatar

          ali

          ۱۷ دی ۱۳۹۹ at ۹:۳۷

          برای من با فیلتر میرم یک چیزی میاره میزنی okاونجای که فیسبوک اینا هست می مونه میزنم ۳۰۰ ثانیه بعد تموم میشه میزنم ۳۰۰ ثانیه همینطوری

          ۱۳+
          • Avatar

            علیرضا

            ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ at ۱:۴۲

            آره مال منم همین طوری هست

            ۴+
        • Avatar

          داوود

          ۹ بهمن ۱۳۹۹ at ۷:۰۰

          من تمام مراحل رو رفتم و دی ان اس کار کرد.و با دی ان اس تونستم برم بازی. حداقل اینجوری با دی ان اس باتری کمتری مصرف میشه تا با قیلتر شکنو قرار نیست همه اپها تونل بشه.
          ولی اگه بدون فیلتر شکن و دی ان اس هم بشه وارد بازی شد،عالی میشه.
          من فقط برای پایین اومدن پینگ از دی ان اس استفاده میکنم.
          اونی هم که پینگش خوبه و میخواد بدون دی ان اس بیاد،مشکل خودشه و باید بگرده مشکلشو پیدا کنه

          ۳+
      • Avatar

        ارشاد

        ۲ اسفند ۱۳۹۹ at ۱۰:۱۴

        ۰۹۳۸….۳۶۹۸به این شماره پیام بدید (واتساپ) بهتون کمک میکنیم اگر اینجوری هست یه برنامه باید دان کنی تا داده های قبلی پابجیت که خراب شده بوده پاک کنه گوشی های مدل بالا خودش داره مثل مال من اما تو میتونی اگر گوشیت مدلش پایین تر هست یکی از برنامه ها رو دان کنی

        ۵+
      • Avatar

        Amir

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ at ۱۹:۴۷

        نگا با یه فیلتر شکن قوی برو

        ۲+
      • Avatar

        ایلیا

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ at ۱۲:۵۷

        منم مثل تو شده هر کاری کردم نشد همه کار هایی که گفت انجام دادم ولی نشد

        ۲+
      • Avatar

        Ramin

        ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ at ۱۲:۳۵

        سلام خوبی منم همین امروز مشکل تو رو پیدا کردم تو راه حلی پیدا کردی داش

        ۱+
      • Avatar

        .

        ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۵:۰۶

        از گوگل باید دانلود شه حتما

        ۰
      • Avatar

        حسن

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ at ۲۰:۴۴

        داداش همین مشکل تورو من الان می‌دونی راه حلشو ممنون میشم اگه بگی❤️

        ۰
      • Avatar

        اردلان کورد

        ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ at ۰:۳۵

        هر موقع فهمیدی مشکل چیه ب منم اطلاع بده دادا اینم شمارمه ۰۹۹۱۰۵۲۷XX۱

        ۰
    • Avatar

      مهدیار خانپور

      ۴ آذر ۱۳۹۹ at ۲۱:۳۳

      ببخشید من دیگه نمیتونم تو پابجی چند نفره بازی کنم فقط میتونم یک نفره بازی کنم چیکار کنم درست شه البته قبلش یارم میخواست من رو بکش کشتمش درست میشه؟

      ۸+
      • Avatar

        امیرحسین

        ۱۳ دی ۱۳۹۹ at ۱۴:۵۱

        باید بری داخل قسمت مپ ها یکنفره بازی کنی تا مذیت بازیت به ۶۰ برسه اوکی تا بتونی ۴ نفره بازی کنی

        آیدی من کسی خواست ریکوست بده اد فرند میکنم
        ۵۹۹۹۲۵۲۵۴۱

        ۸+
        • Avatar

          نانا

          ۱۸ دی ۱۳۹۹ at ۱۸:۴۱

          سلام من چند روزه با دی ان اس نمیتونم برم توی بازی فقط بد فیلتر شکن میرا که اونم پینگش میشه ۳۰۰ چیکار کنم؟

          ۲+
        • Avatar

          MOVAHED

          ۳ بهمن ۱۳۹۹ at ۲:۲۷

          سلام . من روشی که گفتید ( dns ) رو انجام دادم و برای سه روزی پایجی راحت بالا میومد و کار میکرد ولی مجددا ایراد منطقه تحریمی یا restricted area رو میده . راهکاری داره؟
          پابجیم هم از پلی استور دان کردم و موبایل رو چندین بار روشن خاموش هم کردمش.
          ممنون

          ۲+
      • Avatar

        حبیب الرحمن

        ۱۳ دی ۱۳۹۹ at ۱۸:۵۸

        شما چون هم تیم خود را کشتید برای مدتی نمیتوانید تیمی بازی کنید چون دوست شما ، شمار وز گزارش کرده.

        ۳+
        • Avatar

          امیر محمد

          ۱۵ دی ۱۳۹۹ at ۱۳:۵۳

          باشه ولی چند روز طول میکشد تا بازی کنیم

          ۰
      • Avatar

        هادی

        ۲ بهمن ۱۳۹۹ at ۲۰:۴۵

        جیمیلت ثبت نیس تو بازی جیمیل باز کن بزن رو پابجیت

        ۱+
      • Avatar

        ارشاد

        ۹ اسفند ۱۳۹۹ at ۱۰:۲۴

        باید بزاری روی ایمیلت

        ۲+
    • Avatar

      رامین

      ۱۶ دی ۱۳۹۹ at ۲۳:۳۳

      من بازیم erurr میده چیکار کنم

      ۰
    • Avatar

      هادی

      ۲ بهمن ۱۳۹۹ at ۲۰:۴۷

      سلام من دی ان اسو وقتی میخوام عدادارو بزنم مابین عددا نقطه نمیاد باس چیکار کنم

      ۲+
      • Avatar

        یاسین

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ at ۱۲:۲۵

        سلام پابجی رونصب کردم و بعد رفتم توی پابجی بعد از اینکه خودش پرشود بعد به انگلیسی میاد بهد ایمیل رو زدم بعد پاینش به انگلیسی میاره بعد باید چکار کنم

        ۲+
    • Avatar

      صادق

      ۱ اسفند ۱۳۹۹ at ۲:۱۸

      اقا الان تمام روز من شود پاپچی کمک مخام پاپچی من یک بار پاک شود الان مرهم داخل پاپچی ولی نمیاد پور فشه خت ولی دوباری همنجور میاد کمک مخام

      ۲+
    • Avatar

      رضا

      ۶ اسفند ۱۳۹۹ at ۱۳:۰۹

      وای خدای من عالی عالی عالی دستتون درد نکنه خدا خیرتون بده.هیچ اموزش پاسخ گو نبود جز مال شما.واقعا ممنونم?

      ۰
  2. Avatar

    shukufe

    ۲۷ دی ۱۳۹۷ at ۱۵:۴۵

    سلام، من بازی رو نصب کردم و دیتاشو هم دانلود کردم و به پوشه ی obb انتقال دادم اما موقعی که میخوام وارد بازی بشم ارور میده و میگه که دیتا قابل دانلود نیست چون ممکنه بازی رو نخریده باشبن در صورتی که دیتا رو دارم، چه با فیلترشکن چه بدون فیلترشکن حتی صفحه ی اصلی هم نمیاد، چیکار کنمم؟

    ۱۶+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۲۹ دی ۱۳۹۷ at ۱:۵۸

      سلام. متاسفانه به نظر می رسه که tencent ایران رو تحریم کرده باشه. ما هم به دنبال راه حل دور زدن تحریم هستیم. به محض یافتن پاسخ شما رو در جریان می گذاریم. با سپاس

      ۲۵+
      • Avatar

        اوینا

        ۷ مهر ۱۳۹۸ at ۸:۴۹

        سلام .من بازیو
        نصب کردم خوب بود ولی الان دکمه استارتش کار نمیکنه

        ۱۱+
        • Avatar

          باقر

          ۳ آبان ۱۳۹۹ at ۱۳:۲۵

          اگه از مایکت دان کرده باشیم چی ؟

          ۳+
      • Avatar

        پوریا

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ at ۱۸:۲۵

        سلام
        یکی کمک کنه جانه مادرتون
        من با ایفون ۸ پلاس بازی میکنم
        تو بازی سه انگشتی یا چهار انگشتی که بازی میکنم یهو گوشی هنگ میکنه چند تا حرکت خودش میزنه یا بعضی وقتا خودش یه صفحه باز میکنه لطفا یکی بگه چرا اینجوری شده

        ۷+
      • Avatar

        مبین

        ۱۷ مهر ۱۳۹۹ at ۱۹:۲۲

        سلام راهی پیدا نشد مردیم از خماری

        ۷+
      • Avatar

        مختار

        ۲۰ آبان ۱۴۰۰ at ۱۲:۴۹

        من هم بازیم باز نمیشه لطفٱ برسی کنید

        ۰
    • Avatar

      Kazii

      ۵ آبان ۱۳۹۹ at ۱۹:۲۰

      برای رفع همه اینا به پیچ اینستاگرام من پی وی بدید..kazem_mahsharii

      ۲+
  3. Avatar

    محمدرضا

    ۲۹ دی ۱۳۹۷ at ۱۵:۱۹

    سلام من این بازی رو برای iosدانلود کردم ولی اصلا وارد منوی بازی نمیشه

    ۱۳+
    • Avatar

      mohammad

      ۲۳ تیر ۱۳۹۸ at ۲۲:۱۳

      باید از vpn 1.1.1.1 استفاده کنید

      ۴+
      • Avatar

        Amir

        ۲۷ دی ۱۳۹۹ at ۱۷:۳۵

        سلام چرا نمیشه با فرندا بازی کنم تو گابجی کسی میدونه؟؟

        ۱+
  4. Avatar

    Bardia

    ۲۹ دی ۱۳۹۷ at ۱۹:۴۴

    خب اخه اپلیکیشن خود به خود فیلتر شکنو قطع میکنه،هیچ راه حلی نتونستم پیدا کنم چیکار کنم

    ۶+
  5. Avatar

    حمید

    ۳ بهمن ۱۳۹۷ at ۲۱:۰۴

    وارد میشه نقشه و مود هم بازه ولی تو بازی فوق العاده سرعت پایینه و راه حل تو هم ک اصن وارد بازی نمیشه…
    از کجا در آوردی انصافا؟?

    ۸+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۴ بهمن ۱۳۹۷ at ۴:۱۹

      این راه حل تا قبل از آپدیت آخر بازی به خوبی در دستگاه های مختلف جواب می داد. الان هم به دنبال راه حل جدیدی هستیم.

      ۱۱+
  6. Avatar

    پیمان

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ at ۱۳:۵۵

    با سلام من پابجی رو تو تبلت نصب کردم
    همه مراحل رو طی میکنه
    بعد چک کردن اپدیت هاش در صفحه لود میمونه و بعد از بازی در میاد کسی راه حلی داره؟

    ۸+
    • Avatar

      علی

      ۳ مهر ۱۳۹۹ at ۱۳:۰۸

      واسه منم همینطوره متاسفاته

      ۵+
    • Avatar

      Erfan

      ۸ بهمن ۱۳۹۹ at ۱۸:۵۷

      سلام اگه این مشکلو راح حلشو فهمیدی بی زمت به
      منم بگو

      ۰
    • Avatar

      حسین عمو

      ۲۶ آبان ۱۴۰۱ at ۱۵:۴۲

      داش گلم باید اون عدد هارو بزاری رو ۱.۱.۱.۱
      تا حل شه

      ۰
  7. Avatar

    @khojikhoji

    ۵ اسفند ۱۳۹۷ at ۲۰:۳۸

    سلام
    من به اینترنت پرسرعت وای فای که وصل هستم بازی بدون هیچ‌ مشکلی اجرا میشه ولی با نت خطم ک همراه اوله
    بعد از چک اپدیت زمانی ک میخواد وارد منو بشه ارور server is busy میده و وارد منو نمیشه
    لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر از جناب اقای محسن خانی عزیز
    اگر امکانش هست و‌راه حلی سراغ دارید داخل تلگرام بهم اموزش بدید
    ممنون
    @khojikhoji

    ۴+
    • Avatar

      طاها

      ۷ آبان ۱۳۹۹ at ۱۱:۰۱

      پابجی یک بازی ویروس دار ست و تو اپل یکبار نصب شد و اپل داغ شد زودبزنیدبیرون و پابجی لایت توگوشی هاتون نصب کنیدعالیه فقط پابجی تحریم شده باید فیلتر شکن استفاده کنیم چون پابجی تحریم شده است

      ۱+
  8. Avatar

    SORENA

    ۷ فروردین ۱۳۹۸ at ۲۲:۴۹

    سلام،من از سیزن یک تا حالا دارم بازی میکنم،تقریبا از سیزن فکر کنم ۳ بازی فیلتر شد که با یه VPN خوب راحت می تونید بازی کنید،با DNS هم میشه بازی کرد با پینگ نسبتا خوب ولی مشکل تیم اسپیک پیدا میکنید،اگر نتی که دارید خوب باشه معمولا با VPN می تونید با پینگ ۱۲۰ تا ۱۵۰ به راحتی بازی کنید،در ضمن یه راه حل دیگه برای پایین آوردن پینگ بازی این که بعد از اینکه بازی رو با VPN بالا آوردید بعد از قسمت لابی زمانی که وارد جزیره شدید تو تایمینگ قبل از سوار شدن هواپیما VPN رو خاموش کنید،بازی به راحتی انجام میشه و با پینگ پایین،منتها فقط تا پایان زمان بازی یا موقعی که کیل نشدید،بعد از اون باید دوباره VPN و روشن کنید تا وارد لابی بشید و همین کار و تکرار کنید،اکثر پلیرا الان ازین روش استفاده میکنن تا تو بازی پینگشون زیاد بالا پایین نشه،امیدوارم به کارتون بیاد

    ۸+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ at ۱۴:۱۴

      ممنون از شما

      ۹+
  9. Avatar

    سینا

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ at ۷:۵۳

    سلام. چند وقتی هستش که پابجی موبایل رو روی pc با tencent gaming buddy نصب کردم

    به راحتی وبدون مشکل نصب شد
    صفحه لودینگ بازی هر دفعه حدود ۳ دقیقه طول میکشه
    وقتی تو صفحه لودینگ میاد نمیتونم وارد هیچکدوم بشم
    تمام راه حل هارو تست کردم ولی این ارور رو میده server is busy please try again later. error code restrict-area
    از قند شکن و تغییر dns هم استفاده کردم ولی نتیجه نداد
    البته ی بار وارد اشکانتم شدم
    ولی اصلا نمیتونستم بازی کنم
    سه ثانیه بازی تاخییر داشت

    ۴+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ at ۱۴:۰۹

      اروری که به شما میده مربوط به تحریم بازی هستش. باید به جای tencent gaming buddy یک شبیه ساز اندرویدی بر روی کامپیوتر نصب کنید. بعد از درون گوگل پلی شبیه ساز برید و اپ DNS CHANGER رو دانلود کنید.

      ۶+
      • Avatar

        نگارم

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۲:۵۲

        بدترین روش ممکن!!!
        روی سایر شبیه سازا شما نمیتونی با کیبورد بازی کنی فقط با tcent میشه که مخصوص خود PUBG هست راحت میشه بازی کرد

        ۱+
        • محسن خانی

          محسن خانی

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۶:۱۳

          نه اتفاقا شبیه سازهایی هستند که برای پابجی اوپتیمایز شدن، مثل memu

          ۳+
    • Avatar

      Yusuf

      ۱۷ مهر ۱۳۹۹ at ۱۶:۳۴

      با فیلتر شکن وارد شو

      ۰
  10. Avatar

    میثم

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ at ۲۱:۱۲

    سلام این dns رو هم که گفتین نصب کردم ولی ظاهرا تا سویچ میکنم رو بازی قطع میشه ارور متصل نبودن به سرور رو میده راه حلش چیه؟!

    ۲+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ at ۱۳:۲۲

      دوست عزیز ممکنه تنظیمات بهینه سازی مصرف باتری گوشیتون باعث اشکال در عملکرد DNS CHANGER بشه. از تنظیمات وارد قسمت باتری بشید و اپ DNS CHANGER رو در لیست سفید بهینه سازی باتری قرار بدید. البته این کار بسته به ورژن اندروید، کمی تو گوشی های مختلف به صورت متفاوت انجام میشه.

      ۴+
      • Avatar

        Mohammad

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۱۲:۰۰

        اقا من از این روش هم استفاده کردم ولی مشکلم حل نشد پایین گفته بودم مشکلمو گفتید تو پیام های بالایی توضیح دادم

        ۰
        • محسن خانی

          محسن خانی

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۴:۰۸

          مدل گوشی شما چیه؟

          ۲+
        • Avatar

          Amir

          ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ at ۲:۰۳

          سلام
          ببخشید یه سوال من وقتی وارد پابجی میشم کلا اتصالم به وای فای قطع میشه و فقط هم با وای فای این مشکل پیش میاد ولی اگه داده تلفن همراهم رو روشن کنم اینطوری نمیشه
          با همه جور وای فایی هم تست کردم همش همین مشکل رو دارم
          مشکلش چیه ؟
          آیا با این برنامه DNC درست میشه؟
          ممنون میشم پاسخ بدید

          ۰
  11. Avatar

    فرزین

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ at ۱۹:۰۴

    سلام. من با نرم افزار تغییر Dns میرم تو بازی به اسم ۱٫۱٫۱٫۱
    سرعتش عالیه قطع هم نمیشه. نت هم مصرف نمیکنه
    فقط تنها ایرادش اینه که یه وقتایی صدا نمیرسه
    برای تک نفره خوبه ولی برای تیمی ممکنه صدا نداشته باشید

    ۲+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ at ۱۳:۳۲

      بله درسته، اگه از DNS های سریعتر استفاده کنید پینگ بهتری خواهید داشت و مشکل صدا هم در کار نخواهد بود.

      ۰
  12. Avatar

    Sajad

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ at ۲۱:۱۰

    من مدت ها بود که از فیلتر شکن های زیادی استفاده میکردم ولی الان با راهنمایی شما پابجیم درست شد و دیگر به فیلتر شکنی نیاز نداشتم واقعا از شما متشکرم

    ۲+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ at ۵:۳۷

      خوشحالم که مشکلتون حل شده

      ۳+
  13. Avatar

    حسین

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ at ۲۱:۱۶

    سلام خسته نباشید من پابجی رو رویه pcبازی میکنم و بعده اینکه آپدیتش کردم وارد بازی که میشم این متن میادgoogle play services version too lowبه یکی از دوستام زنگ زدم گفت که گوگل پلی رو آپدیت کن ولی اصلا آپدیت احتیاج نداره حتی سرویس های گوگل رو پاک کردم دوباره نصب کردم ولی باز همون درخواست هست چیکار باید بکنم؟

    ۳+
  14. Avatar

    پابجی

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ at ۹:۵۸

    سلام ببخشید چرا برای من اصلا بازی اجرا نمیشه اگه میشه راهنماییم کنید.هر وقت تو بازی میخوام برم این ارورو میده download failed cus you may no have purchased tje app چه کار کنم راهنماییی کنید لطفا اگه میشه به ایمیلم جوابو بفزستین

    ۳+
    • Avatar

      الهام

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ at ۱۹:۱۰

      منم همین مشکل رو دارم . شما تونستین مشکل رو رفع کنید ؟

      ۰
      • Avatar

        مهسا

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ at ۱۱:۳۴

        اگه تونستین به منم بگین دا?

        ۲+
      • Avatar

        سارا

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۱۴:۳۱

        سلام من این مشکل رو داشتم باید با برنRARدیتا استخرکنی وتو obbسیوکنی

        ۰
  15. Avatar

    پابچی

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ at ۹:۴۴

    سلام من جدیدن پابچی را ابدیت کردم و فقط چهار نقشه بزرگ بازی نمیتونم کنم ولی زومبی و مینی زون و… به راحتی میتونم وارد بازی بشم ولی چند بار حذف کردم دباره دانلود کردم بازم همون مسعله واسم پیش امده است

    ۱+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۰:۰۸

      اگر گوشیتون اندرویدیه، از قسمت تنظیمات وارد قسمت apps بشید و اونجا پابجی را پیدا کنید. بعد از قسمت storage گزینه clear cache را انتخاب کنید. ضمنا در قسمت permissions مطمئن شید که پابجی تمامی مجوزهای لازمشو دریافت کرده.
      اگر از آیفون استفاده می کنید و گوشیتون جیلبریک شده، گوشیو تو حالت safe mode بوت کنید و مپ ها رو دان کنید.

      ۱+
      • Avatar

        Siba

        ۲ آذر ۱۴۰۰ at ۱۰:۲۲

        سلام من وقتی میرم داخل بازی پاپجی با هر فیلترشکن که میریم همون اول که میخاد به داخل بازی قطع میشه
        مشکل چیه
        گوشیم شیایمی ردمی ۹ هس رم ۳

        ۰
  16. Avatar

    پویا

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ at ۱۳:۱۴

    سلام مشکلی من دارم وسط دانلود گیر میکنه و جلو نمیره مشکلش به خاطره چی هست ممنون میشم توضیح بدید

    ۳+
  17. Avatar

    پویا

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ at ۱۳:۱۵

    دانلود اصلی بازی منظورم هستش این مشکل بر روی کامپیوتر دارم

    ۱+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۳:۵۶

      از چه شبیه سازی بر روی کامپیوتر استفاده می کنید؟ شاید شبیه ساز شما محدودیت استفاده از حافظه داره و باید از تنظیماتش این محدودیتو بردارید.

      ۱+
  18. Avatar

    Pouriya

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۱۵:۳۰

    برای ios راه حلی ندارید؟!

    ۱+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۰:۰۳

      دوست عزیز پیشنهاد میکنم که از تنظیمات آیفونتون به طور دستی DNS رو تغییر بدین، به صورت زیر:
      ۱- WiFi رو انتخاب کنید بر روی حرف i در قسمت سمت راست تپ کنید.
      ۲- از سربرگ DNS آپشن Configure DNS را پیدا کنید.
      ۳- آپشن Manual رو انتخاب کنید و روی + تپ کنید تا بتونید یک DNS جدید تعریف کنید.
      ۴- بعدش به طور دستی و به ترتیب عددهای زیر رو وارد کنید:
      ۲۰۹٫۲۴۴٫۰٫۳
      ۲۰۹٫۲۴۴٫۰٫۴

      ۰
  19. Avatar

    Ali Payandan

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۱:۴۴

    سلام

    من اپدیتش کردم و همه مراحل رو به خوبی رفتم و وقتی وارد بازی میشم

    توی همون صفحه اول یه متن انگلیسی میاد please enable storage access permission for this app in setting and restart the game

    که معنیشم کردم : لطفا اجازه دسترسی به ذخیره سازی برای این برنامه را در تنظیم و مجددا بازی را فعال کنید.

    اما من همه مجوز ها برای پابجی رو فعال کردم

    ولی شما میتونین راهنمایی کنین یه کجا باید برم که مجوزهاشو فعال کنم

    ۲+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۳:۵۴

      دوست عزیز متاسفانه این مشکلیه که خیلی از کاربرا باهاش روبه رو شدن و کسی راه حل خاصی براش نداره. پیشنهاد می کنم حافظه گوشیتو تا حد امکان خالی کن و دوباره امتحان کن. اگر نشد، تو همون صفحه شروع بازی بر روی گزینه REPAIR تپ کن شاید مشکلت حل شه.

      ۲+
      • Avatar

        اهورا

        ۲ تیر ۱۴۰۰ at ۲۳:۲۷

        سلام من همین مشکل رو دارم.حدود صد گیگ هم حافظه خالی دارم.گوشیم شیائومی پوکوx3 هم هست.برای منم همین ارور میاد

        ۰
  20. Avatar

    عبدالله رحمی

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۸:۴۸

    سلام داداش من بازی رو دانلود کردم از گوگل پلی حالا دیتا پابجی داخل چه پوشه ای میره میشه راهنمایی کنین بعد بزارم توی Obb

    ۰
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۳:۵۰

      پوشه‌ی اندروید، پوشه دیتا، پوشه PUBG

      ۲+
  21. Avatar

    هادی شایان

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۱۰:۴۸

    سلام
    امروز هنگام اجرای بازی پیغام a new version is available . please update میاد که وقتی update میزنم میره توی google play و ارور this item is not available in your country میاد . در ضمن dns روشنه . برای آپدیت چه کنم ؟ ممنون

    ۱+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۳:۴۹

      کلمه PUBG رو داخل گوگل کروم سرچ کنید و از اونجا وارد گوگل پلی و قسمت دانلود بازی بشید. اگه نشد برید از داخل تنظیمات گوشی، کش و دیتای گوگل پلی رو پاک کنید و دوباره از طریق گوگل کروم مرحله اولو انجام بدین.

      ۰
  22. Avatar

    Hossein

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۰:۰۵

    سلام خسته نباشید من وقتی از دی ان اس استفاده میکنم به محض اینک از برنامه خارج میشم حودکار قطع میشه راهی هست ایا با فیلتر شکنم ک میرم توی پابجی کلا جواب نمیده

    ۱+
    • Avatar

      Mohammad

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۱:۲۰

      اقا سلام منم تازه بازی رو نصب کردم و همین مشکلو دارم اگه میشه کمک کنید

      ۲+
      • محسن خانی

        محسن خانی

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۶:۰۹

        دوست من تو یکی از کامنت های اول توضیح دادم

        ۲+
  23. Avatar

    حمزه راوند

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۸:۵۳

    سلام خسته نباشید من بازی رو اجرا کردم وقتی دفعه بعد می خواستم وارد بشم صفحه شبیه ساز سفید می ‌‌شه داخل بازی وقتی که می خوام جمیل بزنم بیرون می یاد

    ۱+
    • Avatar

      امین

      ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۳:۳۱

      گوشیت این بازیو تحمل نمینه داش یا باید گوشی بهتر بخری یا پابجی لایت که مخصوص گوشیهای میان رده هست نصب کنی.

      ۴+
  24. Avatar

    امین

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۳:۲۷

    سلام داداش من ۶ماه پابجی مبایلو بافیلترشکن بازی میکنم ولی این ۲۰روز که منو فامیلام همش با dnsبازی میکنیم ولی مشکل اینجاست که صدا تو بازی قطع میشه بعضی وقتا چند بار بازیو ریستارت میکنم ولی بازم از صدا خبری نیست البت نه صدای موزیک بازی فقط صدای چت گروه نمیرسه یعنی تمام صداها عالیه و فقط نمیشه توبازیه گروهی صدای همدیگرو بشنویم و زمانی که با فیلترشکن وارد میشم صدا برمیگرده.
    خاهشن کمکم کنید. مرسی از سایت خوبتون

    ۲+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۷:۴۶

      دوست عزیز منم این مشکلو دارم و واقعا راه حلی براش پیدا نکردم. فقط دقت کردم زمانی که به یک وای فای سریع وصل میشم و یا اینترنت ۴G خیلی پر و پیمون دارم مشکل صدا برطرف میشه. به نظرم اتصال به DNS باعث این مشکل میشه، چون پینگ شمارو بدتر میکنه.

      ۱+
      • Avatar

        امین

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۱۴:۰۱

        ممنون داداش بابت جواب ولی میدونی مشکل از dns نیست مشکل از حکومت ضعیفمون که از یه بازی میترسه و فیلترش کرده فقط خدا میتونه کمکمون کنه بعد میگن چرا جوونا غریبه میشن تو کشورای اروپایی.ما مثل بقیه ادما نمیتونیم این بازیو تو کشورمون باز کنیم.
        مرسی از سایت خوبتون انشالله موفق باشید.

        ۳+
        • محسن خانی

          محسن خانی

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۶:۰۵

          ممنونم دوست من ولی پابجی از طرف ایران فیلتر نشده، بلکه کمپانی تنست مارو تحریم کرده!

          ۱+
  25. Avatar

    محمدرضا

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۴:۳۸

    سلام خسته نباشید من بازی رو نصب کردم وارد بازی ک میشم بعد از اینکه میزنم به عنوان میهمان وارد اکانت بشم می نویسه
    your device is not supported at the moment.but it will be included at alater time.
    و بعد از اینکه اوکی میزنم از بازی بیرون میپره
    لطفا راهنماییم کنید
    مدل گوشیمم huawei p7 با اندرویید ۵٫۱٫۱ سیستم گوشیمم بالا هست

    ۴+
    • Avatar

      امین

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۰:۳۱

      این بازی فقط با فیلترشکن یا dns وارد بازی میشه دوست عزیز یا فایل دیتاش رو باید تو پوشه ی obb منتقل کنی اگه مدل گوشیت بالاست این کارارو انجام بده متمانم جواب میگیری من ۶ماه دارم بازیش میکنم.

      ۱+
    • Avatar

      مهدی

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۲۱:۰۳

      منم همین مشکلو دارم هر کی می دونه توضیح بده

      ۰
  26. Avatar

    Dream

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۲:۵۱

    سلام من وقتی وارد بازی میشم لود نمیشه از وقتی ار پی گرفتم اینجوری شده دلیلش چیه لطفا راهنمایم کنید ممنونم

    ۱+
  27. Avatar

    شاهرخ

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۰:۲۸

    سلام داداش خوبی بازی پابجی من اول صفحه مینویسه دانلود مشکل دیتا داره باید چکار کنم

    ۱+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۶:۰۷

      بازیو از گوگل پلی دانلود کرده یا از سایت های متفرقه؟

      ۱+
  28. Avatar

    حسین

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۲:۵۳

    سلام من وقتی میخوام با دوستام ۳ نفره پابجی بازی کنیم وقتی استارتو میزنم این متنو مینویسه
    Guest eccounts below Lv.30cannot be on a team with players that are two tiers away

    ۱+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۶:۰۸

      شما به عنوان مهمان وارد بازی شدی. باید با یک اکانت گوگل ثبت نام کنی

      ۲+
  29. Avatar

    هادي

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۳:۰۷

    سلام من اگه بخوام خودم تویه ایران برایه بازیم UC بخرم باید چیکار کنم؟ نمیخوام اکانتمو بدم دست کس دیگه تا برام خرید کنه. ممنون اگه بهم کمک کنین

    ۱+
  30. Avatar

    Mrym

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۱۷:۳۱

    سلام دوستان من تا قبل آپدیت جدید بازی مشکل صدا نداشتم،الان چند روزیه نه صدام میره نه صدا میاد ،چطوری درست کنم …

    ۱+
  31. Avatar

    آرین

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۴:۳۳

    خیلی جالبه ?
    من قبل بدون مشکل بازی می‌کنم
    یعنی بدون هیچ فیلتر شکنی بدون مشکل و رد میشم و بازی می‌کنم، چه با وای‌فای خونه چه با نت ایرانسل
    تنها فرقی هم که شاید با بقیه دوستام که تازه اکانت ساختن و بازی رو نصب کردن میکنم اینه که من اون اوایل که بازی تازه اومده بود اکانت ساختم ولی بعد یه مدت کنار گذاشتم تا الان…
    با گوگل پلی هم وارد میشم ?
    نمیتونم درک کنم چه اتفاقی واسه گوشی تا این راه حل رو به بقیه دوستامم منتقل کنم

    ۲+
  32. Avatar

    مهدی

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۱:۱۲

    سلام من وقتی با bns وارد میشم و گست رو میزنم و وقتی میخواد وارد بشه صحفه سفید هست فقط کمی معلومه بعدش میپره بیرون از بازی خواهش میکنم کمک کنید

    ۳+
  33. Avatar

    علی قره

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۰:۴۷

    سلام . ببخشید میدونید اکانتی که رو ایفون و اپل ایدی هس و میشه انتقال داد به اندروید یا نه؟ اگه میشه میتونید کمکم کنید!؟؟؟

    ۳+
  34. Avatar

    پویا

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲۱:۲۶

    سلام وقت بخیر
    من یه مشکل دارم مث اینکه اوایل که بازی نصب کردم دوتا اکانت درست کردم تو بازی و الان اکانت ک لولم بالاست یه دفعه از بازی خارج شد اومدم داخل اکانت که لول ۰ داره اومده بالا و اون نیست چیکار کنم این پاک شه و اونو بیارم بالا فوررری جواب بدین مممنوون

    ۳+
  35. Avatar

    حمزه

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۲:۳۹

    سلام بازیو نصب کردم چیزایی ک نوشتی رو پیش رفتم انجام نشد میزنه دانلود فایل اصلا بازیه شروع نمیشه همون اولش کلمه ی انگلیسی طولانی میاد خواهش کامل گام ب گام راهنماییم کنید

    ۱+
  36. Avatar

    پوریا

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۱۱:۰۵

    سلام من وقتی dns رو وصل میکنم و میرم تو پابجی واسم یه ارور میده مینویسه:restrict area
    باید چیکار کنم بشه بازیش کرد

    ۱+
  37. Avatar

    Naz

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۱۷:۲۷

    سلام من با guestوارد بازی شدم،حالا اگه با گوگل پلی هم وصل شم اون مراحلی که تو guestبود پاک میشه؟!ینی دوتا اکانت قبول نمیکنه؟!

    ۱+
    • Avatar

      Naz

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ at ۱۷:۳۱

      میشه بگین عکس پروفایل تو پابجی چطوربزاریم؟

      ۱+
  38. Avatar

    رضا

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ at ۱۳:۳۰

    سلام من بدون فیلتر شکن با ایران سل با امولاتور روی PC بل پینگ ۱۵۰ میلی ثانیه بازی می کنم ولی با ADSL مخابرات انجام نمی شود . من فکر می کنم با ADSL مرتبا IP من تغییر می کند در نتیجه سرور PUBG نمی تواند ارتباط پایدار برقرار کند .

    ۲+
  39. Avatar

    محمد

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ at ۱۴:۴۰

    سلام من رمم را خالی کردم،فیلتر شکن نصب کردم و وارد بازی شدم ولی مشگلم حل نشد گوشی من j6 plus هست و اندروید ۸

    ۰
  40. Avatar

    Dani

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ at ۲۲:۵۴

    من بازى رو ازساىت فارسىیوددانلود کردم بعداستخراج کردم توobbبعدdnsرودانلودکردم بعدواردبازی شدم. از بازی زدبیرون

    ۲+
  41. Avatar

    ممد

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ at ۲۰:۲۶

    داداش وقتی فیلتر شکن فعاله که دیگه اون پیغام اخطار رو نمیاره مستقیم وارد بازی میشه که پینگ بالای ۶۰۰ داره زرت و زرت لگ میزنه

    ۰
  42. Avatar

    بهمن

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ at ۱۷:۵۵

    برای بازی موبایل لجندز چه پیشنهادی داری اصلا میشه با ترفندی چیزی اونو دور زد؟ این بازی بشدت عالی بشدت اعتیاد اور هستش ولی خیلی بد فیلتر شده که حتی با فیلتر شکن های شاخم پینگت میره رو صدو پنجاه شصت. لطفا اگه ایده ای داری برای این بازی بزار چون بازی واقعا عالی هستش. ممنون

    ۰
    • Avatar

      Mitra

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ at ۱۶:۵۳

      موبایل لجندز ‌که فیلتر نیس ?

      ۱+
  43. Avatar

    وهاب

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ at ۱۰:۳۹

    باسلام خسته نباشید
    من یک مشکلی دارم تو بازی که وقتی که فیلتر شکن راروشن کنم و وارد بازی پابجی می شوم بعد از شروع بازی بعد چند دقیقه بازی یک لحضه صفحه بازی سیاه می شه وباید از او به بازی برگردم مشکل من چی هست راه حلی دارد

    ۳+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۳ تیر ۱۳۹۸ at ۵:۴۱

      مدل گوشی شما چیه؟

      ۱+
  44. Avatar

    الهام

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ at ۱۹:۰۲

    سلام
    گوشیم اندروید ورژن ۷ هست حافظم جا داره ولی بازی نصب نمیشه
    چکار کنم ؟

    ۰
    • Avatar

      علی

      ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ at ۱:۵۴

      مال منم همین مشکل رو داره نصب نمیشه گوشی حافظه داره اما نصب نمیشه

      ۰
  45. Avatar

    عرفان

    ۱ تیر ۱۳۹۸ at ۱۴:۴۸

    آقا من وارد بازی میشم کنار صفحه یه چیزی میاد میگه یه فایل را دانلود کن چیکار کنم خواهش میکنم کمک کنید??

    ۰
  46. Avatar

    M noori

    ۲ تیر ۱۳۹۸ at ۱۴:۲۴

    سلام به همگی
    گوشی من a8 سامسونگ اینترنت ای دی اس ال مخابرات ۸ مگ بر ثانیه و دیتای گوشیم ایران سل هستش
    قبل از اپدیت آخر (خرداد) پابجی بدون هیچ مشکلی فقط با تغییر دی ان اس بازی باز میشد با پینگ نهایتا ۸۵ تا ۱۲۰ ولی بعد از اپدیت بازی با دیتای گوشی باز نمیشه قسمت (checking for update)باقی میمونه و تکون نمیخوره ولی با ای دی اس ال کاملا راحت وارد بازی میشه ولی پینگ بازی دائما بالا می ره
    دو بار بازی رو پاک کردم دو باره نصب کردم
    کسی میدونه مشکل از چیه ممنون میشم راهنمایی کنید

    ۲+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۳ تیر ۱۳۹۸ at ۵:۴۰

      مطلب آپدیت شد.

      ۱+
  47. Avatar

    محمد

    ۳ تیر ۱۳۹۸ at ۰:۲۶

    دقیقا منم همین مشکل رو دارم
    فقط با فیلتر شکن میاره

    ۰
  48. Avatar

    مهدی

    ۳ تیر ۱۳۹۸ at ۰:۲۹

    سلام
    من میخوام وارد بازی بشم یه پیغامی میاد که اخراش عدد داره
    بعد که از اون می گذرم میرم که جیمیل قبلیم رو وارو کنم و با اون بازی کنم نمیشه.
    مشکل از چیه؟ ممنون میشم کمک کنید

    ۰
  49. Avatar

    محمد

    ۷ تیر ۱۳۹۸ at ۱۲:۴۰

    سلام بافیلتر شکن وارد میشم اینترنتم فورجی هستش گوشیم s8+ هستش ولی وقتی بازی میکنم قطع وصل میشه

    ۰
  50. Avatar

    Sjr

    ۸ تیر ۱۳۹۸ at ۵:۰۷

    سلام گوشی من سامسونگ نوت ۳ هست بازی خوب اجرا میشه کند هم نیست ولی وسط بازی میپره بیرون چرا؟

    ۳+
  51. Avatar

    حسین

    ۸ تیر ۱۳۹۸ at ۸:۰۱

    سلام. چرا وقتی وارد بازی میشم و صفحه های چک اپدیدت رو رد میکنم مینویسه server is busy please try again later errorcode restrict_areaچکار کنم لطفا اقا محسن توضیح بده

    ۰
  52. Avatar

    حسین

    ۸ تیر ۱۳۹۸ at ۸:۰۸

    چرا وقتی وارد بازی میشم و صفحه های checking for updateرا به خوبی رد میکنم بعدش مینویسه)
    (server is busy please try again later error code; restrict_area)

    ۰
  53. Avatar

    حسین

    ۸ تیر ۱۳۹۸ at ۸:۱۳

    Server is busy pleasetry again error code restrict_areaاین نوشته زمانی برای من ظاهر میشه که موقعی که وارد بازی میشم و صفحه هایchecking for updateرو با موفقیت رد میکنم بعدش این نوشته ظاهر میشه لطفا کمکم کنید. ممنونم

    ۰
  54. Avatar

    حسین

    ۸ تیر ۱۳۹۸ at ۱۰:۰۹

    موقعی که میرم تو بازی و صفحه های checking for update رو طی میکنم تو صفحه بارگیری مینویسه server is busy please try again error code

    ۰
    • Avatar

      عماد

      ۸ تیر ۱۳۹۸ at ۱۱:۱۶

      این اتفاق وقتی میوفته که وی پی ان وصل نیست. یا وی پی ان کار نمیکنه. یا وی پی ان نتونسته تحریمو دور بزنه. یه وی پی ان دیگه استفاده کن درست میشه

      ۰
  55. Avatar

    عماد

    ۸ تیر ۱۳۹۸ at ۱۱:۱۸

    من مشکل وویس دارم. با دی ان اس میرم نمیتونم با هم تیمیام حرف بزنم. راهی داره؟

    ۰
  56. Avatar

    مهدی

    ۸ تیر ۱۳۹۸ at ۱۱:۳۲

    سلام مم خیلی وقت بود از برنامه dns برا پابجی استفاده میکردم ولی یه روز دیگه متصل نشد بازی رو حذف نصب هم کردم هم dnsرو ولی دیگه متصل نمیشه اگه میشه راهنمایی کنید مدل گوشی A7 2017هس

    ۰
  57. Avatar

    حسین

    ۸ تیر ۱۳۹۸ at ۲۰:۰۶

    بچه ها دیگهDNS با اپدیت های جدیدش نمیتونه کار کنه و این بازی رو اجرا کنه پس بهتون توصیه میکنم از برنامهpsiphon که میتونیداز فروشگاه Google play دانلود کنید و اول وصل شید و بعد از اون تو یه کادری نوشته استفاده (تونل برای کل گوشی)اونم فعال کنید سه چهار بار بازی بصورت کند لود میشه پس صبور پاشید و از بازیتون لذت ببرید

    ۱+
  58. Avatar

    مهدی

    ۹ تیر ۱۳۹۸ at ۱۷:۵۳

    چرا فیلتر شکن dsn کانکت میشه بعد زود قطع میشه اینترنتم ۴G

    ۰
  59. Avatar

    پشمک حاج عبداللع

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ at ۱۳:۱۲

    یعنی من دوست دارم به تخمیترین کشور جهان تبعید شم تا از این تحریمای فلج کننده رها شم 🙂

    ۲+
  60. Avatar

    مهدی

    ۱۸ تیر ۱۳۹۸ at ۴:۳۳

    سلام .من همین مراحل انجام میدم ولی نمیتونم فیلتر شکن از بالا گوشی خاموش کنم میزنم روش میاد تو برنامه فیلتر شکن.از همینی که شما گفتی هم استفاده میکنم ولی اینطور میشه و بعد که میام تو بازی ایندفعه ارور سرور بیزی میده

    ۰
  61. Avatar

    نیایش

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸ at ۱۰:۰۷

    سلام لینکی دارید برای دانلود چابجی یا پابجی لابت برای کامپیوتر

    ۰
  62. Avatar

    Mohammad

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸ at ۲۱:۳۷

    سلام برای اجرائها بازی باید مبایلتون ایپد یا ایفون باسه بعد اینکه دیتارو باید داخل داخل أو بی جئ بزارید بعد هم باید اینترنتتون فرجی یا ۵جی باشه میتونید ازمودم ایرانسل استفاده کنید برای من که بدون فیلتر بالا میاد ??????????????????????????????????????????

    ۰
  63. Avatar

    یوسف

    ۲۳ تیر ۱۳۹۸ at ۱۳:۰۹

    سلام دوستان من تازه گوشیمو عوض کردم میرم تو بازی وی پی انم اوکیه کارمیکنه ولی وقتی میمیرم وی پی ان قط میشه چنتا وی پی انم امتحان کردم همشون همین مشکلو دارن

    ۰
  64. Avatar

    رضا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۸ at ۱۱:۰۳

    تنسنت نصب کردم دیتای پابجی رو هم دانلود کردم بازی رو اجرا میکنم تا ۹۸ درصد میره وایمیسته
    شبیه ساز مشکل داره؟ یا کامپیوترم؟ مشخصات کامپیوترم ۴ جی بی رم، گرافیکشم اینتل ۱ و نیم جی بی

    ۰
  65. Avatar

    علی

    ۲۷ تیر ۱۳۹۸ at ۴:۲۹

    باستان جناب من بازی رو نصب کردم و dnsراهم نصف کردم ولی پاباید اصلا باز نمیشه چرا؟؟ممنون میشم اگه راهش رو به من پیشنهاداد کنید

    ۱+
  66. Avatar

    علی

    ۲۷ تیر ۱۳۹۸ at ۴:۳۴

    باسلام من بازی پابجی موبایل رو نصب کردم روdnsهم وصل کردم ولی اصلا باز نمیشه َچرا؟ ممنون میشم اگه راهش رو به من هم بگید

    ۰
  67. Avatar

    Samanipour

    ۵ مرداد ۱۳۹۸ at ۱۹:۴۶

    سلام .
    من dnsهای زیادی تست کردم برای پابجی گیم وباید بگم وقتی هر مپی رو استارت میکنم بعد۲۰ثانیه پیغام میاد connection lost network…به این مورد بر میخورم ولی با vpnاصلا این پیغام نمیاد
    ممنون میشم راه حلی بدین

    ۰
  68. Avatar

    سالارت

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ at ۱۰:۴۳

    سلام.ببخشید من نصب کردم کار های دیتاشو هم انجام دادم با فیلتر شکنمم وارد شدم و باز شد.حالا چه دکمه ای رو بزنم که وارد بازی بشم؟

    ۱+
  69. Avatar

    سالارت

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ at ۱۰:۵۲

    راستی دوست عزیز شما که میگید از گوگل پلی دانلود کنیم.توی گوگل پلی اصلا پابجی وجود نداره خودت سرچ کن pabg mobaile میبینی که گوگل پلی نداره پس لطفا کاری رو پیشنهاد کن که قابل انجام دادن باشه

    ۲+
    • Avatar

      reza

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ at ۱۳:۴۶

      دادا گوگل پلی چون ما تحریمیم بازیهای پر مخاطب و جذابو نشون نمیده باید ف.ی.ل.تر روشن کنی اونوقت میتونی دانلودش کنی

      ۰
    • Avatar

      reza

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ at ۱۳:۴۹

      بعدشم سرچ شما اشتباش
      pubg mobile قبلش ف.ی.ل.ت.ر رو روشن کن بعدش اینطوری که نوشتم سرچ کن،من خودم همینطوری دانلود کردم از گوگل پلی

      ۰
  70. Avatar

    ناشناس

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ at ۱۴:۴۱

    سلام اقا محسن.ببخشید من که bsn خودم رو روی همونcloub….تنظیم می کنم میرم توی بازی چند دقیقه بعد یه اروری میده بعد که اوکی رو میزنم از بازی در میاد.میشه لطفا کمکم کنید

    ۱+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ at ۶:۰۱

      گوشیتون چیه و بازیو از کجا دانلود کردید؟

      ۰
  71. Avatar

    ahmad

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ at ۱۴:۵۲

    سلام اقا من پابجیرو رو تنسنت بازی میکنم یعنی رو پیسی بعد مپم وقتی چتر باز میشه هنوز لود نشده و همه چی تاره میشه کمک کنید

    ۰
  72. Avatar

    سعیدوارستگی

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ at ۱۴:۱۷

    سلام اقای خانی . من پابجی رو نصب کردم الان لول ۳۵ هستم ولی هنوز ویس چت کار نمی کنه من صدای دوستام رو میشنوم ولی من نمی تونم با اونها صحبت کنم یعنی هر چه میزنم رو میکرفن اصلا وصل نمیشه لطفا راهنمایی کنید

    ۰
    • Avatar

      علیرضا

      ۲۹ مهر ۱۳۹۸ at ۲۱:۰۵

      سلام من بازی پابجی رو روی گوشیم نصب کردم
      اولاش بدون مشکل اجرا شد اما بعد سه چهار روز وقتی رفتم تو بازی تو صفحه تنسنت ( همون صفحه ابیه که اولش میاد) نوشت download faile because you not may
      have purchased this app ( دانلود لغو شد چون ممکن است شما اپ را خریداری نکرده باشید)
      گوشیمم هواوی y6 prime هست

      ۰
  73. Avatar

    ali

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ at ۲۰:۲۸

    سلام. ببخشید من میخواستم پابجی رو اپدیت کنم از نرم افزار تنسنت ولی موقه ی دانلود فایل مینویسه sorry updata is Faild لطفا راهنماییم کنید ممنون

    ۰
  74. Avatar

    Reza

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ at ۱۴:۲۵

    خب تونستم بازی رو نصب کنم فقط تو همون صفحه اول میزنه please enable stroage access permission for this app in settings and restart the game (لطفا مجوز دسترسی ذخیره سازی برای این برنامه را در تنظیمات مجددا فعال کنید و بازی را مجددا راه اندازی کنید)
    این یدونه مورد رو متوجه نشدم

    لطفا کمک کنید

    ۰
    • Avatar

      علیرضا

      ۲۹ مهر ۱۳۹۸ at ۲۱:۰۸

      سلام برو تو بخش تنظیمات > برنامه ها > پابجی > مجوز دسترسی > و ذخیره ساز داخلی را فعال کن

      ۰
  75. Avatar

    Asef.tj

    ۲ شهریور ۱۳۹۸ at ۱:۴۴

    تبلت من lenovo هستش هر کاری میکنم و داخل گوگل استور مینویسم pubg mobile برام اصلی شو نمیاره الان من چیکار کنم و از کجا نصب کنم؟ بعضی از دوستام گفتن از برنامه مایکت نصب کنم.نظر شما چیه؟

    ۰
  76. Avatar

    هادی حاصلی

    ۳ شهریور ۱۳۹۸ at ۱۲:۳۳

    سلام من این بازی رو دانلود کردم هم لایت هم اصلی از مایکت

    اما وارد که شدم زدم پلی گیمز یه صفحه اومد زد مجاز زدم بله اما وقتی وارد میشم میزنه notik support زدم ترجمه نوشه بود دست گاه شما پشتی بانی نمی شود دوستام بهم گفتن فیلتر شکن دانلود کنی حله دانلود کردم بالا نیورد وارد صفحه بتل گرندز که میشه فیلتر شکنم قطع میشه بنظر شما چی کار کنم

    ۰
  77. Avatar

    مهدی

    ۵ شهریور ۱۳۹۸ at ۱۸:۲۷

    من وارد بازی میشم بعد میپره بیرون مشکلش چیه؟

    ۰
  78. Avatar

    mmd

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ at ۱۶:۰۵

    اقا من وقتی توPCبازی میکنم هیچ مپی رو دانلود نمیکنه و ارور میده باید چیکار کنم؟

    ۱+
    • Avatar

      Amirrezahendi

      ۳ آبان ۱۳۹۸ at ۱۱:۲۶

      داداش من هم همین مشکل داشتم
      DNSرو تغییر بده بهد درست میشه

      ۰
    • Avatar

      حسین

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ at ۱۹:۱۹

      اقا چطوری رو سیستم بازی میکنی ؟؟

      ۰
  79. Avatar

    مختار

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ at ۱۱:۳۰

    سلام چرا رو موبایل مپ ها دانلود ومیشن؟

    ۰
  80. Avatar

    هادی

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ at ۲۰:۱۴

    سلام برای منایارورمی دهyour device is not supportd at the moment,but it will be included at a later time.thnak you for your understanding

    ۲+
    • Avatar

      سعید

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۷:۵۴

      سلام جوابی گیر اوردی منم مشکلم عین تو است

      ۰
  81. Avatar

    MamadReza

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ at ۲۲:۲۸

    برای رفع فیلترینگ فری فایر هم پیشنهاد بدید

    ۰
  82. Avatar

    mgagit

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ at ۳:۰۴

    من بازی رو تازه نصب کردم رو startingگیر کرده.‌‌نت و فیلتر شکن هم خوبه..‌بنظرتون مشکلش چیه.‌‌.؟

    ۰
  83. Avatar

    Hassan

    ۲ مهر ۱۳۹۸ at ۰:۴۳

    سلام
    منم تازه بازی را نصب کردم…تو starting گیر کرده و همونطور میمونه
    نمیدونم باید چیکار کنم..
    خواهشا کمک کنید ..مرسی

    ۰
    • Avatar

      عمید

      ۱۸ مهر ۱۳۹۸ at ۱۱:۰۹

      سلام. من بازی رو نصب و دیتا رو در obb جایگذاری کردم. وارد میشه و تا قسمتی که سرویس گوگل رو میخوای انتخاب کنی میره. اما انتخاب که میکنی یه نوار لودینگ برا چند ثانیه میاد و بعد ارور ساپورت دیوایس سرویس میده. ممنون میشم راهنماییم کنین

      ۰
  84. Avatar

    سینا

    ۲۶ مهر ۱۳۹۸ at ۱۶:۰۸

    گوشیم A5 میرم تو بازی همون اولش یه متن انگلیسی میاره نمیدونم میگه چی رو باید دانلود کنم و احتمالا پولم ازم کم میشه و پایین ترش یعنی وسط صفحه میگه نمیشه دانلود کرد وای فای متصل نیست اره ولی داده همراه خودم که متصلم

    ۱+
  85. Avatar

    Mostafa

    ۸ آبان ۱۳۹۸ at ۱۰:۵۴

    من وار میشم به انگلیسی نوشته دانلود فایل نمی دونن چی
    باید چه چیزی دانلود کنم من اندروید گوشیم۸٫۱ هستش

    ۲+
  86. Avatar

    Shayan

    ۱۳ آذر ۱۳۹۸ at ۱۸:۰۰

    ببخشید مال من مپ هارو دانلود نمی کنه وحجمشم صفر میده چیکار کنم

    ۱+
    • Avatar

      یاسر

      ۲۰ آذر ۱۳۹۸ at ۱۳:۰۷

      سلام بافیلتر شکن قوی مثل نگست وی پی ان یاگرن وی پی ان بازی رو باز کن بعد متوجه میشی ک حجمها صفر نیست.وبا کلیک کردن دانلود میکن،فقط بادی ان اس باز نمیشه

      ۰
  87. Avatar

    قاسم

    ۱۵ آذر ۱۳۹۸ at ۱۲:۱۸

    ببخشید من روی لپ تابم نصب کردم اما مشکل سرور دارم وصل نمیشه سایفون هم جواب نمیده

    ۰
  88. Avatar

    یاسر

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸ at ۱۳:۱۳

    سلام من چند وقت بدون مشکل بازی میکنم ولی امروزدر گوگل پلیر دیدم برای پابجی ۱/۶۹مگ حجم بروز رسانی زده،منم دانلود کردم ولی دیگه بازی باز نمیشه،ب مرحله لویدینگ میرسه ولی ب آخر نمیرسه وکلا بازی قطع میشه،لطفا کمکم کنین

    ۰
  89. Avatar

    داریوش

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸ at ۱۸:۰۹

    سلام وخسته نباشید
    بنده چند ماهه بازی پابجی را رو کامپیوترم بدون مشکل اجرا میکردم تا اینکه امروز بروز رسانی جدید آمد و وقتی آبدیتش کردم بازی دیگه اجرا نمیشه و میپره بیرون لطفا راهنمایی کنید؟

    ۰
  90. Avatar

    Amir

    ۵ دی ۱۳۹۸ at ۱۴:۱۰

    سلام به تمام مسئولان و کاربران محترم نت نوشت میخواستم بپرسم به راحتی وارد پابجی می شوم ولی وقتی روی استارت میزنم مینویسه :
    unable to join multiplayer matches because you have less than 60 merit please maintain good conduct to raise your merit اگر زودتر جوابمو بدین ممنون میشم

    ۱+
    • Avatar

      Alpha

      ۲۸ دی ۱۳۹۸ at ۲۱:۰۴

      میگه شما لیاقت بازی گروهی رو‌ندارید

      ولی زر میزنه
      شما به آیپی من یه پیام بده بگم چیکار کنی داداش
      @Alphapc1

      ۰
  91. Avatar

    Soheil

    ۸ دی ۱۳۹۸ at ۱۹:۳۵

    همون اول بازی کهtencent رو مینویسه دیگه بالا نمیاد و مینویسه دسترسی به فضای زخیره را ندادی اما من روی مجاز است زدم?

    ۰
  92. Avatar

    parham

    ۱ بهمن ۱۳۹۸ at ۱:۳۷

    اقا من میخوا صداموباز کنم این میاد to protect our youn ger users we are unable to offer,you the chat functions we apologize for any inconvenience caused

    ۱+
  93. Avatar

    ابوالفضل

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ at ۲۰:۰۵

    من روی تبلتم کامل نصب کردم وارد بازی می شم میزنم روی گزینه ی گوگل پلی اما می نویسه باید سرویس های گوگل پلی را بروز رسانی کنی روی بروز رزسانی زربه می زنم اما دانلود نمیشه کمکم کنید زود ممنون می شم اگه پاسخ بدین

    ۰
  94. Avatar

    Elham

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ at ۹:۰۲

    سلام من بیشتر مراحل مورتال کمبت نسخه اندرویدشو رفتم ولی از دیشب فقط اولش این پیغامو میده download paused because wifi is disabled همه راهارورفتم ولی اتفاقی نیوفتاده لطفا راهنماییم کنین

    ۰
  95. Avatar

    aliteki

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ at ۰:۰۶

    وقتی روی استارت میزنم میگه نمیتونی وارد مولتی پلی شوی و میگه با ید marit رو افزایش بدی یعنی چه؟؟؟باید چی کار کنم؟؟

    ۰
  96. Avatar

    Pubg

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ at ۱۱:۳۷

    سلام من تو پابجیم یه اروری میاد موقع ورود ارور دیتا یا کانکشن نمی دونم چه کار کنمش کمک کنید

    ۰
  97. Avatar

    Iman

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ at ۱۳:۵۵

    سلام من به دلیلی مجبور شدم پابجیو پاک و دوباره نصب کنم اما از اکانت قبلیم نمیاد بازی اکانت قبلیم هم پاک نشده و رو ایمیلمه چطوری باید برش گردونم؟

    ۱+
  98. Avatar

    linuxr

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ at ۰:۵۷

    سلام ببخشید من موقعی که بیرون از بازی هستم نت من خوب هست ولی بعد که میرم توبازی استارت میکنم بعد اینکه برم اسلحه بردارم پینگم میره بالا حدود ۹۶۸ زودتر جواب سوال منا بدین ممنون میشم ازتون

    ۰
  99. Avatar

    محمدرضا رمضان زاده

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ at ۱۵:۵۸

    بازی پابجی روی گوشی y6 prime 2018 اجرا میشه؟

    ۰
  100. Avatar

    Amin

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ at ۲:۰۸

    من بازیو نمیتونم از گوگل پلی بگیرم میگه این مورد در کشور شما دردسترس نمیباشد از اینترنت دانلود کردم میرم تو بازی میگه باید purchase بشه یعنی خریداری چیکار کنم

    ۰
    • Avatar

      linuxr

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ at ۱۲:۱۲

      از مایکت دانلود کن اما باید اسم کاملا بنویسی تا بیاره اونم با انگلیسی

      ۰
    • Avatar

      shaki

      ۸ فروردین ۱۳۹۹ at ۱۵:۴۰

      منم همین مشکل و دارم امیدوارم حل بشه

      ۰
  101. Avatar

    Ali

    ۲ فروردین ۱۳۹۹ at ۲۲:۳۱

    سلام من بازی راه نصب کردم وارید جیمل خود هم ثبت کردم اما حالی اصل وصل نمیشه میخاهم دوباره برم باز نمیکنه از گوگل کروم دانلود کردم

    ۰
    • Avatar

      Ali

      ۲ فروردین ۱۳۹۹ at ۲۲:۳۲

      هر چی زود تر بهم خبر بدین لطفا

      ۰
  102. Avatar

    Nim

    ۳ فروردین ۱۳۹۹ at ۳:۵۸

    سلام چرا من روی پلی گیم میزنم فقط مینویسه exit help ?

    ۰
  103. Avatar

    Idabb

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ at ۲۲:۴۸

    سلام من یک ماهی هست بازی میکردم ولی یهو همه چی پرید هم مرحله ی بازی هم لباس ها همه چیم پرید انگار وارد یه آواتار جدید شد که از صفر شروع میشه حتی آسمم عوض شده… امکانش است شیفت شده باشه روی یه آواتاری که قبلا ساخته بودم ؟؟ چجوری میشه درستش کرد؟

    ۰
  104. Avatar

    مهسا

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ at ۱۱:۴۰

    من چند بازی پابجی رو باز کردم وبازی کردم ولی متاسفانه الان این پیام میادdownoad failed beccause you may not have purchased this app
    اگه میشه لطفا کمکم کنید?

    ۱+
  105. Avatar

    شادمهر

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ at ۱۲:۲۹

    سلام خسته نباشید من بازی پابجی رو با دیتا از اپک پویور دانلود کردم وقتی میرم ارور میزنه بعد کنسل اوکی میاد اوکه که بزنم میاد بیرون از همه فیلترشکن ها استفاده کردم میشه کمکم کنید ممنون میشم

    ۱+
  106. Avatar

    شادمهر

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ at ۱۲:۳۲

    هرچه زودتر خبری کن بده ممنون میشم

    ۱+
  107. Avatar

    امیر محمد

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۳:۵۰

    من تبلت lenovo دارم.واقعادارم دیوووونه می شم کلی سایت رفتم کلی کار انجام دادم تا بازی بیاد همش ارر می ده حتی کاری که شما کردید رو هم انجام دادم باید چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ۰
    • Avatar

      Amir

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ at ۲۱:۳۶

      سلام منم تبلتم lenovo هستش بازی رو نصب کردم بالا نمیارع

      ۰
  108. Avatar

    مرجان

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۲۰:۴۳

    سلام پابجی رو نصب کردم ولی صفحه اش کار نمیکنه میشه راهنماییم کنید.دوبار حذف کردم باز نصب کردم ولی نمیشه ک نمیشه

    ۱+
  109. Avatar

    مهرداد

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۲۳:۴۸

    چرا مپ های تی دی ام رو میزنم دانلود شه دانلود نمیشه؟

    ۰
  110. Avatar

    ایلیا بهمنی

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۱۲:۳۸

    نمیاره اول بازی مینویسه netwok eror چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ۰
  111. Avatar

    راشد بابای

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۲۲:۱۳

    سلام
    چرا میرم. تو. بازی یهوو از بازی میپره بیرون.. مشکلش چیه

    گوشیم. A10هستش. اندرویدش. ۹هست ولی نمیدونم. مشکلش چیه دیشب اینجوری شد

    ۰
  112. Avatar

    shadow

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۲۳:۴۴

    سلام.چرا وقتی میرم تو بازی میزنه looking for recourse to download بعد مینویسه download failed

    ۰
  113. Avatar

    سجاد

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۰:۳۵

    سلام وخسته نباشیدبه شماهمکاران گرامی من یه مشکل دارم واسه این بازی البته من باپی سی دارم بازی میکنم ومیخوام که بهم بگیدکه چگونه میتونم مپ هاولباس هایی که قبلاگرفتمو داشته باشم چون من هروقت داخل بازی میرم نه لباسی هست ونه مپی یعنی بایددانلودشون کنم بااین حال من کلیک کردم که دانلودبشن داخل بازی امااصلادانلودنمیشدحالاازتون میخوام که منوراهنمایی کنین تادوباره بدستشون بیارم چون نسخه جدیدهستش قبلاکه داشتم بازی میکردم بروزشده نبود هم مپ هاوهم لباس هاروداشتم اماتوی این نسخه جدیدندارمشون یعنی دانلودنمیشن هرکاری میکنم

    ۰
  114. Avatar

    ابوالفضل

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۱۳:۰۳

    سلام من برا دانلود مپ های پابجی به یک فیلتر شکن نیاز دارم بجز وی پی ان ۱.۱.۱.۱ من این رو نصب کردم ولی نصب نشد
    پیج اینستا : abolfazl2009

    ۰
  115. Avatar

    Amir

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ at ۲۱:۳۹

    سلام من تبلتم Lenovo هستش بازی رو نصب کردم بالا نمیارع چکار کنم لطفا جواب بدین ممنون

    ۰
  116. Avatar

    Reza

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹ at ۱۵:۵۰

    یعنی اگه از دوستمون هم بگیریم به مشکل بر میخوره؟

    ۰
  117. Avatar

    علیرضا

    ۱۵ تیر ۱۳۹۹ at ۱۵:۴۳

    سلام من پابجی رو دارم میخوام Okو Noو چیز های دیگه رو چطور فعال کنم؟ لطفا بگید

    ۰
  118. Avatar

    میلاد

    ۲۰ تیر ۱۳۹۹ at ۱۷:۰۰

    سلام موقه آپدیت ارور ۷۰۲۵۴۶۳۹ رو می زنه

    ۰
  119. Avatar

    Ali

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹ at ۱۳:۱۷

    سلام
    ببخشید مزاحم می شم می خواستم بگم برای من زمانی که یک مپ رو انتخاب می کنم و استارت می زنم هیچ اتفاقی نمی افته و فقط زمان مچینگ بیشتر میشه من فقط می تونم مپ انگل رو بازی کنم مپ های دیگه رو هم نمیخوره لطفا جواب بدید ممنون میشم

    ۰
  120. Avatar

    Mohammad

    ۲۳ تیر ۱۳۹۹ at ۹:۲۹

    سلام و روز بخیر ببخشید مشکل من در این بخش
    لطفا اگه میتونید کمک کنید
    Unknown error.please restart ypur device and try again.error code:l

    ۰
  121. Avatar

    زانیار

    ۲۴ تیر ۱۳۹۹ at ۲۲:۳۲

    با سلام برای ورود به بازی این خطا رو میده
    network or account error.please logging into google play before trying again

    ۰
  122. Avatar

    محمد صالح

    ۴ مرداد ۱۳۹۹ at ۱۵:۱۹

    سلام…..

    من با gameloop بازی رو اجرا میکنم میخوام به گوگل وصل بشم میگه که
    network or account error.please logging into google play before trying again
    لطفا بگین خیلی ممنون میشم

    ۱+
  123. Avatar

    محمدرضا

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ at ۱۲:۲۹

    سلام..
    من نِتم ۴g هست..وقتی که میرم تو بازی نت ب شدت ضعیف میشه..ولی وقتی که از بازی بیرون میام دوباره ۴g میشه..همین باعث میشه تا نتونم قشنگ بازی کنم و پینگم حتی بعضی مواقع به ۹۰۰ هم میرسه..
    ایا راه حلی برای این مشکل هست؟
    ممنون میشم جواب بدید.

    ۰
  124. Avatar

    MR.G

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ at ۱۷:۴۶

    سلام من اگه با فیلتر شکن وارد بازب شم مشکلی نداره ولی بدون فیلتر شکن میگه سرور بیزی هست و نمیذاره داخل منو بازی شم چه سرور گاست رو انتخاب کنم چه سرور مای پلیر ممنونم اگه جواب بدبن

    ۰
  125. Avatar

    ابوالفضل

    ۳ شهریور ۱۳۹۹ at ۱۹:۲۴

    سلام من بازی رو دانلود کردم بعد همون اول میگه شما برنامه را خریداری نکردید به خاطر همین بالا نمیاد
    باید چیکار کنم!!!؟
    مرسی

    ۰
  126. Avatar

    مریم

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ at ۱۴:۲۶

    سلام
    من میخوام بازی کنم روی compiling resource گیر میکنه و میاد بیرون یهو و اصلا وارد بازی نمیشه

    ۱+
  127. Avatar

    moeen

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ at ۱۴:۴۰

    سلام من قبل از اینکه کامپیوترویندوز ۷ بود چون چندتا برنامه پاک شدو… خوشم نیامد ویندوزو دوباره رختن با ویندوز قبلی با اوپن جی ال+ می رفتم کفیتش درست بود ولی با این ویندوز می رم صفحه سفیده باید چکار کنم
    لطفا جوابو به تلگرامم بفرستین ممنونم۰۹۳۸۷۲۰۳۷۳۰

    ۰
  128. Avatar

    رضا

    ۱ مهر ۱۳۹۹ at ۱۶:۵۲

    دوستان این مشکل برای همه ای مردم ایران اومده تحریم شده هیچ کاری نمیشه کرد باید صبرکرد دید راه حل پیدا میشه یا نه اگر بازی اونایی هم که مشکلش بهش پیش نیومده بزودی میاد. هی نرید نت خودتونو حروم کنی دانلود کنیو پاک کنی

    ۰
  129. Avatar

    Mahdi

    ۱ مهر ۱۳۹۹ at ۲۰:۵۹

    سلام بازی پابجی من یه چند روزی میرم داخلش میگه مثلاً بازی رو ۳۰۰ثانیه دیگ امتحان کن هی میرم همینو میگه نمی‌دونم چیکار کنم

    ۰
  130. Avatar

    علیرضا

    ۲ مهر ۱۳۹۹ at ۴:۳۸

    سلام مشکلش برا همه هست امروز رو گوشی منم بالا نیومد هی میزد۳۰۰ثانیه با فیلترشکن میاد بالا ولی پینگش افتضاح اینو هم تحریم کردن تو ایران بازی هم نمیشه کرد

    ۱+
  131. Avatar

    ادیب

    ۲ مهر ۱۳۹۹ at ۱۶:۱۴

    سلام.من هر وقت میرم روش باید ١۵ مگ دانلۆد کنم.اونم با فیلتر شکن.بئد کە دانلود میکنم دۆبارە تنظیماتش مثل اول میشه و باید دوباره تنظیماتو ویرایش کنم

    ۰
  132. Avatar

    علی

    ۷ مهر ۱۳۹۹ at ۱۹:۴۳

    سلام آیا برنامه DNS مصرف اینترنت را زیاد میکند؟

    ۰
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۱۷ آبان ۱۳۹۹ at ۶:۳۲

      خیر

      ۲+
      • Avatar

        امیرعباس

        ۳۰ آبان ۱۳۹۹ at ۲۰:۰۵

        سلام چرا لطفاً جواب بدید من امروز به بعد نمیتونم دو یا چهار نفره بازی کنم لطفاً کسی بگه چی کار کنم

        ۱+
  133. Avatar

    علی

    ۱۴ مهر ۱۳۹۹ at ۱۲:۱۲

    سلام من بازی کامل دانلود کردم،دیتا هارو نصب کردم،وارد بازی میشم قشنگ بالا میاره ،فقط یوهو میره رو صفحه شخصیت سازی و اسم ،شخصیت و درست کردم اسم و ک وار میکنم نمیره داخل ،چطوری باید ردیفش کنم راهنمایی کنید

    ۰
  134. Avatar

    mahdi

    ۱۴ مهر ۱۳۹۹ at ۱۷:۴۳

    چگونه روی pc نصب نیم این nextdns

    ۰
  135. Avatar

    Ahmad

    ۲۳ مهر ۱۳۹۹ at ۱۶:۵۷

    من پاپجیم نصب کردم ولی به هیچ سروری وصل نمیشه

    ۰
  136. Avatar

    .

    ۲۳ مهر ۱۳۹۹ at ۱۸:۰۵

    سلام من بازی پابجی رو خیلی وقته نصب کردم تا چند هفته پیش درست بود ولی الان مینویسه سرور شلوغه و نمیتونم وارد بازی بشم با فیلترشکنم وقتی وارد بازی میشم خاموش میشه فیلتر شکن لطفا پاسخ بدین ممنون ?

    ۰
  137. Avatar

    امیر

    ۲۴ مهر ۱۳۹۹ at ۱۳:۵۱

    سلام من ریجن اکانتمو به آلمان تغییر دادم و دیگه نمیذاره با نت سیم وصل بشم و میگه error:restrict area … با وی پی ان میشه بازی کرد ولی میترسم بن بشه. راه حلی هست که با نت سیم دوباره بشه بازی کرد؟ بدون وی پی ان..

    ۰
  138. Avatar

    Nashenas

    ۳۰ مهر ۱۳۹۹ at ۲۰:۵۷

    سلام
    من از شبیه ساز گیم بود استفاده میکنم که میگن واسه پاپجی عالیه ولی نمی‌دونم چرا تو گوگل پلی احراز هویت نمیتونم بکنم مشکل چیه؟

    ۰
  139. Avatar

    یاسین

    ۳ آبان ۱۳۹۹ at ۰:۰۷

    سلام..من مشکلم اینه نصب کردم دیتاشم آره نصب کردم..اما همش پیام میاد وارد بازی نمیشه

    ۰
  140. Avatar

    یه بنده خدا میگوید

    ۵ آبان ۱۳۹۹ at ۱۷:۰۸

    سلام
    مشکل من اینه
    من وقتی میرم توی بازی یعنی کلا بازی به صفحه اصلی میره خوب منم میزنم توی دکمهی شروع من ۷ دقیقه دیگه صبر میکنم یه پیقام میاد منم یس رو میزنم خوب میره ۱ ساعتم صبر کردم ولی بازم نرفت حتا زدمم ۱ نفر یعنی گروه نداشته باشم ولی باز هم نرفت من تو گامپیوتر بازی میکردم ایا فیلترشکنم هم روشنه ایا مشکل از کامپیوتره اگه نباشه میشه مشکل من رو حل کنین خیلی خیلی ممنون میشم

    ۰
  141. Avatar

    یه بنده خدا میگه

    ۶ آبان ۱۳۹۹ at ۱۵:۱۷

    من راحلشو فهمیدم شما هم یکم بازی رو بگردید میفهمیم هزاران بازی کزدم شما میگید فیلتره

    ۰
  142. Avatar

    یه بنده خدا میگه

    ۸ آبان ۱۳۹۹ at ۱۳:۲۸

    یه فیلترشکن عالی براتون پیدا کردم خیلی راحت میریداسمش است snap VPN روی فیلترشکن عکس یه سیاره هست تو گوگل سرج کنید اسم کنید اسم فیلترشکنرو بیاد و لذت ببرید از بازی

    ۰
  143. Avatar

    ...

    ۱۳ آبان ۱۳۹۹ at ۱۶:۴۲

    خیلی داغون شده پابجی همش قطع میشه فیلتر شکنا? و میزنه سرور ها شلوغه ?

    ۰
  144. Avatar

    امیرحسین زارع

    ۱۵ آبان ۱۳۹۹ at ۱۶:۱۲

    ببخشید پابچی من چند روزی هی دکمه استارت رو میزنم میگه شما باید شایستگی۶۰ رو داشته باشید تا استارت بشه.و استارت نمیشه.لطفا برای مشکلم راه حل بگید.ممنون

    ۰
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۱۷ آبان ۱۳۹۹ at ۶:۳۳

      شما بیش از حد ریپورت شده اید

      ۲+
  145. Avatar

    پژمان

    ۲۵ آبان ۱۳۹۹ at ۱۹:۳۷

    سلام من اینترنت رایتل فعال کردم اینبار الان تو مپهای ارنا مشکل دارم اصلا اپلود نمیشه یا انقد دیر میشه ک اخرای بازی هست پینگم مشکل نداره۱۰۰تا۱۲۰هست ولی نمیدونم مشکلش چیه

    ۰
    • Avatar

      Araz

      ۲ آذر ۱۳۹۹ at ۰:۱۵

      من پابجی رو نصب کردم نمیتونم داخلش برم خطا چی چی میاره

      ۰
  146. Avatar

    امیرعباس

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹ at ۲۰:۰۰

    سلام چرا لطفاً جواب بدید من امروز به بعد نمیتونم دو یا چهار نفره بازی کنم لطفاً کسی بگه چی کار کنم

    ۰
  147. Avatar

    محمد حسینی

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ at ۱۱:۰۵

    من فقط میخوام پولم از حسابش ازاد پول بردارم میدونم شدنیه اگه کسی میتونه کاری کنه بگه

    ۰
  148. Avatar

    یاسمنگولا

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ at ۲۳:۱۴

    سلام در گوشی من وقتی وارد پابجی میشم این میاد
    your device is not supported at the moment
    تورو خدا کمک کنید اعصابم هم ریخته

    ۱+
  149. Avatar

    فرزاد

    ۲۳ آذر ۱۳۹۹ at ۱۶:۲۲

    سلام من یه مشکلی دارم وقتی میرم روی بازی پابجی موبایل پلیگیم میزنم یک ارور میاره با معنی مجوز لغو شده است لطفا کمک کنید

    ۰
  150. Avatar

    Ali

    ۵ دی ۱۳۹۹ at ۱۴:۰۱

    من نمی تونم با دوستانم بازی کنم
    حتا کاپمم بالا پایین نمیشه

    ۱+
    • Avatar

      مهداد

      ۲۲ دی ۱۳۹۹ at ۱۶:۰۰

      دوست عزیز شما به صورت مهمان وارد شدید و باید با پلی گیمس. وارد شوی و متاسفانه اکانتت بن میشه?

      ۰
  151. Avatar

    Gpz

    ۵ دی ۱۳۹۹ at ۱۶:۵۵

    من چند وقتی هست که پابجی رو نصب کردم و بدون فیلتر می تونستم برم داخل بعد یه مدت اینترنتم قطع شد و هر موقع نصب می کروم این مشکل به وجود می اومد لطفا کمک کنید

    ۰
  152. Avatar

    مهدی

    ۷ دی ۱۳۹۹ at ۱۵:۳۰

    سلام من next dnsرو نصب کردم میزنم وصل شدن ولی ارور میده دی ان اس چنجر رو هم نصب کردم میزنم استارت ولی کانکت نمیشه پابجی موبایل اصلی برام میاد بالا ولی پابجی لایت میزنه سرور شلوغه لطفا بهم بگین چیکار کنم ممنون.

    ۱+
  153. Avatar

    محمود

    ۷ دی ۱۳۹۹ at ۱۹:۳۲

    سلام خسته نباشید بازی و دانلود کردم میره تو بازی بعد هیچکدوم از مپ هاش دانلود نمیشه چیکار کنم / ؟

    ۱+
  154. Avatar

    مسعود قویدل

    ۱۱ دی ۱۳۹۹ at ۱۴:۰۸

    سلام اقای خانی من مدل گوشیم سون پلاس هست واپلیکیشن dns رو هم نصب کردم ولی باز هم بازی بالا نمیاد راه حل دیگی به نظرتون میرسه
    ممنونم

    ۱+
    • Avatar

      محسن خانی

      ۱۲ دی ۱۳۹۹ at ۰:۱۱

      اپ nextdns رو نصب کنید و کانکت شید. سپس وارد تنظیمات اپ بشید و تیک گزینه اولی که در بالای صفحه میبینید رو بزنید. بعد یه کادری برای شما باز میشه، بدون اینکه چیزی واردش کنید اونو اکی کنید تا بسته شه. حالا بدون اینکه از اپ خارج شید، پابجیو ببندید و یک بار دیگه اجرا کنید

      ۲+
  155. Avatar

    محمدمهدی متین

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ at ۱۲:۴۲

    سلام این که فیلتر شکن هست شما بدون فیلتر شکن چه جوریه

    ۲+
  156. Avatar

    محمد

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ at ۲۱:۱۸

    چرا نظر آدمو حذف میکنید آخه?
    من فقط گفتم بازی با فلفل شکن وارد می شه اما با dns نه،قبلا هرد میوندن.فقط خواستم راهنمایی کنید

    ۱+
  157. Avatar

    مهدی

    ۲۵ دی ۱۳۹۹ at ۰:۲۴

    سلام خسته نباشید من بازی رو دانلود کردم بعد ۲ روز بازی میکردم بعد روز بعدش زدم نمیومد مشکلش چی بگین ممنون میشم

    ۱+
  158. Avatar

    Pariya.Balvin

    ۲۸ دی ۱۳۹۹ at ۱:۰۳

    سلام.
    من همین دیروز با اینترنت خواهرم وارد بازی شدم و مشکلی نبود
    امروز دوباره میخواستم وارد بشم
    با اینترنت هیچ کسی باز نشد الان دوباره با اینترنت خواهرم میام
    ولی ارور میده
    Area

    ۲+
  159. Avatar

    محمد

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ at ۰:۵۲

    سلام من میرم داخل پابجی وقتی play رو میزنم مثلا اگه زمانش یک دقیقس میشه ۵ دقیقه و نمیره داخل بازی فیلتر شکن و عوض کردم و هم با بسته و وایفا رفتم نشد دو روزه اینجوری تو رو خدا کمکم کنید

    ۱+
  160. Avatar

    امیرحسین

    ۱ بهمن ۱۳۹۹ at ۱۶:۰۹

    هیچکدام از این راه ها جواب نداد باید با فیلتر شکن برم

    ۱+
    • محسن خانی

      محسن خانی

      ۳ بهمن ۱۳۹۹ at ۱:۱۹

      من دارم بدون مشکل بازی می کنم

      ۳+
  161. Avatar

    MOVAHED

    ۳ بهمن ۱۳۹۹ at ۲:۳۱

    سلام . من روشی که گفتید ( dns ) رو انجام دادم و برای سه روزی پایجی راحت بالا میومد و کار میکرد ولی مجددا ایراد منطقه تحریمی یا restricted area رو میده . راهکاری داره؟
    پابجیم هم از پلی استور دان کردم و موبایل رو چندین بار روشن خاموش هم کردمش.
    ممنون

    ۱+
  162. Avatar

    صابر جبر

    ۳ بهمن ۱۳۹۹ at ۱۷:۲۵

    ممنون از شما بازی برای من خوب شد

    ۰
  163. Avatar

    احسان

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ at ۲:۲۵

    سلام من پابجی رو با نرم افزار گیم لوپ روی pc بازی میکنم.یه چن وقتی بازی میکردم ولی امروز که رفتم بازی کنم باز نمیشد و میگفت سرور مشغول است چن لحظه بعد امتحان کنید بعد دوباره که میزدم میگفت ۳۰۰ ثانیه صبر و دوباره امتحان کنید این کارم کردم بازم نشد خواهشا کمکم کنید.ممنون

    ۰
  164. Avatar

    حمیدرضا

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ at ۹:۱۸

    سلام دوستان من برای ورود به بازی از روش آخر استفاده میکنم فقط بخاطر این که اون خطا رو بده و اوکی رو بزنم از یه فیلترشکن ضعیف استفاده میکنم
    روشش هم جواب میده ولی هر بار که از بازی بیای بیرون دوباره باید این کار بکنی

    ۰
  165. Avatar

    امیر

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ at ۱۳:۴۸

    برنامه DNS رو روش نصب کنن ، چکار کنم؟?

    ۰
  166. Avatar

    امیررضا

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ at ۵:۰۵

    سلام.به سایت circuit design.ir برید.اونجا توضیح داده شده که چگونه میشه در حال حاضر بدون قند وارد شد.

    ۵+
  167. Avatar

    ارشاد

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ at ۹:۵۳

    سلام من هر کاری میکنم نمی تونم وصل شم با دوستام بازی کنم درخاست میدیم اما نمی تونیم بازی کنیم من به توییتر وصل هستم اون به بازی های گوگل پلای نمی دونم چی کار کنم. میتونم خودم تنهایی یا ۳تا از افراد ناشناس برم اما نمی تونم با درخاست دادن به دوستم وارد بازی بشم لطفا بهم بگید ۰۹۳۸۶۰۲۳۶۹۸این شماره منه فهمیدید بهم پیام بدید روشش چیه

    ۱+
  168. Avatar

    بابک

    ۸ بهمن ۱۳۹۹ at ۳:۰۸

    سلام من وقتی وارد بازی میشم همش ارور‌ میده و هر کاریم میکنم وارد بازی نمیشه مدل گوشیممa20 هستش لطفا میشه بگید من چیکار کنم بالا بیاد و ارور نده؟

    ۲+
  169. Avatar

    امیررضا

    ۸ بهمن ۱۳۹۹ at ۱۱:۳۷

    بنده ۴۰ DNS سرور دنیا رو تست کردم جواب نگرفتم.به بنده ایمیل بزنید تا راهنمایی کنم(بدون نیاز به قند)
    amir.mpower@gmail.com

    ۲+
  170. Avatar

    علی

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ at ۷:۳۱

    من با گیم لوپ وارد بازی میشم خراب شد پاکش کردم دوباره نصبش کردم الان زبانش چینی شده و به محض ورود به اکانت بن میده چه کنم؟!

    ۰
  171. Avatar

    علیرضا

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ at ۹:۳۲

    توروخدا کمکم کنید بخش weekly report درevents رو که بازمیکنم مینویسه نتورک ارور باچندین فیلترشکنو سرور های مختلف هم امتحان کردم درست نشد چیکار کنم

    ۱+
  172. Avatar

    محمدجواد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ at ۱۱:۴۶

    سلام من وقتی میرم تو پابجی با دوستام بازی کنم نمیزاره این میادthisfeatureisunavailabletoguestaccountspleaselinkyoursocialaccounttorabettergamingexperienceچیکار کنم

    ۰
    • Avatar

      ‌‌‌‌

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ at ۱۲:۲۷

      مال منم همینه لطفا کاری کنید

      ۰
  173. Avatar

    امیر حسین

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ at ۱۴:۱۲

    مطلبتون بسیار مفید بود ممنون از سایت خوبتون

    ۰
  174. Avatar

    محمد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ at ۷:۱۹

    سلام،با این راه حلی که برای ۳۰ دی عم گفتید نمیره،میشه ره جدید بذارید؟

    ۰
  175. Avatar

    xxmasoud

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ at ۵:۱۳

    سلام خسته نباشید میشه یه آموزش هم بگزارید برای کسانی که با گیم لوپ پابجی بازی میکنند.ممنون میشم?

    ۰
  176. Avatar

    امیر کبیر

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ at ۱۵:۱۲

    واقعا جواب میده چون میگه ارور

    ۰
  177. Avatar

    مهران

    ۶ فروردین ۱۴۰۰ at ۲۳:۲۸

    با سلام من وقتی میخوام ارنا بازی کنم کلا نفرات دیده نمیشن یا فشنگام سی چلتا نمیاد البته وقتی خودم کشته میشم تو بازی های بعدی یعنی کلاسیک یا هرچی نمیتونم بازی دوستامو نگا کنم چکار کنم؟

    ۰
  178. Avatar

    Pooriya07

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ at ۲:۳۹

    سلام
    گوشی من ایفون است (ios) این برنامه در گوشی من نمیشود نصب کرد یا بهتره بگم اصلا همچین برنامه ای داخل اپ استور نیست من باید چه کار کنم بازیم با vpn هم بالا نمیاد.
    لطفا کمکم کنید

    ۰
  179. Avatar

    Milad

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ at ۹:۵۷

    سلام
    این روش دیگه کار نمی کنه
    اگر راه جدیدی پیدا کردید آپدیت کنید
    ممنون

    ۰
  180. Avatar

    ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ at ۱۲:۰۲

    سلام چرا نمیتوانم در پابجی پیام بوم

    ۰
  181. Avatar

    ‌‌‌‌

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ at ۱۲:۲۵

    مال من تازه دان کردم بعد میزنه آپدیت کن چکارش کنم باو با فیلتر شکنم میرم همینه

    ۰
  182. Avatar

    Kamran

    ۸ خرداد ۱۴۰۰ at ۱۵:۰۲

    سلام من یه مشکل دارم توی پابجیم نمی دونم چجوری برطرفش کنم من پابجیم رو روی توییتر و روی خود جیمیلم اکانت کردم حالا میخوام از روی اکانت توییتر بر دارمش چجوری باید بردارمش از روی توییتر این شماره منه لطفا اگر کسی میدونه به من بگه خیلی لازمم هست??

    ۰
    • Avatar

      کامران

      ۸ خرداد ۱۴۰۰ at ۱۵:۰۶

      شمارم ۰۹۳۸۰۰۰۰۰۳۶۹۸ هست حتما بگید راستی حساب توییترم هم گم شده و نمی تونم واردش بشم هرچی میزنم مینویسه حساب پیدا نشد

      ۰
  183. Avatar

    abolfazl

    ۵ مهر ۱۴۰۰ at ۱۷:۱۰

    بعد از این اپدیتی که پابجی داد دیگه لازم نیست پابجی رو با فیلتر شکن وا کنم و خیلی از باگ ها رو رفع کرد این اپدیت واقعا خیلی خوب بود این اپدیت

    ۰
  184. Avatar

    محمد مهدی

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰ at ۲۰:۴۶

    سلام
    بازی پابجی نیو رو دانلود کردم
    ۲ روز اول همه چی خوب پیش رفت
    روز سوم وارد بازی شدم کل صدای بازی رفته بود
    نه صدای موزیک نه صدای پا دشمن و نه شلیک اسلحه
    فقط صدای حرف زدن هم بازیم رو دارم
    میشه کمک کنید
    سپاسگذارم

    ۰
  185. Avatar

    Amir

    ۱۴ آذر ۱۴۰۰ at ۱۴:۰۵

    سلام من وقتی میرم داخل پابجی وقتی بود میشه میخواد بره تو بازی می‌نویسه دستگاه شما پابجی رو پشتیبانی نمیکنه چیکار کنم
    توروخدا کمک کنید

    ۰
  186. Avatar

    Amir

    ۸ دی ۱۴۰۰ at ۱۴:۳۲

    سلام من وقتی وارد بازی میشم تو همون صفحه اصلی میمونه داخل همون بخش اول که وقتی میری تو بازی همون جا دگ تکون نمیخوره

    ۰
  187. Avatar

    Amirhoseyn

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ at ۱۹:۰۴

    سلام میخواستم بدونم چرا وقتی فیلتر شکنو روشن میکنم برم تو بازی پابجی فیلترشکن قطع میشه حتی فیلتر شکنم ده بار عوض کردم بازم نشد بازیو حذف کردم دوباره ریختم بازم نشد گوشیمم شیامی

    ۱+
  188. Avatar

    سهیل

    ۵ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۹:۰۴

    سلام،پابجی هرآپدیت کوچیکی که میده،کل دیتای من دوباره از اول دانلود میشه،۱۰مگابایت هم آپدیت میده،همه ی دیتاها رو باید از اول دانلود کنم،ممنون میشم کمکم کنید

    ۱+
  189. Avatar

    شهریار

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ at ۲۱:۰۹

    سلام
    وقتی وارد بازی میشم vpn بازی خاموش میکنم از وقتی که گوشی بروز رسانی کردم اینجوری شده

    ۰
    • Avatar

      شهریار

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ at ۲۱:۱۰

      میکنم

      ۰
  190. Avatar

    شهریار

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ at ۲۱:۱۱

    سلام
    وقتی وارد بازی میشم vpn بازی خاموش میکنه از وقتی که گوشی بروز رسانی کردم اینجوری شده

    ۰
  191. Avatar

    احسان

    ۶ دی ۱۴۰۱ at ۱۲:۴۵

    سلام وقتتون بخیر پابجی من صدایش باز نمیشه به گوگل وصل است نمیدانم چرا باز نمیشه

    ۰
  192. Avatar

    یکی

    ۷ بهمن ۱۴۰۱ at ۲۱:۲۱

    ناموسا یکی ب من بگه این ارور اینترنت چیه هی میده تولابی ب من
    please make sure your connection is stable

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا