خودرو

زیباترین اتومبیل های سال ۲۰۱۷ را اینجا ببینید؛ به انتخاب بیزینس اینسایدر

زیباترین اتومبیل های سال 2017

در این لیست به ۱۰مورد از زیباترین اتومبیل های سال ۲۰۱۷ اشاره می کنیم که اگر افراد به دنبال خرید اتومبیلی حاص و زیبا هستند آگاهی بیشتری به آنها می دهد. در ضمن خیلی خوب میدانیم که با توجه به وضعیت بحرانی اقتصادی و مشکلات حال حاضر جامعه ایرانی این لیست تنها یک آلبوم تصاویر است و کمتر کسی حتی این نمونه اتومبیل ها را می تواند از نزدیک مشاهده کند!

۰

این روزها با مدل های مختلفی از خودروها رو به رو هستیم که هر یک طراحی و ویژگی های خاص خود را دارند. اما هستند مدل هایی که نسبت به برخی دیگر برتر محسوب شده و می توان آنها را خاص دانست. در این بین اگر به زیباترین اتومبیل های سال ۲۰۱۷ بپردازیم قطعا برای طرفداران خودرو جالب توجه خواهد بود و هیجان انگیز است.

در اوایل سال جاری لیستی از ۱۰ خودرو فوق العاده که باید در ۲۰۱۷ خریداری شود، منتشر شد. در این لیست به ۱۰مورد از زیباترین اتومبیل های سال ۲۰۱۷ اشاره می کنیم که اگر افراد به دنبال خرید اتومبیلی حاص و زیبا هستند آگاهی بیشتری به آنها می دهد. در ضمن خیلی خوب میدانیم که با توجه به وضعیت بحرانی اقتصادی و مشکلات حال حاضر جامعه ایرانی این لیست تنها یک آلبوم تصاویر است و کمتر کسی حتی این نمونه اتومبیل ها را می تواند از نزدیک مشاهده کند!

ترین های سال ۲۰۱۷ را در نت نوشت بخوانید: ترین های ۲۰۱۷

در حالی که زیبایی موضوع مهمی در هنگام خرید اتومبیل ها بوده، از این رو تصمیم گرفته شد عنوان مطلب زیباترین اتومبیل های سال ۲۰۱۷ انتخاب شود. به هر حال در این مطلب می توانید با ۱۰ مورد از زیباترین اتومبیل های سال ۲۰۱۷ آشنایی پیدا کنید:

۱۰- پورشه پانامرا:

بعد از طراحی نامطلوبی مجموعه خودروهای پورشه، نسل دوم پانامرا موفق بود. نسل جدید این فست بک دارای طراحی عقب کاملا جدید با چراغ های پیوسته بوده و در مقایسه با نسخه پیشین بی نظیر است. با توجه به علاقه بسیار تصمیم گرفته شد پانامرا در لیست برترین ها Business Insider جای گیرد.

 پورشه پانامرا

۹- مک لارن ۷۲۰ اس:

نسل دوم ابراتومبیل مک لارن که در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمد. ظاهر جسور با چراغ های تهاجمی ۷۲۰ اس را به خودرو بزرگ تبدیل کرده که در کنار طراحی کلی مجذوب کننده فوق العاده است. در حالی Rob Melville طراحی کلاسیک را با طراحی مدرن ترکیب کرده و محصولی قابل توجه به مشتریان خود ارائه دهد.

۸- آلفارومئو Giulia:

در جهان با خودروهای مشکوکی رو به رو هستیم که در این میان Giulia یک خودرو خاص از برند ایتالیایی محسوب می شود. سدان Giulia محصولی قابل توجه بوده و می توان انتظارات بسیاری از آن داشت. نسخه Quadrifoglio به نظر می رسد عضلانی بوده و با اگزوز چهارگانه و پیشرانه پرتوان بی نظیر است.

۷- رنج روور ولار:

شاسی بلند با اصالت بریتانیایی که به مدرن ترین ویژگی ها مجهز شد. طراحی برگرفته از رنجروور که می توان ساختاری لوکس را در آن شاهد بود و تجربه بزرگی در رانندگی و سرنشینی به ارمغان می آورد. مدلی که باید آن را خواهر جگوار F-pace دانست و در پیشرانه و مشخصات فنی اشتراکی دارند و فوق العاده به شمار می روند.

۶- ولوو S90:

طراحی پریمیوم و لوکس برای سدان پرچمدار شرکت سوئدی که ویژگی های ایمنی قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شد. طراحی زیبا آن نظر هر فردی را به خود جلب کند. با S90 تجربه رانندگی لذت بخش برای افراد به ارمغان می آید.

۵-  فراری Portofino:

این مدل خودرو رده پایه فراری بوده که جایگزین کالیفرنیا توربو شده و یک خودرو کروک قدرتمند بوده که با ساختار کلاسیک خود محبوبیت بسیاری کسب کرد.

۴- لکسوس LC 500:

این کوپه لوکس داستان متفاوتی از لکسوس بوده و طراحی زرق و برق داری برای آن در نظر گرفته شد. LC توانست به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند و نظر بسیاری را به خود جلب نماید.

۳-لامبورگینی هوراکان:

بچه گاو وحشی که در خیابان غرش آن سرسام آور بوده و طراحی مخوفی توسط لامبورگینی برای آن در نظر گرفته شد. هوراکان خودرو ۱۰ سیلندر لامبورگینی شناخته شده و یک مدل کوچکتر از اونتادور به حساب می آید. اگر بخواهیم به توصیف آن بپردازیم باید آن را بچه لامبورگینی محسوب کرد. هوراکان مدلی تحسین شده بوده و باید آن را قدرتمندتر از هر مدل ۱۰ سیلندر رقیب دانست. البته پیشتر نسخه قدرتمندتر پرفورمانته نیز معرفی شد که با کیت بدنه اسپرت و قدرت بیشتر حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

۲-استون مارتین DB11:

خودرویی با اصالت بریتانیایی که طراحی لوکسی برای آن در نظر گرفته شده و تجربه کاملی را در رانندگی به افراد می دهد. در ساختار شباهتی به DB7 داشته اما استون مارتین تصمیم گرفته با انجام بهینه سازی فنی و طراحی آن را به محصول کاملی تبدیل کند.

۱-فورد GT:

یکی از سوپراسپرت های شرکت فورد GT بوده که تاکنون چندین نسل آن معرفی شد. مدلی هیجان انگیز که در کنار طراحی اسپرت نظر هر فردی را به خود جلب می کند. تعادل آیرودینامیکی فوق العاده در کنار پیشرانه توانمند، GT را به سوپراسپرتی تبدیل می کند. Moray Callum مدیر طراحی GT فورد با نبوغ خود در طراحی محصولی را ارائه داده که کم نظیر است.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا