سینما

زبان دوتراکی واحد جدید در دانشگاههای جهان

game-of-thrones

از این پس در بسیاری از دانشگاههای معتبر دنیا برای فارغ التحصیل شدن می بایست سریال بازی تاج و تخت را به خوبی دیده باشید تا بتوانید واحد زبان دو تراکی را با نمره بالا پاس کنید

۰

باز تاج و تخت از سریالهای به نام و موفق دهه اخیر بوده است. نه تنها بطن و قصه این سریال طرفداران زیادی از سراسر دنیا دارد بلکه تک تک المان های این سریال مورد توجه قرار گرفته است.

بعد از ازدواج به سبک game of thrones و عکس با صندلی پادشاهی و بافت مو به سبک بازیگران این سریال، زبان شناسی این فیلم نیز مورد استقبال قرار گرفت.

زبان کالیسی در دانشگاه

game-of-thrones

زبان دو تراکی نام زبانی است که قبیله کالیسی در این سریال صحبت می کنند. این زبان هویت و ریشه واقعی ندارد اما یک زبان باستانی فرانسوی محسوب می شود. زبان شناسان  این سریال به دلیل استقبال جوانان، آن را به عنوان یک واحد درسی به دروس زبان شناسی دانشگاه افزودند.

زبان شناسی سریال بازی تاج و تخت نوعی هنر کشف زبان است که توسط دیوید پترسون تدریس می شود. آموزش این زبان در چندین دانشگاه در تابستان آینده به مدت شش هفته اجرا خواهد شد.

دوتراکی سخت ترین زبان دنیا

پترسون آلوم کارشناس ارشد زبان شناسی دانشگاه سن دیگو این زبان را بر اساس کتاب جورج مارتین به وجود آورد. دو تراکی بیش از ۳۰۰۰ کلمه در بر دارد و می تواند از سخت ترین زبان ها به شمار آید.

دو تراکی ها یک گروه از جنگ جویان در سریال هستند که از فصل نخست وارد سریال می شوند. کالیسی با بازی امیلی کلارک کاراکتر دوست داشتنی این سریال رهبر این گروه می شود و به این زبان صحبت می کند.
پیشنهاد تدریس این زبان در دانشگاهها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. طرفداران سریال بازی تاج و تخت به راحتی این زبان را خواهند آموخت و شاید دیر یا زود مورد استعمال قرار گیرد.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا