گجت‌ها

سامسونگ نوت بوک ۹ Pen با مشخصاتی عالی، باتری قدرتمندتر و امکان شارژ سریع روانه بازار خواهد کرد!

سامسونگ نوت بوک 9

سامسونگ نوت بوک ۹ Pen دارای پردازنده های نسل هشتم اینتل Core i7 بوده و تا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD را ساپورت می کند. این محصول جدید رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل داراست.

سامسونگ نوت بوک ۹ Pen، را همانند تبلت های یوگای Lenovo طراحی کرده که انعطاف پذیر است و قابلیت تبدیل شدن این لپ تاپ به یک تبلت را خواهد داشت.

سامسونگ در نوت بوک ۹ Pen از یک پورت HDMI، یک پورت USB نوع C و همچنین یک پورت USB به طور فشرده استفاده کرده است، همراه با ذخیره سازی microSD و همچنین یک دوربین با پشتیبانی از Windows Hello نیز بر روی قاب جلویی سامسونگ نوت بوک ۹ پرو نقش بسته است که با پشتیبانی از Windows Hello، قفل گشایی و لاگین توسط تشخیص چهره افراد را به ارمغان آورده است.

۲+

سامسونگ نوت بوک ۹ از سری لپ تاپ های خود را با مشخصاتی جدید در اوایل سال جاری معرفی خواهد کرد. این شرکت آمادگی خود را برای انجام این کار برای سال ۲۰۱۸ اعلام کرده است.

همچنین سامسونگ امروز سه مدل جدید را معرفی می کند. ماه بعد در نمایشگاه CES 2018 انتظار می رود که شاهد ارائه انواع مختلف نوت بوک از این شرکت کره ای باشیم.

شاید جالب ترین و هیجان انگیز ترین نوت بوک از سه مدلی که سامسونگ ارائه داده، سامسونگ نوت بوک ۹ پن باشد. این یک نوت بوک ۱۳٫۳ اینچی است که شباهت بسیاری به نوت بوک ۹ پرو که در ماه می ارائه شده بود دارد.

سامسونگ نوت بوک 9 را با باتری های بزرگتر عرضه می کند

سامسونگ نوت بوک ۹ Pen دارای پردازنده های نسل هشتم اینتل Core i7 بوده و تا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD را ساپورت می کند. این محصول جدید رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل داراست.

سامسونگ نوت بوک ۹ Pen، را  همانند تبلت های یوگای Lenovo طراحی کرده  که انعطاف پذیر است و قابلیت تبدیل شدن این لپ تاپ به یک تبلت را خواهد داشت.

سامسونگ در نوت بوک ۹ Pen از  یک پورت HDMI، یک پورت USB نوع C و همچنین یک پورت USB به طور فشرده استفاده کرده است، همراه با ذخیره سازی microSD و همچنین یک دوربین با پشتیبانی از Windows Hello نیز بر روی قاب جلویی سامسونگ نوت بوک ۹ پرو نقش بسته است که با پشتیبانی از Windows Hello، قفل گشایی و لاگین توسط تشخیص چهره افراد را به ارمغان آورده است.

لپ تاپ جدید سامسونگ در دو مدل ۱۳٫۳ و ۱۵ اینچی قابل عرضه است که هر دو از پردازنده ‌های نسل هفتمی Intel Core i7 قدرت می‌گیرند.

مدل کوچکتر نوت بوک ۹ پرو از یک رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد، این در حالیست که مدل ۱۵ اینچی آن به یک رم ۱۶ گیگابایتی همراه با کارت گرافیک AMD Radeon 450 مجهز شده است.

هر دو نسخه از یک حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی SSD، یک درگاه USB نوع C، دو درگاه استاندارد USB، یک درگاه HDMI، یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی و یک کیبورد Backlit برخوردارند و از این حیث تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت

نکته جالب اینجاست، سامسونگ در هر دو نسخه از لپ تاب از “بزرگترین و قدرتمندترین” باتری استفاده کرده است. این لپ تاپ از یک باتری ۷۵ وات ساعتی بهره می‌برد که قدرتمندترین باتری استفاده شده توسط سامسونگ درون یک نوت بوک است.

و اما هیجان انگیز ترین تفاوت این نسل از سایر لپ تاب ها این است  که باتری مذکور حتی از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. این تغییرات اساسی باعث شده تا سامسونگ همچنان در عرصه قدرت باقی بماند.
انتظار می رود  هر دو نوت بوک سامسونگ در ایالات متحده در اوایل سال ۲۰۱۸ در معرض عموم قرار بگیرد و ما انتظار داریم که این محصولات  ماه آینده در نمایشگاه CES از نزدیک تر ببینیم.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا