ارز دیجیتال

سامسونگ از این پس سخت افزار استخراج ارز دیجیتال را می سازد!

سامسونگ از این پس سخت افزار استخراج ارز دیجیتال را می سازد!

بر اساس گزارشی که The Bell از کره جنوبی منتشر کرده، شرکت سامسونگ فعالیت خود را با همکار ی یک عرضه کننده تجهیزات استخراج بیت کوین چینی که نام آن ذکر نشده، برای ساخت این سخت افزار را شروع کرده است.

۰

آیا سامسونگ یکی دیگر از غول های تکنولوژی خواهد بود که از فناوری بلاک چین استفاده می کند؟ به تازگی گزارش شده است که شرکت سامسونگ تولید تراشه های ASIC (مدارهای مجتمع با کاربرد خاص) مخصوص استخراج ارز دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … را آغاز کرده است.

بر اساس گزارشی که The Bell از کره جنوبی منتشر کرده، شرکت سامسونگ فعالیت خود را  با همکاری یک عرضه کننده تجهیزات استخراج ارز دیجیتال چینی که نام آن ذکر نشده، برای ساخت این سخت افزار از ژانویه شروع کرده است. سپس شریک چینی تراشه ها را توزیع خواهد کرد. این گزارش همچنین بیان می کند که این غول تکنولوژی آماده است تولید انبوه خود را در پایان ماه ژانویه (اوایل فوریه) آغاز کند.

سامسونگ (بله سامسونگ) دارد وارد فاز تولید تراشه های استخراج کننده ASIC، مخصوص استخراج ارز دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … می شود. ما بر این باوریم که کمپانی Bitmain اولین رقیب جدی آنها خواهد بود.

سامسونگ سخت افزار های استخراج بیت کوین وسایر ارزهای دیجیتال را می سازد

سامسونگ سخت افزار های استخراج بیت کوین وسایر ارزهای دیجیتال را می سازد

در حالی که این حرکت غیر منتظره به نظر می رسد، گویا  قبلا این غول کره ای علاقه مندی خود برای ورود به فضای سخت افزاری بلاک چین را نشان داده است.

در واقع، سامسونگ در اکتبر سال گذشته کانسپت های آزمایشی استخراج، که از بازیافت ۴۰ دستگاه گوشی قدیمی گلکسی اس۵ ساخته شده بودند، را به نمایش گذاشت. چند ماه بعد، این شرکت گزارش داد که به توافقی با بایکال (Baikal) یک شرکت سخت افزاری استخراج بیت کوین در روسیه رسیده است. که قرار است سامسونگ آنها را به صورت تراشه های ASIC عرضه کند.

این توسعه مطمئنا می تواند فضای سخت افزاری استخراج ارزهای دیجیتال را تقویت کند و رقبایی مثل Canaan Creative و Bitmain انگیزه پیدا می کنند تا تلاش های خود را افزایش دهند (در حال حاضر هر دو شرکت  تراشه های خود را از TSMC تایوان دریافت می کنند).

در ضمن، سامسونگ تنها شرکتی است که به شدت قصد دارد در صنعت سخت افزاری استخراج ارزهای دیجیتال، پیشتاز باشد. پیش از این در ماه ژانویه، شرکت کداک اسباب استخراج خود را عرضه کرد – اما گویا استقبال آنچنانی از این عملکرد تا کنون صورت نگرفته است!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا