گجت‌ها

بررسی Gear Sport ساعت هوشمند تازه وارد سامسونگ

بررسی Gear Sport

بعد از استقبال از اسمارت‌واچهای قبلی سامسونگ، این شرکت کره‌ای اکنون قصد دارد در ادامه مسیر Gear S3 ساعت هوشمندی ارئه دهد که هم دوستداران طراحی کلاسیک را راضی نگه دارد و هم آنهایی که دنبال هوشمندی ساعت خود هستند.

۰

سامسونگ اخیرا در رویداد تمپو درام برلین، اسمارت‌واچ جدیدش Samsung Gear Sport را معرفی کرد. این ساعت در ادامه مسیر Gear S3 حرکت میکند. ساعت جدید سامسونگ قرار است بدون تغییر در طراحی کلاسیک، آن را تبدیل به یک گجت هوشمند تمام عیار کند. در ادامه با بررسی Gear Sport با نت نوشت همراه باشید.

بررسی Gear Sport

بررسی Gear Sport

بررسی Gear Sport

این ساعت هوشمند همانند سایر گجتهای تناسب اندام قادر است با استفاده از برنامه Speedo On فعالیتهای ورزشی شما را ثبت و آنالیز کند و به دلیل ضد آب بودنش تا عمق ۵۰ متری، در بررسی Gear Sport متوجه شدیم که میتوان به راحتی میتوان جلسات شنا را نیز با آن ثبت کرد. اپلیکیشنهای دیگری همچون UA Record, MyFitnessPal, MapMyRun, و Endomondo نیز وجود دارند که برای اهداف مختلف تناسب اندام قابل استفاده هستند. بررسی Gear Sport به ما نشان داد که به صورت پیوسته ضربان قلب شما را اندازه گیری و ثبت میکند و به صورت خودکار فعالیتهای گوناگون را شناسایی و با هشدارهای مختلفی، وظایف مختلف را یادآوری و برنامه ورزشی شما را پی میگیرد. خط تولید Gear S به جای اندروید ویر از سیستم‌عامل اختصاصی تایزن برای محصول خود استفاده کرده که بر اساس تجربیات مختلف، پلتفرم ساده‌تر و لذت بخش تر است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند ، اپل واچ یا ساعت های گوگلی Wear OS ؟

در ادامه بررسی Gear Sport باید گفت که صفحه‌نمایش این ساعت، گرد از نوع AMOLED و با رزولوشن ۳۶۰*۳۶۰ به همراه محافظ گوریلا گلس میباشد که با نور کمی همیشه نمایان است. برخلاف ظاهر بزرگ این محصول وقتی آن را در دست میکنید بسیار راحت، سبک و اوگونومیک طراحی شده طوری که حتی افرادی با مچهای لاغر نیز میتوانند از آن استفاده کنند.

Gear Sport با ۱۱٫۶ میلیمتر ضخامت از Gear S3 نازکتر است. وزن آن بدون احتساب بند ۵۰ گرم است و با بندهای استاندارد ۲۰ میلیمتری سازگار است. این ساعت مجهز به پردازنده دو هسته‌ای، ۴ گیگ فضای ذخیره‌سازی، ۷۶۸ مگ رم، بلوتوث نسخه ۴٫۲ و تکنولوژی NFC برای پرداخت از طریق Samsung Pay است.

بیشتر بخوانید: مقایسه Gear S3 و Gear Sport ساعت های هوشمند سامسونگ

این اسمارت‌واچ علاوه بر GPS از سنسور بارومتر نیز برخوردار است. البته هنوز مشخص نیست آیا باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری این گجت قادر است پاسخگوی مصرف این سنسورها باشد یا نه ولی طبق ادعای سامسونگ این باتری در حالت معمول تا ۴ روز و در صورت روشن بودن پیوسته GPS تا ۱۴ ساعت شارژ نگه میدارد که اگر واقعا این طور باشد خیلی عالی است و البته نباید در بررسی Gear Sport این مورد از قلم بیفتد.

از آنجایی که این ساعت قابلیت اتصال به اکوسیستمهای ردیابی تناسب اندامی همچون Under Armour را دارد و اینکه توانایی ثبت فعالیتهای شنا را نیز داراست، از دید پیگیری فیتنس و تناسب اندام قابل تحسین است. این ساعت، جذاب، ساده و در عین حال مدرن طراحی شده است. در بررسی Gear Sport باید گفت که رابط کاربری Gear Sport در کنار صفحه AMOLED آن که در نور محیط به خوبی دیده میشود کار با این ساعت را بسیار آسان کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی Mi Band 3 مچ بند شیائومی و ردیاب تناسب اندام

گیر اسپورت در دو رنگ آبی و سیاه سیلیکونی عرضه خواهد شد. این ساعت با اسمارت‌فونهای اندروید و iOS سازگار است و هنوز قیمتی از سوی سامسونگ برای این محصول مشخص نشده، ولی پیش‌بینی میکنیم قیمت آن چیزی مابین ۱۹۹دلار (قیمت Gear Fit2 Pro) و ۳۴۹دلار (قیمت Gear S3) باشد.

بیشتر بخوانید: بررسی ZenWatch 3 ساعت هوشمند تازه وارد ایسوس

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا