تلفن همراه

رونمایی Honor از V10 و ۷X؛ پردازنده هوش مصنوعی در کنار کپی کاری از انیموجی

Honor V10

شرکت چینی Honor امروز از دو گوشی جدید خود رونمایی کرد که یکی از این دو جدیدترین پرچمدار این شرکت با نام Honor View 10 است.

۰

شرکت چینی Honor به‌تازگی از دو گوشی جدید خود رونمایی کرد که یکی از این دو جدیدترین پرچمدار این شرکت با نام Honor View 10 است. این شرکت که زیرمجموعه‌ای از هواوی است در رابطه با محصول جدید خود میگوید: “V10 از یک تراشه هوش مصنوعی بهره میبرد که توانایی این را دارد تفاوت بین صحنه‌های مختلف را تشخیص داده و عکس‌های بهتری را ثبت نماید، سیستم را برای استفاده بهتر بهینه‌سازی کرده و تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر را برای کاربر رقم بزند”

Honor V10

Honor V10

V10 از نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن FHD و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره میبرد. دوربین دوگانه با رزولوشن‌های ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسل، ۶ گیگابایت رم، دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی، شارژ سریع و رابط کاربری جدید مبتنی بر اندروید ۸ از دیگر خصوصیات آن است. V10 توانایی این را داشته تا تنها در ۳۰ دقیقه، میزان شارژ آن از ۰ به ۵۰ درصد برسد.

بارز‌ترین ویژگی این گوشی را باید خصوصیتی با نام ۳D Facial Animation برشمرد که میتوانیم آن را یک کپی از “قابلیت انیموجی” اپل بدانیم. این ویژگی V10 به کاربران اجازه میدهد تا با چهره خود به کنترل اموجی‌های مختلف بپردازند.

انیموجی

Honor V10

Honor V10

V10 از پردازنده Kirin 970 و هوش مصنوعی موجود در آن استفاده کاملی را برده‌است. از جمله خصوصیات این هوش مصنوعی میتوان به تشخیص چهره جهت باز کردن قفل گوشی، چرخش هوشمند صفحه‌نمایش (به طوری که هنگام چرخش گوشی در رخت خواب، صفحه‎‌نمایش نخواهد چرخید) و قفل هوشمند نوتیفیکیشن‌ها اشاره کرد.

V10 در سه رنگ مشکی، سورمه‌ای، مشکی نیمه شب با قیمت ۶۰۵ دلار و از تاریخ ۸ ژانویه در سراسر جهان به فروش خواهد رسید.

علاوه بر V10، این شرکت از گوشی دیگر با نام Honor 7X نیز رونمایی کرد. از ویژگی‌های این گوشی میتوان به نمایشگر ۵٫۹۳ اینچی لب به لب با نسبت تصویر ۱۸ به ۹، دوربین عقب با لنز دوگانه ۱۶ و ۲ مگاپیکسل با قابلیت اتوفوکوس در ۰٫۱۸ ثانیه، ۴ گیگابایت رم و باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که قادر است با هر بار شارژ یک روز را دوام بیاورد. ۷X در حال حاضر با قیمت ۳۶۵ دلار به فروش میرسد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا