اخبار تکنولوژی

ساعت هوشمند شارژی مثل ساعت های قدیمی اتوماتیک، با حرکت شارژ می شود!

ساعت هوشمندی به نام Sequent در اقدامی قابل اعتنا با نگاه یه ساعت های اتوماتیک و بدون نیاز به باتری که در گذشته مرسوم بود طراحی جدیدی را ارائه کرده که این نمونه از ساعت هوشمند را از شارژ باتری بی نیاز می کند.

۰

ساعت های هوشمند از ترند های محبوب کاربران علاقه مند به تکنولوژی به حساب می آیند و البته همگی آنها مشکلی عمده و قابل توجهی به نام باتری دارند! این مشکل بزرگ در تلفن های همراه هم وجود دارد اما با توجه به سایز و ابعاد ساعت های هوشمند نمود بیشتری را در این نمونه ابزار ها شاهد هستیم! در ادامه با معرفی یک نمونه ساعت هوشمند شارژی جدید که با حرکت شارژ می شود با نت نوشت همراه باشید

ساعت هوشمند شارژی با حرکت شارژ می شود!

ساعت هوشمندی به نام Sequent در اقدامی قابل اعتنا با نگاه یه ساعت های اتوماتیک و بدون نیاز به باتری که در گذشته مرسوم بود طراحی جدیدی را ارائه کرده که این نمونه از ساعت هوشمند شارژی را از شارژ باتری بی نیاز می کند.

فرآیند تامین انرژی در این ساعت هوشمند شارژی از نظر کلی مشابه ساعت های قدیمی اتوماتیک است، اما در جزییات می توان گفت هیچگونه شباهتی ندارد! باتری این گوشی حین حرکت هایی که برای دستگاه رخ می دهد شارژ می گردد. جالب است بدانید که این ویژگی در این ساعت هوشمند ترکیبی است از سنسور ضربان قلب، ردیاب فعالیت، GPS، بلوتوث و سیستم اعلان ها.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند ، اپل واچ یا ساعت های گوگلی Wear OS ؟

مهم ترین سوالی که حتما برای شما هم پیش آمده این است که این ساعت هوشمند در کمترین میزان حرکت چقدر می تواند به کارش ادامه دهد! یا حداقل حرکت مورد نیاز برای شارژ این ساعت هوشمند شارژی چقدر است؟

بدون شک اگر ایده اینچنینی می توانست به صورت کامل مشکل منبع انرژی را در ساعت های هوشمند مرتفع کند شرکت های تولید کننده بزرگ خیلی پیش از این مسیرش را در پیش گرفته بودند. اما چیزی که خیلی مهم است شروع این اتفاق است. Sequent بعنوان یک ساعت هوشمند شارژی یک پروژه بر اساس کیک استارتر بوده و کاربران می توانند با پرداخت ۱۸۹ دلار به این پروژه پیوسته پیش خرید ساعت Sequent  را به انجام برسانند. گویا قیمت خرده فروشی هر یک از ساعت ها ۴۳۸ دلار تخمین زده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ تمامی سوالات به صفحه کیک استارتر این پروژه سری بزنید.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا